Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2025
Kommentit (5103)
Vierailija kirjoitti:
Kaivatut ovat ihmeellisiä olentoja. Oikeasti ihan tavallisia ihmisiä.
Ei mun ihastus ole ihan tavallinen ihminen, vaikka ei kyllä ihmeellinen olentokaan. Tavallisuus on kyllä vähän hämärä käsite, että mitä se sitten on, mutta riippuuhan se ympäristöstäkin kun siihen suhteuttaa, että onko vai ei.
Voisin kyl vielä tehdä lapsen. Siihen vaan tarttee vaihtaa eukko. Oisit varmaan hyvää äitiainesta. Mitäs sanot?
Vierailija kirjoitti:
Miks kaikki kaunis tahtoo kuolla...
Se ei pysy elossa, jostakin syystä.
Vierailija kirjoitti:
Kurkkukurlaus haaveissa. Paitsi että haaveilla joutuu kun ei makkara mahdu kenenkään suuhun.
Turhan romanttista tämmönen
Vierailija kirjoitti:
Fantasioin siitä, että joku kerta, kun pois lähtiessä jutellaan auton vieressä tai auton yli niitä näitä, emme lähdekään eri autoilla eri suuntiin, vaan päätämme istua samaan ajokkiin jatkamaan juttelua. Ajellaan sitten lämpimiksemme johonkin kivaan rauhalliseen paikkaan parkkiin, jossa mikään ei estä kädestä kiinni ottamista tai käden asettamista toisen reidelle. Mistä olisi luontevaa siirtyä puhumaan tunteista eikä kovin kauas tarvitsisi kurottaa osoittaakseen käytännön merkityksen niille tunteille suudelma kerrallaan.
Tuleeko teille tuollaisia tilaisuuksia usein?
Vierailija kirjoitti:
Haluisin kuulla taas sun ääntä
Tee se selväksi irl. En jaksa yksin uskoa ja olla aktiivinen.
Kauneus tahtoo kuolla, sen paikka on jossakin muualla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kurkkukurlaus haaveissa. Paitsi että haaveilla joutuu kun ei makkara mahdu kenenkään suuhun.
Turhan romanttista tämmönen
Siinä on kuuleppas romantiikka kaukana
Katselin tänään pientä, vilkasta pellavapäätä, ja sinä tulit heti mieleen.<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fantasioin siitä, että joku kerta, kun pois lähtiessä jutellaan auton vieressä tai auton yli niitä näitä, emme lähdekään eri autoilla eri suuntiin, vaan päätämme istua samaan ajokkiin jatkamaan juttelua. Ajellaan sitten lämpimiksemme johonkin kivaan rauhalliseen paikkaan parkkiin, jossa mikään ei estä kädestä kiinni ottamista tai käden asettamista toisen reidelle. Mistä olisi luontevaa siirtyä puhumaan tunteista eikä kovin kauas tarvitsisi kurottaa osoittaakseen käytännön merkityksen niille tunteille suudelma kerrallaan.
Riittävän usein, jottei fantasia ole alkuasetelmaltaan epärealistinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riittävän usein, jottei fantasia ole alkuasetelmaltaan epärealistinen.
Sitten ei mulle, vaikka kuulostit kaivatultani.
Ikävä. Taas. Antaisitpa jotain todellisuudessa. Jotain, mistä ottaa kiinni. Olen ajatellut miljoona kertaa sitä pientä horjuvaa sydäntä siinä kortissa. Olet tosi rakas. Ilman sinua ei ole hyvä. Niin se on ollut pitkään.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vierailija kirjoitti:
Kannan sisälläni pimeän, pohjoistuulen kuulen, sun mukaasi nimeän ikävän kun sytytän tulen.
Samoin iltatoimin 🔥
Vierailija kirjoitti:
Voisin kyl vielä tehdä lapsen. Siihen vaan tarttee vaihtaa eukko. Oisit varmaan hyvää äitiainesta. Mitäs sanot?
Pitää paikkansa, olen äitiainesta.
Vierailija kirjoitti:
Kauneus tahtoo kuolla, sen paikka on jossakin muualla.
Mun ihastuksen mielessä ja tavassa katsoa elämää ainakin. Siitä tiedänkin, ettei hän ole täällä (ei kyllä muutenkaan ole sen tyyppinen, mutta kyllähän tänne voi välillä freesimmätkin eksyä)
Vierailija kirjoitti:
Jos sanoisit ettei se ja se vois vähempää kiinnostaa ja minä ajatellut niitä kynnyskysymyksinä.
Lemmikkipossuja?