Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2025
Kommentit (5103)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En uskalla tehdä liikkeitä koska pelkään että pilaan sen mitä meillä on.
Vauvan kaipausketjuviestittely ja vähän etäseurattua somea. Muistot vuosien takaisista satunnaisista kohtaamisista ja keskusteluista sekä erikoisista ja vähän tavallisemmistakin irl-viesteistä. Riittääkö se sinulle? (Erittäin todennäköisesti sivusta)
Mulle ei riitä, mutta hyväksyn, mikäli en enempää ole saava. Siihen on tyydyttävä, kun toista ei voi pakottaa.
Vastasin sivusta, mutta jokseenkin kuvauksesi mukaisen kokeneena.
Oikeasti haluaisin kynttilän ääressä illallisia pitkän kaavan mukaan, valjakkoajeluita revontulen ja viltin alla, viikonloppuloman ulkomaille, museovierailuita, elokuvia, viikon korpimökissä ilman muuta tekemistä kuin tulen pito kamiinassa ja hellä rietastelu, road trip ilman suunnitelmaa, mustikkaretkiä, pientä pintaremppaa, istutusten tekoa, sukulaisvierailuita ja rauhoittavaa kylmää tuoppia niiden jälkeen, musakeikkoja, sängyssä vierekkäin pötköttelyä hiljaa jutellen aamuvarhaiselle asti, lemmikkipossujen ottamista, toisen töihin viemistä joskus ja hakemista sieltä suoraan lentokentälle, yllätyksiä joskus, sitä kun alkaa tuntua turhalta pitää kahta asuntoa. . .lista ei täydellinen tai poissulkeva.
Kaivatut ovat ihmeellisiä olentoja. Oikeasti ihan tavallisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin pelkään tehdä liikkeitä. Pelkään, että menettäisin sen vähän, mitä minulla nyt on hänestä. Hän on arvokkain jalokivi.💎
Jos hän on jalokivi, hän tuskin kohtelee sinua huonosti.
Kauniisti sanottu, mutta silti
Millä tavalla voisit menettää?
En avaa täällä enempää.
Vaikka hän ei olisi naimisissa, haluaisi varmaan jonkun ihan toisenlaisen kuin minä. Miksi en jo tajua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauvan kaipausketjuviestittely ja vähän etäseurattua somea. Muistot vuosien takaisista satunnaisista kohtaamisista ja keskusteluista sekä erikoisista ja vähän tavallisemmistakin irl-viesteistä. Riittääkö se sinulle? (Erittäin todennäköisesti sivusta)
Mulle ei riitä, mutta hyväksyn, mikäli en enempää ole saava. Siihen on tyydyttävä, kun toista ei voi pakottaa.
Oikeasti haluaisin kynttilän ääressä illallisia pitkän kaavan mukaan, valjakkoajeluita revontulen ja viltin alla, viikonloppuloman ulkomaille, museovierailuita, elokuvia, viikon korpimökissä ilman muuta tekemistä kuin tulen pito kamiinassa ja hellä rietastelu, road trip ilman suunnitel
Toivottavasti eräs ei haaveile lemmikkipossuista...
Kannan sisälläni pimeän, pohjoistuulen kuulen, sun mukaasi nimeän ikävän kun sytytän tulen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon menossa ton keikalle ensi kesänä! <3
Tallinnaan? Minäkin hankin uuden vuoden kunniaksi muutaman konserttilipun. Sivusta
Ihanalla on ollut tuon bändin paita päällään.
Joo tuosta tuli mieleen, me ainakin hankitaan pari lemmikkipossua. Röh röh. 🐖
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti haluaisin kynttilän ääressä illallisia pitkän kaavan mukaan, valjakkoajeluita revontulen ja viltin alla, viikonloppuloman ulkomaille, museovierailuita, elokuvia, viikon korpimökissä ilman muuta tekemistä kuin tulen pito kamiin
Se hypähti silmään tuolta, jospa oli tunniste. Hauska minusta. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vaikka hän ei olisi naimisissa, haluaisi varmaan jonkun ihan toisenlaisen kuin minä. Miksi en jo tajua.
Pyh! En usko :) jos mä en olisi naimisissa, kaivattu olisi niin mun. <3
Vierailija kirjoitti:
Niin xxxx, miksi et jo tajua.
Miks kaikki kaunis tahtoo kuolla...
Lemmikkipossut tästä vielä puuttuisikin. 😏
Vierailija kirjoitti:
Juon kahvia.
Eikö nyt ole liian myöhä kahvitella?
Tuskin.