Jos poikasi haluaisi ulkomaalaisen naisen niin mistä toivoisit hänen olevan?
Kysely perustuu täysin mielikuviin. Oma poikani on melko laiska joten määräilevä saksalainen tai korealainen olisi hänelle eduksi.
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kasvattaisi pojastani niin typerää, että vihaa naisia kansalaisuuden perusteella.
Kyse ei ole vihasta. Itse mietin kulttuurieroja. Vaikka kulttuuritausta on samanlainen, nijn parisuhteessa syntyy helposti väärinymmärryksiä, joista ei osata välttämättä puhua ja syntyy draamaa ja eroja. Siksi ajattelen, että helpoin olisi joku pohjoismaalainen, koska kulttuuri on samankaltainen. Sukulaiskyläilytkin olisi helppo järjestää, kun etäisyyttä ei ole paljoa.
Kyllä se on vihaa suomalaisia naisia kohtaan kansalaisuuden perusteella, jos ainoa kriteeri on että nainen on ulkomaalainen.
Jos joku nyt vaan kokee että ulkomaalainen nainen on parempi kuin suomalainen, niin miten se olisi vihaa suomalaisia naisia kohtaan?
Itse olen nimittäin huommanut saman. Ulkomaalaiset naisystäväni nyt vaan ovat paljon mukavampia kuin ketään tuntemani suomalaiset. Se ei tietenkään tarkoita että tykkäisin jostakin naisesta vain koska hän on ulkomaalainen. Kyllä valtaosa niistä ulkomaalaisista naisistakin on ihan huonoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tärkeintä on rakkaus ja luotan että poikani osaa tehdä itse hyvän valinnan. Mutta jos nyt joku pitää mainita, niin sanotaan vaikka Viro.
Tuli mieleen eräs avioero jota vatvotaan.
Ei enää yhtäkään virolaista Suomeen elätiksi! Tai no, jos on ihan ihku niin sitte.
Jos poikani menisi naimisiin ei-suomalaisen naisen kanssa, niin minulle olisi ok kunhan nainen edustaa meidän kulttuuriamme. Ei kai se huono asia olisi että olisi korkeamman elintason maasta eikä ihan liberaaleimmast päästä. Lyhytesti siis kun ei ole m-slimi, mikä nyt pojan kohdalla on kääntymättä mahdotonta, niin onhan silloin automaattisesti meidän kulttuuristamme (eli ei m-slimi).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pohjoismaat, Saksa, Iso-Britannia tai USA.
En kyllä tiedä miksi toivoisit brittiä... Huonotapaisempia ihmisiä saa hakea.
Jenkit taas ovat pääsääntöisesti erittäin typeriä.
Perheeseen tuloss britti-vävy. Erittäin hyvätapainen ja sivistynyt.
Seurustelen itsekin britin kanssa, ja olen asunut täällä monta vuotta. Suurin osa ainakin englantilaisista on erittäin typeriä ja huonotapaisia.
Hyvin käyttäytyvät ja sivistyneet britit ovat erittäin harvinaisia. Kiroavat kuin merimiehet ja aina räkäkännissä kun alkavat juomaan. Ja kaiken lisäksi tulevat paljon miedommista humalaan.
Eikös sinulla pojan äiti jo ole, tai ainakin on ollut?