Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2025
Kommentit (5103)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka hän ei olisi naimisissa, haluaisi varmaan jonkun ihan toisenlaisen kuin minä. Miksi en jo tajua.
Niin xxxx, miksi et jo tajua.
Niin just M***, miksi?
Fantasioin siitä, että joku kerta, kun pois lähtiessä jutellaan auton vieressä tai auton yli niitä näitä, emme lähdekään eri autoilla eri suuntiin, vaan päätämme istua samaan ajokkiin jatkamaan juttelua. Ajellaan sitten lämpimiksemme johonkin kivaan rauhalliseen paikkaan parkkiin, jossa mikään ei estä kädestä kiinni ottamista tai käden asettamista toisen reidelle. Mistä olisi luontevaa siirtyä puhumaan tunteista eikä kovin kauas tarvitsisi kurottaa osoittaakseen käytännön merkityksen niille tunteille suudelma kerrallaan.
Voi paska. Oispa toi yks viesti ollu mulle. Veikko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin pelkään tehdä liikkeitä. Pelkään, että menettäisin sen vähän, mitä minulla nyt on hänestä. Hän on arvokkain jalokivi.💎
Jos hän on jalokivi, hän tuskin kohtelee sinua huonosti.
Kauniisti sanottu, mutta silti
Millä tavalla voisit menettää?
En avaa täällä enempää.
Höh. Ei sitten.
Jos sanoisit ettei se ja se vois vähempää kiinnostaa ja minä ajatellut niitä kynnyskysymyksinä.
Tämä tilanne niin syö miestä. Jos jatkuu näin, tartteen spa- hoitoa.
Vierailija kirjoitti:
Kannan sisälläni pimeän, pohjoistuulen kuulen, sun mukaasi nimeän ikävän kun sytytän tulen.
Alapauloissa? Kaipaan sinua.
Tänne kun sukeltaa tulee ennemmin tai myöhemmin halu nousta pinnalle, ihan kiirus jopa. Menkää ajoissa nukkumaan kaipaajat ja nähkää kivoja unia.
Kuin mustaa kultaa kaipaukseni putoaa suodattimeen pisara kerrallaan vain jalostuakseen nautittavaksi, sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te ymmärrä mainonnasta ja markkinoimisesta? Niistäkin voidaan keskustella, ei mitään ongelmaa asiassa. Pistetään korvan taakse. Olen myös taitava edistämään työvoimapolitiikkaa muutenkin joten senkin suhteen pystyn jakamaan vinkkejä ja neuvoja. En vain tiedä liittyykö nämä varsinaisesti näkijän elämään tai niihin asioihin joita olettaisitte minun kertovan mutta olen tietysti myös ihan ihminen ja ymmärrän monesta joten onnistunee.
Jonna kun on näkijä voi kertoa mitä tarkoitti, ketjussa että kolme kiiluvaa sinisilmää (arjalaisia?) katsoo. Keitä he katsovat tuomitsevasti? Venäjänsininen rotuisista tarkkailijoistako kyse?
En ole seurannut ketjua niin tarkasti. Vaikka olen näkijä, en saa mieleeni yhtään enempää kuin saan enkä näe mitään mitä en näe. Pahoittelen. Näin tämä asia nyt
Tiedätkö miks et näe joidenkin ihmisten elämään ? Saatat nähdä ihmisen edesmenneenä. Koska demoniset vallat ja voimat, kuten näkijäkyvyt on sellaisista lähtöisin, eivät näe enää uudestisyntyneen ihmisen elämään. Ne näkee sen kuolleena kuten pitääkin. Eli minut/minun elämän näkisit poistuneena keskuudestanne noin 22vuotta sitten 🔥😂👍
Laitan kädet levälleen ja oottelen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon menossa ton keikalle ensi kesänä! <3
Kenen? Video ei näy.
Vierailija kirjoitti:
Juon kahvia.
Jauhan kahvia 🎶
Vierailija kirjoitti:
Tämä tilanne niin syö miestä. Jos jatkuu näin, tartteen spa- hoitoa.
Kaivatun voisin pestä päästä varpaisiin. Sivusta otaksun.
Vierailija kirjoitti:
Voe veikkonen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se oli. Aili
Vierailija kirjoitti:
Luoja, mulla on ikävä sinua.
Hänen luokseen pääsee helpolla. Meillä maallisempaa kaipaavilla tässä on hankalaa.
Ootko sä kaupparobo ja tilattiinko me remmiä?