Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä asiat ärsyttää kaupassa käydessä. Gallup, peukutetaan kyllä tai ei

Vierailija
01.01.2025 |

Kun viereinen kassa avataan, jonossa takanasi seisovat rynnivät eteen. Uusi jono pitäisi täyttää siinä järjestyksessä jossa on jo jonotettu viereisessä

Kommentit (1617)

Vierailija
361/1617 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupan työntekijät jotka luulee, että muka varastat jotain. Tulevat siihen viereen kyttäämään.

...järjestävät muka jotain tavaroita hyllyssä.

Vierailija
362/1617 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjä naama norsunveellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/1617 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjä puhuu toiselle asiakkaalle/kassalle, vaikka sinä oot siinä.

Vierailija
364/1617 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella tökeröt hyvän illan ja päivän toivotukset. Kyllä huomaa jos myyjälle on laitettu sanat suuhun.

Vierailija
365/1617 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova äänisillä vanhemmilla on melko varmasti vielä äänekkäämmät kersat. Omena ei yleensä  putoa kovin kauaksi puusta.

Vierailija
366/1617 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun valitset kassojen luona mielestäsi sen lyhimmän jonon, niin eiköhän siihen kehkeydy jollekin joku tilanne jota selvitellään ja lopulta se sinun jono olikin se kaikista pisin. Näin käy todella usein.

Ja noin käy varsinkin silloin, kun sinulla on kiire. Tuo on joku ihme laki. 

Vierailija
367/1617 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken maailman kanta-asiakkuuden kyselyt. Samat hinnat ja edut vaan kaikille asiakkaille. Kalliit järjestelmät vain nostavat hintoja.

Vierailija
368/1617 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupan työntekijät jotka luulee, että muka varastat jotain. Tulevat siihen viereen kyttäämään.

Minulle tuota ei ole sattunut koskaan. Luultavasti en näytä varkaalta.

Vierailija
369/1617 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S ryhmän kassoilla tämä pakollinen Hyvää päivänjatkoa. Eli kassat ei saa itse päättää mitä he sanoo vaan pakko sanoa tuo . Ihan kuin jossain kommu nisti maassa

Tuossa lirkutuksessa ärsyttää varsinkin se, että se otettiin käyttöön hintojen kaksinkertaistamisen jälkeen. Juu, tosi hyvää päivänjatkoa, juu, kun tilisi huutaa jälleen kerran hoosiannaa. 

Vierailija
370/1617 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

haisevat, peseytymättömät ihmiset rääpii tuotteita (esim. hedelmiä) tahmatassuilla ja jättää ne sitten ottamatta

Yksi läski kaivoi takapuoltaan housujen sisältä ja meni sitten  räpimään hedelmiä.

Vierailija
371/1617 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut rääpii takimmaiset tuotteet joissa pisin päiväys, vaikka etummaisissakin on runsaasti päiväystä jäljellä

myyjä

Tunnustan, että syyllistyn tähän, kun ostan kissalle lihaa. Sille pitää olla mahdollisimman tuoretta. Itselle ostan myös punalaputettuja. Varsinkin hapanmaitotuotteet ovat varsin hyviä vielä parasta ennen -päiväyksen jälkeen. Maidot, jogurtit, rahkat ja piimät ostan aina siitä edestä, nopeimmin vanhenevista.

Vierailija
372/1617 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakkaat jotka alkavat kaivamaan laukkuaan vasta sitten kun myyjä on sanonut ostosten loppusummaan. Hieman kankeaa ja hidasta toimintaa. 

Vierailija
373/1617 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakkaskelillä kaupassa käyminen. Sisään tultuasi hikoilet ulkovaatteissasi kuin pistetty joulukinkun raaka-aine. Kaupoissa pitäisi olla narikkamahdollisuus sitä haluaville, mutta arvaan, että sitä ei edes harkita. 

Kas kun ei ruokala kun tulee kaukaa ja kahviakin on pakko saada...Kun narikka joskus tulee niin, älä valita: Kyllä on kallis, rahaa muutenkin menee...

Vierailija
374/1617 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tuossa kirjoitti, ettei sellaista tapahdu ikinä, että joku kärryillä tönäisee edellistä kassajonossa, koska HÄNELLE ei ole tällaista sattunut. Voin kertoa, että minulle on. Jalkani oli muutenkin kipeä ja eikö joku hel*etin idiootti pukannut minua kärryillä persauksiin voimalla, että oli polvet notkahtaa alta. Joku vanha äijän körmy se oli. 

Joulun edellä oli tätä, että tukittiin muutenkin ahtaat käytävät, kun piti kertoa omista joulunvietoista ja toivotella hyvät joulut. Eräät pariskunnat olivat niin jumissa, että eivät väistäneet, vaikka kärryjen kanssa olin pyrkimässä ohitse. Katsoivat vain päästä jalkoihin, että mitähän varten tuokin tuossa kaupan hyllyjen välissä kärrynsä kanssa kulkee. Pikkuisen pitäisi sitä ajatusmaailmaa laajentaa sen oman navan ympäriltä toisiinkin ihmisiin. 

Vierailija
375/1617 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei kaupassa ärsytä yhtään mikään, ei kapulat ei yhtään mikään. Kiitän myyjiä ja kassahenkiöitä, jaksavat aina hymyillen tervehtiä minua. Jos ei ole jonoa, vaihdamme jopa resepetejä.

Alkossa juttelin myyjän kanssa. Toivon etteivät pitäisi minua vakiasakkaana,  vaikka ovatkin jo hyvin tuttavallisia minua kohtaan :D

Pääsimme yhteisymmärykseen.

Eikä minua. Jostain syystä aina mennyt sujuvasti. Ja nyt saa uutta " vettä " myllyyn tämä joka rääkyy luetun ymmärtämisestä. Mielestäni on monen omaa syytä kun ei suju...ärhennellään aivan syyttä ja se tarttuu....Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan....nykyajan sairaus on valtava kärsimättömyys....ja muiden huomioon ottaminen, mutta, minä, minä, minä...

Vierailija
376/1617 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Mitä teet sen aikaa, kun kassa piippaa ostoksiasi? Voisit pakata niitä ja kun kassa kertoo loppusumman, on pakkaus jo hoidettu ja jäljellä on maksu ja eikun ulos ovesta

Tämä! Miksi ei voi osaltaan sujuvoittaa kassavirtaa ja ottaa muita huomioon täyttämällä kassia sitä myöten kun myyjä antaa piipaturt tuotteet eteenpäin ? Pitääkö toljottaa kassaa ja sitten vasta herätä, että pitäisi päästä ripeästi muiden alta pois jotta seuraava pääsee pakkaaman. 

Jos on noin perkeleen kiire, niin volttaa.

Vierailija
377/1617 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään näytä varkaalta, mutta olen vanha ja hidas ja mietin myyjän mielestä liian kauan hyllyn edessä ostoksia. Sitten silminnähden epäillään.

Valvonta on pakollista myyjille, koska näpistellään niin paljon, mutta voisi sen tehdä hienovaraisemminkin, rehellistä asiakasta kunnioittaen. 

Tilaan enimmäkseen ruokaostokset kotiin, koska kaupoissa on ikävää käydä, eikä myyjien happamat ilmeet paranna kokemusta.

Minua ei haittaa kapulat, saan laitettua ne itsekin ostosteni eteen ja perään (jos kapuloita on hihnalla kaksi).

Se haittaa, jos myyjä puhuu jotain samalla kun itse kassalla näppäilee tunnuslukua. Voi mennä luvut väärin.

Vierailija
378/1617 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään näytä varkaalta, mutta olen vanha ja hidas ja mietin myyjän mielestä liian kauan hyllyn edessä ostoksia. Sitten silminnähden epäillään.

Valvonta on pakollista myyjille, koska näpistellään niin paljon, mutta voisi sen tehdä hienovaraisemminkin, rehellistä asiakasta kunnioittaen. 

Tilaan enimmäkseen ruokaostokset kotiin, koska kaupoissa on ikävää käydä, eikä myyjien happamat ilmeet paranna kokemusta.

Minua ei haittaa kapulat, saan laitettua ne itsekin ostosteni eteen ja perään (jos kapuloita on hihnalla kaksi).

Se haittaa, jos myyjä puhuu jotain samalla kun itse kassalla näppäi

En minäkään näytä varkaalta vaikka josks olen.

Vierailija
379/1617 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kaupan työntekijät purkavat valtavia lavallisia tuotteita hyllyihin kaupan päivisin ja iltaisin. Lavat tukkivat käytävät ja työntekijät ovat kiireisiä ja kärttyisiä.

Niin niin, tekisivät sen yöllä omalla ajalla. 🙄

Vierailija
380/1617 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään. Pääasia että jaksaa käydä kaupassa omin jaloin ja on rahaa ostaa mitä haluaa.

Tämä sama, mutta pakko tunnustaa, että todella kovaa rääkyvät lapset rassaa. Silloin turvaudun vastamelukuulokkeisiin ja yritän pitää välimatkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi