Onko kukaan niin kranttu kuin hyvätuloinen viisikymppinen mies? Etsivät jotain parikymppistä fitness blondia?
Kommentit (465)
Naisten pitäisi alkaa hyväksyä enemmän nämä 20-30 v. vanhempien miesten "pyynnöt" ja mielenkiinnon seurusteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on kokoajan seksisuhde vähintään yhden 18-20 -vuotiaan naisen kanssa. Ollut siitä asti, kun täytin 40. Kaikki nämä naiset ovat olleet normaalivartaloisia.
M50
Kuvitelmissasi.
Näitä kuvittelijoita pyörii tinderissäkin kuvissa ilman paitaa moottoripyöränsä kanssa. Yök.
Vierailija kirjoitti:
Sen naisen pitää sopia myös imagoon. Nuoret naiset saa tuntemaan itsensä nuoreksi. Kyseessä on miesten 50v parhaimmisto.
Nuoren naisen vierellä näytät itse vanhalle eli sinua luullaan hänen isäkseen.
Rehellisesti sanottuna olen mieluummin yksin kuin tyydyn yli kolmekymppiseen naiseen.
Ei näin viisikymppisenä enää jaksa tyytyä vähempään, eikä ole myöskään mitään tarvetta, pärjään kyllä yksinkin.
15 vuotta tällä palstalla silloin tällöin seurannut ja edelleen säälittävät ihmisroskat kehtaavat näistä samoista jankuttaa. Me kaikki vanhetaan, osa paremmin kuin toiset. Jokainen kuolee joskus ja siihen asti varmaan saa elää ihan omanlaisen elämän. Ja kumppaninkin saa ihan itse Suomessa valita! Ajatelkaa. Eli jos et halua sitä +30v lihavaa, aikaansaamatonta yh-äitiä, niin iloisia uutisia, sinun ei tarvitse sellaista haluta eikä ottaa. Voit olla jopa yksin tai sitten yrittää jotain muuta. Suomalaisten älykkyys on laskenut ja sen kyllä huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti sanottuna olen mieluummin yksin kuin tyydyn yli kolmekymppiseen naiseen.
Ei näin viisikymppisenä enää jaksa tyytyä vähempään, eikä ole myöskään mitään tarvetta, pärjään kyllä yksinkin.
Ajattelen samalla tavalla yli viiskymppisistä miehistä. Että miksi tyytyä? Juuri mikään ei ole tuonikäisellä paremmin kuin asiansa hyvin hoitaneella nuoremmalla miehellä.
Vierailija kirjoitti:
Omalla isälläni on sama mentaliteetti kuin täällä kirjoittelevilla. Petti äitiäni ym. Olen katkaissut välimme eikä se äijä tule ikinä enää näkemään minua eikä lapsenlapsiaan vaikka kuulemma haluaisi...
Sitä saa mitä tilaa. Petturin palkka, yksinäinen kuolinvuode.
Kostat isällesi että avioliitto äitisi kanssa ei toiminut LOL
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on kokoajan seksisuhde vähintään yhden 18-20 -vuotiaan naisen kanssa. Ollut siitä asti, kun täytin 40. Kaikki nämä naiset ovat olleet normaalivartaloisia.
M50
Tarkoittanet, että maksat jollekin nuorelle naiselle seksistä? Ja onko sinulle tosiaan naisessa tärkeintä normaalipaino, kun se pitää oikein erikseen tuossa mainita?
Vanhemmalle naiselleko pitäisi sitten muka maksaa? Ja kyllähän se normaalipaino, lautoja ei lasketa, on naisessa tärkeää.
Ei, vaan on ylipäätään säälittävää joutua maksamaan seksistä kenellekään, eli olet niin kuvottava, että ilman rahaa et saisi. En tiedä tosin itse tiedä miltä tuo tuntuu, kun en ole koskaan joutunut seksistä mak
Monet maksullisissa käyvät miehet ovat miehiä jotka saavat naisia helposti muutenkin, Suomessa se on niin kallista ettei köyhällä miehellä ole varaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omalla isälläni on sama mentaliteetti kuin täällä kirjoittelevilla. Petti äitiäni ym. Olen katkaissut välimme eikä se äijä tule ikinä enää näkemään minua eikä lapsenlapsiaan vaikka kuulemma haluaisi...
Voi lapsenlapsi-parkoja. Hirviöäiti riistää isoisän heiltä. No, tuollaisia katkeria hirviöitä valitettavasti on. Ruma sielu.
Lor toileva, narsistinen petturi on se todellinen hirviö. Miksi lapset pitäisi altistaa sellaisen ukon vaikutuspiiriin? Saavat huonoja vaikutteita. Petturilor tto on tiensä valinnut kun päätti pettää. Kärsiköön sitten seuraukset. Ei mitään sääliä noille miespuolisille l u t k i l l e
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kostat isällesi että avioliitto äitisi kanssa ei toiminut LOL
Petturin kannattaisi ajatella, ennen kuin pettää. Mutta oma kulli on tärkeämpi kuin perhe. Siitä saavat petturit syyttää itseään kun menettävät perheensä , lapset mukaanlukien
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi lapsenlapsi-parkoja. Hirviöäiti riistää isoisän heiltä. No, tuollaisia katkeria hirviöitä valitettavasti on. Ruma sielu.
Lor toileva, narsistinen petturi on se todellinen hirviö. Miksi lapset pitäisi altistaa sellaisen ukon vaikutuspiiriin? Saavat huonoja vaikutteita. Petturilor tto on tiensä valinnut kun päätti pettää. Kärsiköön sitten seuraukset. Ei mitään sääliä noille miespuolisille l u t k i l l e
Sulla ei ole lapsia ja sun isäsi on joko raiskannutsut tai kuollut. Muuten ei kukaan kirjoita isästään noin vaikka olis mikä. No joo voithan sä tietysti olla myös joku suljetun osaston potilas.
Vierailija kirjoitti:
Naisten pitäisi alkaa hyväksyä enemmän nämä 20-30 v. vanhempien miesten "pyynnöt" ja mielenkiinnon seurusteluun.
No älä unta näe :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Vähän sama juttu mulla, mutta olisin mielelläni oman ikäiseni kanssa - jos ihastuisin sellaiseen. En ole vielä koskaan ihastunut yli kolmevitoseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla ei ole lapsia ja sun isäsi on j
Kalikka kalahti petturiin :D
Armotonta huutista köyhien, rumien ja vanhojen femcelien itkulle langassa 😂😂🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla ei ole lapsia ja sun isäsi on j
Niinhän sinä luulet ja saat luulla aivan rauhassa. Fakta on, että vieraissa naisissa lort toileva kul linjakaja ei ole kelvollinen isoisäksi eikä isäksi. Lapset pidän turvassa sellaisilta
Eikös naiset vastaavissa ketjuissa toitota, että kaikenlainen joustaminen on ehdottomasti kielletty ja vain se paras on kyllin hyvää. Kaikenlainen tyytyminen on no-no. Nyt kun ne teidän havittelemat hyvätuloiset viiskymppiset miehet tekevät just kuten saarnaatte muille naisille, niin se ei olekaan ok. Miten minusta tuntuu, että teidän kuvitelmat omasta täydellisyydestä eivät saaneetkaan vastakaikua näiden 50v rahamiesten taholta ja se kovasti kismittää.
Käsittääkseni jokaisen pitää itse asettaa rajat parisuhteelle ja niitä ei kukaan ulkopuolinen voi määrittää. Ei edes av-palstan omasta mielestään täydelliset rahamiehen morsiamet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kyse siitä, että sä et sääli omia lapsiasi vaan kostat heille. Tiedän kyllä, että kaltaisillesi emotionaalisesti kehittymättömille naisille on turha puhua, kun se ei vaan mene sinne kaaliin. Mutta sääli lapsiasi äläkä riistä heiltä suhdetta isoisään.
Ikä on vaan numero. Ja koko on vaan senttimetrit. Siinä välissä piilee totuus.