Onko kukaan niin kranttu kuin hyvätuloinen viisikymppinen mies? Etsivät jotain parikymppistä fitness blondia?
Kommentit (465)
Kiukkuiset vanhat pojat mesoomassa taas 🤣
Joo, olen kyllä kranttu. Elämäni on hyvää merenrantatalossa Espoossa ja lastenkin kanssa arki sujuu vuoroviikoilla hyvin. Eniten kyllä toivoisin saman ikäisen naisen seuraa enkä mitään aikuislapsia elämääni pyörimään. Ongelma vaan on, että monilla +40 naisilla tuntuu olevan oma elämä sekaisin ja katkeruutta täynnä. Parempi olla yksin, mutta eiköhän tuolta jonkun kanssa parisuhteen löydä. Vientiä onneksi on.
Tietysti, harvalla miehellä on grannyfetissi.
Kukin tyylillään ja varmasti tässä tosiaan kysyntä ja tarjonta kohtaa. Katselemaan nykyiset hyvinsäilyneet naisetkin nuorempia miehiä. Olkoon kranttuja ihan rauhassa. Itse haen ja kelpuuta kumppaniksi vain sellaisen arvoiltaan samanlaisen miehen joten mun näkökulmasta nuo joutaa mennäkin.
Arvostan mukavaa elämää ja seksiä, läheisyyttä, rakkautta, luottamusta. Hyviä välejä ystävien, perheen kanssa. Kovaa työtä mutta sitten taas yhdessä nautitaan siitä hyvästä elintasosta. Olen itse DI ja hyvätuloinen niin enemmän se menee niin päin että mä maksan meidän matkat ja tekemiset useammin. Tärkeintä on kuitenkin et on kemiaa ja suhde toimii kaikilla osa-alueilla. Tottakai kumpikin pitää itsensä hyvässä kunnossa kun yhdessä ja erikseen tykätään treenata. Itselläni on 10v nuorempi aviomies (eka avioliitto josta lapset päättyi eroon 5v sitten) joka täyttää ja ylittää em. kriteerit ja tosiaan jätän nämä 5-kymppiset sedät ihan mielellään niille fitnestytöille 😀
N47
Harva 50v mies haluaa aloittaa pikkulapsi rumban uudelleen. Toki joku kolmekymppinen käy hetken seksiseurasta muttei nuorten naisten kanssa tehdä muuta kun hetken hupia. Toki on niitä ressukoita jotka ei saa kun maksullisia naisia (sugar daddy) mutta ne on asia erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on kokoajan seksisuhde vähintään yhden 18-20 -vuotiaan naisen kanssa. Ollut siitä asti, kun täytin 40. Kaikki nämä naiset ovat olleet normaalivartaloisia.
M50
tätä ei usko kukaan
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on kokoajan seksisuhde vähintään yhden 18-20 -vuotiaan naisen kanssa. Ollut siitä asti, kun täytin 40. Kaikki nämä naiset ovat olleet normaalivartaloisia.
M50
Tarkoittanet, että maksat jollekin nuorelle naiselle seksistä? Ja onko sinulle tosiaan naisessa tärkeintä normaalipaino, kun se pitää oikein erikseen tuossa mainita?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mieluummin otan rimpulan kolmikymppisen lääkärin kuin isopyllyisen plondin.
-pekka75
No sinä oletkin rahan etkä naisen perässä :D
Hyvätuloinen viisikymppinen mies harvemmin etsii suhdetta, vaan ennemminkin ostaa sitä seksiseuraa itselleen. Silloin saa just sellaista nuorta naista kun haluaa, eikä kukaan jää soittelemaan perään. Tietysti myös vaihtelua on paljon, kun hommaa erilaisia naisia. Ostettu seksiseura tulee myös pitkässä juoksussa halvemmaksi kuin parisuhteeseen satsaaminen kaikkine verenpainetta nostavineen asioineen.
Hyvätuloinen viiskikymppinen mies elää monen nuoremman miehen unelmaa todeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M50
Tarkoittanet, että maksat jollekin nuorelle naiselle seksistä? Ja onko sinulle tosiaan naisessa tärkeintä normaalipaino, kun se pitää oikein erikseen tuossa mainita?
Vanhemmalle naiselleko pitäisi sitten muka maksaa? Ja kyllähän se normaalipaino, lautoja ei lasketa, on naisessa tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten itketään täällä kun kukaan ei huoli. Oon niin onnellinen että naiset ovat somen kautta valveutuneet siihen miten ällöttävää tämä on <3
Siis kuka itkee? Ap:n kaltaiset miehiä vihaavat tantat, jotka lässyttävät näistä fitness misuista?
Ap on mies, joka esiintyy naisena, että pääsee haukkumaan ikäisiään naisia.
Vierailija kirjoitti:
Kiukkuiset vanhat pojat mesoomassa taas 🤣
Elähtäneet lahtivalaat täällä ennemmin mesoaa kun eivät kestä että traani ja korkea ikä eivät miehiä kiinnosta. Varsinkaan varakkaita miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Haaveissasi on!
Ja "koko ajan" ei ole yhdyssana.
Kokoajan koko ajan kokoan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M50
tätä ei usko kukaan
Yliopistokaupungeissa saa seuraa nuorista naisista helposti ja joka sykysy tulee uutta lihaa markkinoille! T: M65+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M50
Lukioiden pihaltako niitä saalistat vai oman tyttäresi kavereita metsästät?
Raha ratkaisee.
Ai jotain hatkalaisiako tässä tarkoitetaan? Normaalisti ei kyllä lukiolaistyttöjen tarvitse rahan takia seukkailla isäänsä vanhempia miehiä. Vanhemmat kustantavat elämän eikä ole vielä aikuisten murheita oman talouden pidosta.
Etsin tasapainoista naista. Sellaista naista joka ei nosta itseään jalustalle tai uhriudu naisena. Sellaista joka ei demonisoi minun seksiaalisuutta, ei yritä muuttaa minua ja ennen kaikkea sellaista, joka ymmärtää rakastumisen ja rakkauden eron. En ole löytänyt.
Vierailija kirjoitti:
M50
sure. Paljonko sä joudut maksaan näille kuukaudessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M50
Lukioiden pihaltako niitä saalistat vai oman tyttäresi kavereita metsästät?
Elämme vuotta 2025. Oletko kuullut internetistä?
- eri
😂🤣😂😭
Kas kun ei maksa ennen tapaamista paysafecardilla... On teinien tapa kusettaa hyväuskoisia... Tehdään tekoälyllä kuva ja luvataan tapaaminen, kun ostaa x summalla paysafecardille arvoa ensin. Valitettavasti tuossa tapahtuu rikos, josta voi tehdä rikosilmoituksen. Toki kannattaa olla tarkkana, ettei itse ole syyllistynyt mihinkään rikokseen, jottei joudu syytetyn penkille myös.