Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljon on työttömyyskorvaus? Ilman lapsikorotusta. Naimisissa olevalle.

Vierailija
01.01.2025 |

Jos vaan jää pois töistä. Karenssin jälkeen.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mä ilmoittaudun huomenna työttömäksi, niin koska alkaisin saada työttömyyskorvausta. Olen ollut yli 10v kotona (kuopus 14v).

Miehen palkalla eletään, jos joku miettii miellä elän.

Et koskaan, koska työssäoloehto ei täyty. Pitää olla ensin töissä, että voi saada työttömyyskorvausta.

Työttömyyskorvausta saa vaikka ei työssäoloehto täyty. Työssäoloehto on peruspäivärahassa.

Vierailija
22/24 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun liittoon, mutta haluan mahdollistaa pitkän tauon työstä. Karenssi kai siinäkin tulee, kun itse irtisanoutuu. Puhun nyt vuosista pois, ei kuukausista.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Brutto 744,20e. 

Puolison tulot vaikuttaa tuohon eli tulee vain puolet tuosta vaikka myös puoliso olisi työtön..

Ei ole vaikuttanut enää vuosikymmeniin. Miksi kirjoitat asiasta, josta et tiedä mitään?

Jos on työttömyyskassan jäsen, voi saada ansiosidonnaista. Määrä selviää kassan laskurilla.

Vierailija
24/24 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulun liittoon, mutta haluan mahdollistaa pitkän tauon työstä. Karenssi kai siinäkin tulee, kun itse irtisanoutuu. Puhun nyt vuosista pois, ei kuukausista.

ap

Ansiosidonnaisen määrään löytyy laskureita työttömyyskassojen sivuilta. Lisäksi ansiosidonnainen pienenee 8 viikon jälkeen ja taas puolen vuoden jälkeen. 400 päivän jälkeen putoaa työmarkkinatuelle. Veroprosentti ansiosidonnaisesta on lähtökohtaisesti 25%. Työttömänä ollessa sinulla on kuitenkin tiettyjä velvollisuuksia mm työn hakuun liittyen ja ammatista ja osaamisestasi riippuen voit joutua töihin pian uudelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme