Yläkerran italialainen nainen taas huutaa ukolleen että palkeet raikaa
Joka viikko ainakin paristi tämä italialainen nainen huutaa ja riehuu yläkerrassa. Mies on hiljaa. Komea nainen on, aina korkkareissa viimeisen päälle laitettuna, mutta kova on kurmuuttamaan ukkoaan.
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Minäkin haluaisin itselleni italialaisen naisen, joka huutaa minulle. Mistähän sellaisen löytäisin?
Punkajärven Alepasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin haluaisin itselleni italialaisen naisen, joka huutaa minulle. Mistähän sellaisen löytäisin?
Punkajärven Alepasta.
Ajattelin enemmin lähteä lomalla Garda-järvelle tai Como-järvelle.
Vierailija kirjoitti:
Äijä ei tajua, että spaghetin pitää olla al dente, eikä ananas kuulu pizzaan.
Eli kunnon suomijuntti
Silenzio putana!! -huuto voisi auttaa.
Samanlaisia rääkyjiä ovat kotimaassaankin, jestas että on kovaääninen kansa.
Vierailija kirjoitti:
Naisesta ei koskaan käytetä ilmaisua komea.
Mun äiti käyttää mun siskosta, aiheesta on ärsyynnytty ja käyty vakavia keskusteluja mut jatkuu vaan...
Nainen voi olla näyttävä, muttei komea
Vierailija kirjoitti:
Eihän se nyt sun määrättävissä oleva asia ole. Pohjanmaalla ainakin käytetään.
Mä en itse ymmärrä sanaa komea. Oli mies tai nainen, niin jos on kaunis niin sanon kauniiksi.
Vierailija kirjoitti:
Sillänon varmaan tyypillinen itsekeskeinen mies joka ei tee mitään kotitöitä, ei osaa ajatella nokkaansa pidemmälle eikä ota vaimoa huomioon päätöksissään. Ei anna rouvalle hellyyttä, huomiota, arvostusta eikä makkarissakaan tapahdu mitään, joten nainen tulee hulluksi.
Ihan normaalia siis.
Saatko jotain keskusteluterapiaa tms. missä pääset kertomaan ammattilaiselle traumoistasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuttuikohan siitä, että mies oli katsonut Yle areenasta Lolita Loboscoa ja nyt sitten mustasukkaisuuttaan huutaa miehelle.
Tai jotakin muuta yhtä valåkavaa on tapahtunut. Ne ovat italiattaret niin temperamenttisia.
Täyttä oopperaa!
Meillä taas kiljuvat turkinmurjakkeet toisilleen yläkerrassa. Aikuiset huutavat, lapset huutavat ja töminä ja ryske raikaavat.
Kansainvälistyminen on kyllä hieno asia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se nyt sun määrättävissä oleva asia ole. Pohjanmaalla ainakin käytetään.
Mä en itse ymmärrä sanaa komea. Oli mies tai nainen, niin jos on kaunis niin sanon kauniiksi.
Eikös siellä teillä Pohojanmaalla ole kaikki komiaa? Niin kaks'vooninkiset kun helapäätkin?
Veikkaan, että jostain italialaiseen ruoka- ja juomakulttuuriin liittyvästävä kyse. Italialaiset on rasittavia tyyppejä muutenkin, mutta rinkirunkkaus ruoan suhteen on ihan omissa sfääreissään.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile vaikka Italiasta!
Itse harkitsen Koreaa...
Vierailija kirjoitti:
Silenzio putana!! -huuto voisi auttaa.
Samanlaisia rääkyjiä ovat kotimaassaankin, jestas että on kovaääninen kansa.
Italialaiset ovat KONEITA!
ciccio impazzito https://www.youtube.com/shorts/wBRZbJisCUw
Vattene via! Vattene! = häivy! lähde menemään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuttuikohan siitä, että mies oli katsonut Yle areenasta Lolita Loboscoa ja nyt sitten mustasukkaisuuttaan huutaa miehelle.
Tai jotakin muuta yhtä valåkavaa on tapahtunut. Ne ovat italiattaret niin temperamenttisia.
Minäkin olen tempperamenttinen, mutta en silti kilju ihmisille. Eikös siinä Unelmahäät-ohjelmassakin, joku osin italialainen selitellyt törkeilyjään "temperamentillaan". Temperamenttinen ei ole synonyymi ilkeälle.
Naiset ovat kauniita ja miehet komeita.
Naisista ei ikinä sanota "komea".
Vierailija kirjoitti:
Vattene via! Vattene! = häivy! lähde menemään!
Kiitos! Itse olisin muistanut vain Vade retro!
"Liet sielu autuas tai kirottu haamu, Seis, ei kauemmas!"
Minä luulen että taas on kyse rahasta Italiaanot tottuneet että Suomi typerys maksaa T miljardiSanna