Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2025
Kommentit (5102)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pia mitä teet?
Nautin jokaisesta hetkestä mitä saan elää!Myös niistä pienistä ja suurista ihmeistä mitä elämä pitää sisällään.Siinä on se mitä tarvitsen.Olen onnellinen ja onnekas.
Ei minulle mutta katson elokuvaa👍Kohta voisi mennä nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne kritisoi eniten jotka itse tekee vähiten. Tämä.
Ja ne kritisoivat vielä enemmän jotka itse eivät tee yhtään mitään. Eivät yhtään mitään. Tämä.
Eli mitä ero näillä kahdella nyt sitten on. Mutta hyvä kun pääsit ilmaisemaan ajatuksesi tästä.
Siinähän se lukee. Ekat tekee vähiten ja toiset vielä sitäkin vähemmän. Eivät siis yhtään mitään. Vissi ero. Hyvä kun kysyit, että voitiin selventää.
Vähiten voidaan lukea ja ymmärtää myös -yhtään mitään- jos käyttää järkeään ja ymmärtää pointin jo ennen kuin tarvii vääntää mitään. Mutta siitä nyt ei kannata tänne kirjoitella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt välttämättä. Täytyy kritisoida niitä jotka eivät tee mitään tai toimivat väärin, siitä aiheutuu hirvittävästi lisäduunia. Elämä on työntekoa kehdosta hautaan.
Kyllä se usein niin on. Kritiikki terävintä sellaisilla joilla ei mitään hajua koko asiasta.
Tai sitten juurikin on. Kohteliaisuutta hieman, kiitos.
Mitä jos antaisit vaan ihmisten kirjoitella. Kohteliaisuutta sinultakin. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt välttämättä. Täytyy kritisoida niitä jotka eivät tee mitään tai toimivat väärin, siitä aiheutuu hirvittävästi lisäduunia. Elämä on työntekoa kehdosta hautaan.
Toisaalta työnteko antaa taloudellista vapautta, joten en valittaisi työmahdollisuudesta. Sekään, kun ei tällä hetkellä ole itsestäänselvyys. Eniten korpeavat he, jotka esim. valitaavat siitä, ettäkunei ole aikaa tehdää mitään, kun on niin paljon töitä. Ellei ole töissä tai sattumoisin perinyt rahaa tms. ei ole varaa tehdä mitään.
Kyllä, tottakai. Palkallinen työ on tärkeä ja hyväkin asia kaikin puolin mutta elämässä siunaantuu myös aika paljon muunkinlaisia töitä, hyvin epämieluisiakin välillä. Kannatan työntekoa ehdottomasti kaikella tavalla elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna pitäisi näyttää ihmiseltä, joka ei kirjoittele älyvapaita juttuja.😌
Ei onnistu 😁
Vierailija kirjoitti:
Laihduttaminen on helpompaa, jos hyväksyy itsensä sellaisena kuin on. Ei tarvitse taistella kiloja vastaan vaan huolehtia omasta hyvinvoinnistaan.
Olet ytimessä. Kannattaa keskittyä hyvinvointiin ja onnellisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se usein niin on. Kritiikki terävintä sellaisilla joilla ei mitään hajua koko asiasta.
Aivan, aina yhtä kohtelias eri. Typeryytesi alkaa jo todellakin kukoistamaan, olet varmasti upea näky.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihduttaminen on helpompaa, jos hyväksyy itsensä sellaisena kuin on. Ei tarvitse taistella kiloja vastaan vaan huolehtia omasta hyvinvoinnistaan.
Olet ytimessä. Kannattaa keskittyä hyvinvointiin ja onnellisuuteen.
Mentaalisti kyllä, mutta jos oma ns hyvinvointi onkin oman huonovointisuuden syy, täytyy olla kriittinen itseään kohtaan. Muuten muutosta ei tapahdu.
Niin, mitäs jos tosiaan kirjoittaisitte niitä kaipausterveisiä.
Ahdistaa, kun loma loppuu ja arki alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan, aina yhtä kohtelias eri. Typeryytesi alkaa jo todellakin kukoistamaan, olet varmasti upea näky.
Huh, nyt mentiin henkilökohtaiselle tasolle jo. Olettepa kohteliaita ja vaaditte sitä muilta. Hauska. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tavoitteeni ovat myös kunnon ja hyvinvoinnin puolella. Toisaalta miksi sabotoisin kunnonkohotuksen sillä etten pitäisi kiinni ruokavaliosta?
Itsensä hyväksymiseenhän eivät auta suklaata ja pizzaa tuputtavat kanssaihmiset. Sinansä on loistava shaissendaalitutka, jos huomaan jonkun suhtautuvan väheksyvästi tai lannistavasti kunnonkohotus ja laihdutusprojektiin. Ainakin tietää ettei hänellä ole parhaani mielessä vaan omat ties mitkä agendansa.
Näi o! Itse kun kerroin ystävälle pudottavani rasvoja, niin hän toi ison laatikollisen täynnä erilaisia tuoreita marjoja.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan, aina yhtä kohtelias eri. Typeryytesi alkaa jo todellakin kukoistamaan,
Ei, se on ollut siellä aina. Välillä valuu korvistakin pihalle kuten se kusikin. Kiitos huomiostasi.
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaa, kun loma loppuu ja arki alkaa.
Mitäs jos otat loparit? Astut oravanpyörästä kerran ja kunnolla. Loppuu ahdistus.
Kannattaako olla niin tarkka mitä joku tarjoaa. Naurattaa vähän nämä olin laihiksella, tarjottiin pullaa ja loukkaannuin. Tuskin kukaan ajattelee niin pitkälle, kunhan yrittävät olla ystävällisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta me oltiin tyhmiä. Molemmat.
Voin omia. Oltiin kuin kaksi varjoa mitkä kulkee vierekkäin, mutta eivät kosketa toisiaan.
Saat omia, mutta omia mietteitäni omasta sotkun jälkimainingeista: Kyllä ajattelin kevääseen asti että tein tyhmän ratkaisun sen takia miten jätit minut vaan olemaan näkymättömissä, ihan vaan jäin olemaan.
Olen vaan miettiny ja miettiny, niin loppupeleissä antaa mennä sitten 🤷🏼
Joo, ikävä jäi, mutta ei se enää nii oikein ikävää ole, ehkä ajatusta: "jos sittenkin". Tämä ajatus välillä saa mut miettimään olinko sittenkin yhtä tyhmä kuin toinen osapuoli. Mene, tiedä, kokeile, ratkaise, mieti, ihmettele, pohdi: Ollako vai ei olla? Tyhmä, kokematon, panttina tyhjässä, olla pelkkänä shakkina, ilman mattia.
Moi rakas. Täällä mä oon vieläkin sun.
Stringihullu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tavoitteeni ovat myös kunnon ja hyvinvoinnin puolella. Toisaalta miksi sabotoisin kunnonkohotuksen sillä etten pitäisi kiinni ruokavaliosta?
Itsensä hyväksymiseenhän eivät auta suklaata ja pizzaa tuputtavat kanssaihmiset. Sinansä on loistava shaissendaalitutka, jos huomaan jonkun suhtautuvan väheksyvästi tai lannistavasti kunnonkohotus ja laihdutusprojektiin. Ainakin tietää ettei hänellä ole parhaani mielessä vaan omat ties mitkä agendansa.
Näi o! Itse kun kerroin ystävälle pudottavani rasvoja, niin hän toi ison laatikollisen täynnä erilaisia tuoreita marjoja.
eri
Sinulla on fiksu ystävä. Viimeksi kun olin ns. normaalipainossa painoindeksin mukaan niin lähipiiri muisti sanoa, että tulen varmasti lihomaan pudotetun painon takaisin. Toisaalta olin kuulemma sairastunut syöpään, koska laihduin. Tosiystäviä kertakaikkiaan.
Vierailija kirjoitti:
Moi rakas. Täällä mä oon vieläkin sun.
Stringihullu
Aina, tiedän. Lähetän pian taas jo ihan uudet. Odottelehan rauhassa.