Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljon on työttömyyskorvaus? Ilman lapsikorotusta. Naimisissa olevalle.

Vierailija
01.01.2025 |

Jos vaan jää pois töistä. Karenssin jälkeen.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaa 600e.

Vierailija
2/24 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brutto 744,20e. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpo valehteli täysistunnossa marraskuussa että 1.1.2025 lapsikorotus palautetaan.

Vierailija
4/24 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Brutto 744,20e. 

Puolison tulot vaikuttaa tuohon eli tulee vain puolet tuosta vaikka myös puoliso olisi työtön..

Vierailija
5/24 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

KVG eli hakusanaksi ansiosidonnaisen laskuri, niin löydät vastauksen.

Vierailija
6/24 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Brutto 744,20e. 

Puolison tulot vaikuttaa tuohon eli tulee vain puolet tuosta vaikka myös puoliso olisi työtön..

Eikä vaikuta.

Vierailija
7/24 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä ilmoittaudun huomenna työttömäksi, niin koska alkaisin saada työttömyyskorvausta. Olen ollut yli 10v kotona (kuopus 14v).

Miehen palkalla eletään, jos joku miettii miellä elän.

Vierailija
8/24 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

595 puht. käteen 

Vierailija
9/24 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Pitää pohtia pärjäisikö. Hoitoala vie terveyden. Alkaa riittää 20v tämä ala. Ehkä jossain vaiheessa voisi tehdä yksittäisiä keikkavuoroja. Nyt kyllä hoitajien työtilanne heikko. 

Vierailija
10/24 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mä ilmoittaudun huomenna työttömäksi, niin koska alkaisin saada työttömyyskorvausta. Olen ollut yli 10v kotona (kuopus 14v).

Et koskaan, koska työssäoloehto ei täyty. Pitää olla ensin töissä, että voi saada työttömyyskorvausta.

Vierailija
11/24 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et koskaan, koska työssäoloehto ei täyty. Pitää olla ensin töissä, että voi saada työttömyyskorvausta.

Ansiosidonnaista ei voi saada mutta tuota tavallista alle 600€ kuussa kyllä saa

Vierailija
12/24 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kirjoille Poste restanteen ja sinä menet paikalliseen Kelaan täyttämään hakemusta sosiaalisista tuista.

Vierailija
13/24 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Pitää pohtia pärjäisikö. Hoitoala vie terveyden. Alkaa riittää 20v tämä ala. Ehkä jossain vaiheessa voisi tehdä yksittäisiä keikkavuoroja. Nyt kyllä hoitajien työtilanne heikko. 

Anteeksi mutta miten hoitaja pystyy olemaan työtön? Tai siis pystyy mutta niin että saa työttömyyskorvausta?

Vierailija
14/24 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varma tieto löytyy Kelan sivuilta.

Vierailija
15/24 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sama naimisissa olevalle, kun sinkulle. Puolison tulot eivät ole vaikuttaneet enää vuosiin. On suunnilleen 700e , miinus verot.

Vierailija
16/24 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko!

Vierailija
17/24 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi mutta miten hoitaja pystyy olemaan työtön? Tai siis pystyy mutta niin että saa työttömyyskorvausta?

Nykyään on säästöjen vuoksi vähän työpaikkoja. Koko Uudellamaalla 89kpl. Joissa sekä sairaanhoitajien, että lähihoitajien paikat. 

ketään ei huolestuta potilasturvallisuus, kuten lakon aikana. Omassa työssä irtisanottiin muutama. Kaikki määräaikaiset sai lähdön sopimuksen loputtua. Työmäärä aivan hirveä ja hoito juosten tehtyä.

ap

Vierailija
18/24 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään on säästöjen vuoksi vähän työpaikkoja. Koko Uudellamaalla 89kpl. Joissa sekä sairaanhoitajien, että lähihoitajien paikat. 

ketään ei huolestuta potilasturvallisuus, kuten lakon aikana. Omassa työssä irtisanottiin muutama. Kaikki määräaikaiset sai lähdön sopimuksen loputtua. Työmäärä aivan hirveä ja hoito juosten tehtyä.

ap

Etkö mukamas ole kuulunut kassaan? Ikinä, milloinkaan, edes johonki Loimaan kassaan? Surkeeta.

Vierailija
19/24 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Öö Okei. Omalla hyvinvointialueilla on niin monta työpaikkailmoitusta lähihoitajille että lähes mahdotonta olisi valita työttömyys. Siis niin että saisi työttömyyskorvausta. Karenssi paukkuisi koko ajan. 

Vierailija
20/24 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmottaudu ihmeessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän