Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2025
Kommentit (5102)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä niin haluun sua. Kun en tiedä numeroasi niin pakko vain odotella täällä että ilmestyisit.
Kenen numeroa et tiedä?
N -naisen.
En oo kirjoitellut tänne pariin päivään
oli ihana nähdä sua
oot huippu hassu edelleen. ja oon onnellinen sun puolesta <3
Vierailija kirjoitti:
Tähän ei voi jäädä, tulee hulluksi, mutta entä jos jää tälle alueelle ja kaivattu ei suostu tapaamaan, en nyt tiedä onko tässä hyviä vaihtoehtoja :(
N. en kaipaile kaivatulta viestiä tai yhteydenottoa, eikä kaivattuatällä hetkellä edes ole. Tällä alueella oleilu ei tosiaankaan tee hyvää. Ei nimittäin kiinnosta hengailla muiden työttömien ja päivänsä ostoskeskuksessa tuhlaavien kanssa.
Pessimisti ei pety...pelkään olevani optimisti.
Vierailija kirjoitti:
J, en kirjoita sinulle enää. T
Ohhoh. No mistä moinen? En kyllä edes tiennyt että kirjoitit. J
Tiedätkö oot niin kaunis, vaatii tahdonvoimaa olla tuijottamatta 🥰
🔔 Yksinäistä 🔔 Ei kovin kaksnaista!
Vierailija kirjoitti:
Minusta sitkeä rakastuminen paljasti ihan uskomattoman optimistisen nurkan. Ei näy loppuvan ja tässä on sentään vuosikaudet jo roikuttu :D Ei naurata, vaikka sieltä nurkasta kuuluukin heti sammaltava kraakkuna No mutta entä jos! Eihän sitä ikinä tiedä! Kyllä on taikaa, on!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herätys! 🔔 Havaitsija havaitsee olevansa äärimmäisen ilkeä ja itseään puolusteleva aika ajoin. Syy on kestämätön syyllisyyden ja häpeän painolasti mitä ilmeisimmin menneisyydestä mitä pyritään torjumaan pois tietoisesta mielestä 🔔
mikähän menneisyydessä olisi niin hävettävää? Juorut eivät ole totuus.
Intiimi-trauma 🔔
Vierailija kirjoitti:
Jos kaivattua näkee harvoin, siitäkin pitäisi osata laskea yksinkertainen laskutoimitus. Mutta kun matikkapää ei ole kummoinen.
Mä ainakin näen häntä paljon harvemmin kuin mitä haluaisin. Jos tietäisin että toiveet useammin näkemisestä olisi molemminpuolisia niin varmaan toki tulisi järjestettyä niin että näkisi useammin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta sitkeä rakastuminen paljasti ihan uskomattoman optimistisen nurkan. Ei näy loppuvan ja tässä on sentään vuosikaudet jo roikuttu :D Ei naurata, vaikka sieltä nurkasta kuuluukin heti sammaltava kraakkuna No mutta entä jos! Eihän sitä ikinä tiedä! Kyllä on taikaa, on!
Eikä tässä siis mitään, mutta onhan se nyt aika säälittävää että tuollaista sieltä vieläkin kuuluu siihen nähden että se, jolle sydämeni vieläkin pamppailee valitsi jo aikaa sitten perustaa perheen jonkun muun naisen kanssa kuin minun. Olen oikein kaivattuni kauhu naiseksi. Joku joka jää kaipaamaan.
musta tuntui tänään niin rumalta ja väsyneeltä. Johtuu pyhistä luulen. Sun silmiin en varmaan näytä rumalta vaikka jutut väsyneitä olikin. Keskustelut sun kanssa, parasta edelleen <3 :) ps. en tarkoittanut hämmästyttää edelleen , (mistä näitä mun kerroksia riittää ?!) mut itse kysyit ja mä kerroin :P yllätin ehkä
Tarttisin vähän fyysistä lämpöä
Vierailija kirjoitti:
Jumppaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumppaa.
Ei kun kaivattu mun alle tai päälle makoilemaan ja parin tunnin halailut.
Vierailija kirjoitti:
Liian pitkä aika siitä kun viimeks puhuttiin, E
N. Vähän yli vuosi suurinpiirtein
Vierailija kirjoitti:
En välitä sun menneisyyden peikoista, nyt on nyt ja vain sillä on väliä
Mutta kun ne peikot on aina mun päässä mun omissa ajatuksissa. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ole vihainen, älä kadehdi minua. Minä olen sairas ja en pysty kokemaan onnea.
Kerro tuo kaivatullesi.
Hänelle tuon osoitinkin, totta kai. Vaikka ei varmaan täällä käykään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En välitä sun menneisyyden peikoista, nyt on nyt ja vain sillä on väliä
Ai kelpaisi työtön kotona lojuksija? Minua ei, joten keskityn työn etsimiseen ja aktivoitumiseen.
Olispahan aikaa mulle.
Kenen numeroa et tiedä?