Jos poikasi haluaisi ulkomaalaisen naisen niin mistä toivoisit hänen olevan?
Kysely perustuu täysin mielikuviin. Oma poikani on melko laiska joten määräilevä saksalainen tai korealainen olisi hänelle eduksi.
Kommentit (105)
Ruotsista tai Virosta käytännön syistä.
Tämä on unelmaista haihattelua. Mä tykkäisin kokkileipuritytöstä. Saattaisin saada joskus herkkuja.
Vähän fiksumpi kokkileipuri saattaisi johtaa omaa yritysrypästä.
Vierailija kirjoitti:
Stubbin tyttärellä on musta puoliso.
Mitä siitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän asian vierestä. Kun soitin isälleni, että japanilainen tyttöystäväni muuttaa Lontoosta Suomeen, kommentti oli, että "hyvä että degerenoitunut geeniperimämme saa uutta verta joukkoonsa."
Äitini oli hämmästynyt, mutta tavattuaan nykyisen vaimoni oli ikionnellinen haukuttuaan eri syistä kaikki edelliset tyttöystäväni ja avovaimoni, vaikka olimme yhdessä seitsemän vuotta.
Onko äidilläsi ja vaimollasi yhteistä kommunikointikieltä?
Voi että. Voin kertoa että minulla ja anopillani ei ole, ja hyvä niin. Pysyy välit sopivan etäisinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pohjoismaat, Saksa, Iso-Britannia tai USA.
En kyllä tiedä miksi toivoisit brittiä... Huonotapaisempia ihmisiä saa hakea.
Jenkit taas ovat pääsääntöisesti erittäin typeriä.
Perheeseen tuloss britti-vävy. Erittäin hyvätapainen ja sivistynyt.
Monikulttuuri osu pressan perheeseen. Sitä saa mitä tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole väliä. Riittää kun ei ole muslimi.
Onhan Hjalliksenkin avopuoliso muslimi.
Mitä sitten? En hyväksy heitä.
Et sitten hyväksy Ben Z:n aviopuolisoakaan. Rahime Husnetdin on muslimi, isä on Suomen is- lam seurakunnan vanhin.
Tataarit eivät ole lähi-idästä tulleiden mielestä mitään oikeita muslimeita olleetkaan, naisetkin tupakoivat ja juovat viinaa. Tataarien oli aikoinaan pakko suomalaistua ja elää Suomessa maan tavoilla.
Poikani osaa varmasti ihan itse valita sopivan ja mukavan vaimon, ei siinä minun toiveitani ja neuvojani kaivata enkä niitä tarjoile.
Mutta jos nyt lähden ap:n ajatusleikkiin mukaan, niin mieluiten jostakin eurooppalaisesta demokraattisesta sivistysvaltiosta.
Vierailija kirjoitti:
Omalle äidilleni kelpaisi varmasti tässä kohtaa minkämaalainen nainen vain. Vähän sääliksi käy kun minä 32v eikä veljeni 34v ole koskaan tuonut yhtään tyttöä kotiin näytille, lastenlasten suhteen hän on jo luovuttanut :D Vinkkinä palstamammoille että jos lapsenlapsia haluaa niin kannattaa hommata tyttölapsia, suomessa on maailman eniten lapsettomiksi jääviä miehiä.
Johtunee tuosta, ettei teillä ole ollut kontaktia naispuolisiin, että et tiedä ettei sitä tulevan lapsen sukupuolta voi tilata mistään katalogista. Se määräytyy miehen siittiön mukaan.
Unkarista tai Virosta. Olisi helpompaa kommunikoida kun on sukulaiskieli.
Vierailija kirjoitti:
Somaliasta.
Somalikristityt ja ateistit ovat paenneet Etiopiaan ettei heitä tapettaisi ja normaalilla suomalaismiehellä tuskin ottaa eteen jos sukupuolielinten alue käsittää pelkkää arpikudosta ja pikkuisen reiän joka pitää miehen itse avata veitsellä isommaksi hääyönä jotta minkäänlainen yhdyntä olisi edes teoriassa mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virosta. Ovat niin läheltä ja samanlaisia, kuin suomalaiset. En haluaisi hänelle vaimoa jostain Kauko-Idästä, koska en usko että liitto kestäisi ja olisi ikävää, jos lapsenlapset asuisivat toisella puolella maailmaa.
Sama. Virosta tai Ruotsista. Käytännön syistä.
Virosta, kauniita naisia ja ahkeria. Virolainen aksentti on seksikäs.
Poika voisi tuoda isillekin kivan morsiamen sieltä samalla. Vaikka oman kiihkeän nelikymppisen äitinsä.
t setämies 57
Jos poikasi on varakas/rikas, niin ei ainakaan Virosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pohjoismaat, Saksa, Iso-Britannia tai USA.
En kyllä tiedä miksi toivoisit brittiä... Huonotapaisempia ihmisiä saa hakea.
Jenkit taas ovat pääsääntöisesti erittäin typeriä.
Perheeseen tuloss britti-vävy. Erittäin hyvätapainen ja sivistynyt.
Venaa vaan.... kyllä se sieltä vielä kuoriutuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virosta. Ovat niin läheltä ja samanlaisia, kuin suomalaiset. En haluaisi hänelle vaimoa jostain Kauko-Idästä, koska en usko että liitto kestäisi ja olisi ikävää, jos lapsenlapset asuisivat toisella puolella maailmaa.
Sama. Virosta tai Ruotsista. Käytännön syistä.
Virosta, kauniita naisia ja ahkeria. Virolainen aksentti on seksikäs.
Jep. Kysy vaikka Mikko Koivulta.
Pohjois-Korealaisen, koska ne on jo alistettu valmiiksi.