Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2025
Kommentit (5103)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi miksi
Miksi
M. i. k s i
Eteenpäin vaan. Parasta mitä aikuistumisesta on seurannut on eteenpäin meneminen.
Jäin ihan miettimään tätä kommenttia sivusta. Eteenpäin meneminen aikuisuuden mittana? Minulla aikuistumisen hyviä puolia ovat olleet itsevarmuuden lisääntyminen, syvien ja hyvien ihmissuhteiden luominen ja ylläpitäminen, taloudellinen vakaus, mielen vakaus, mahdollisuus tehdä ihan mitä haluat jne.
Lukiko siellä, että se on aikuisuuden mittana? Tai lukiko siellä, ettei mitään muita hyviä puolia ole? :D
muutenkin täysin turhaa alkaa randomin kanssa tuollaisia vertailemaan, kun et tiedä mitään mitä on ollut jo valmiiksi ym.
Hyvää alkanutta vuotta ihmeellisen ihanalle.
Vierailija kirjoitti:
En uskalla tehdä liikkeitä koska pelkään että pilaan sen mitä meillä on.
Mikä on pahinta mitä vois tapahtua? Muutama intohimoinen hetki ja suru todellisuuden iskiessä ja ajan loppuessa? Sen jälkeen.. niin sen jälkeen mitäs sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi miksi
Miksi
M. i. k s i
Eteenpäin vaan. Parasta mitä aikuistumisesta on seurannut on eteenpäin meneminen.
Jäin ihan miettimään tätä kommenttia sivusta. Eteenpäin meneminen aikuisuuden mittana? Minulla aikuistumisen hyviä puolia ovat olleet itsevarmuuden lisääntyminen, syvien ja hyvien ihmissuhteiden luominen ja ylläpitäminen, taloudellinen vakaus, mielen vakaus, mahdollisuus tehdä ihan mitä haluat jne.
Lukiko siellä, että se on aikuisuuden mittana? Tai lukiko siellä, ettei mitään muita hyviä puolia ole? :D
muutenkin täysin turh
Ok. Chill out.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä voi mennä pilalle? Lumous vaihtuisi, olisin pettymys?
Vierailija kirjoitti:
Gallup:
Fantasioitko kaivatustasi?
En tietenkään, muuten vaan miettinyt muutaman vuoden.
Kalamies
En osaa muuta sanoa kuin ikävä on.
Minäkin pelkään tehdä liikkeitä. Pelkään, että menettäisin sen vähän, mitä minulla nyt on hänestä. Hän on arvokkain jalokivi.💎
Vierailija kirjoitti:
Minäkin pelkään tehdä liikkeitä. Pelkään, että menettäisin sen vähän, mitä minulla nyt on hänestä. Hän on arvokkain jalokivi.💎
Jos hän on jalokivi, hän tuskin kohtelee sinua huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Vauvan kaipausketjuviestittely ja vähän etäseurattua somea. Muistot vuosien takaisista satunnaisista kohtaamisista ja keskusteluista sekä erikoisista ja vähän tavallisemmistakin irl-viesteistä. Riittääkö se sinulle? (Erittäin todennäköisesti sivusta)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniisti sanottu, mutta silti
Vierailija kirjoitti:
Viha?
Paljon on sitä vihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniisti sanottu, mutta silti
Millä tavalla voisit menettää?
En tiedä olenko rakastunut, mutta ihastunut ainakin.
Minäkö dramaattinen? No ehkä vähä. 😅
Vierailija kirjoitti:
Olen pauloissasi.
Alati ja iäti.
Vierailija kirjoitti:
Kehon ikävä toista kehoa.
🥺🥺🥺🥺
Vierailija kirjoitti:
Minäkö dramaattinen? No ehkä vähä. 😅
Saatat olla.
Kaivattu on tai sitten vain kuvittelen. Mistäpä tuota tietää. Voi olla olemattakin.