Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä asiat ärsyttää kaupassa käydessä. Gallup, peukutetaan kyllä tai ei

Vierailija
01.01.2025 |

Kun viereinen kassa avataan, jonossa takanasi seisovat rynnivät eteen. Uusi jono pitäisi täyttää siinä järjestyksessä jossa on jo jonotettu viereisessä

Kommentit (1617)

Vierailija
321/1617 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin enää kuulee suomen kieltä, asioidessa ruokakaupassa.

Vierailija
322/1617 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kaupassa ärsytä yhtään mikään, ei kapulat ei yhtään mikään. Kiitän myyjiä ja kassahenkiöitä, jaksavat aina hymyillen tervehtiä minua. Jos ei ole jonoa, vaihdamme jopa resepetejä.

Alkossa juttelin myyjän kanssa. Toivon etteivät pitäisi minua vakiasakkaana,  vaikka ovatkin jo hyvin tuttavallisia minua kohtaan :D

Pääsimme yhteisymmärykseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/1617 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alahyllyn hintalapuista ei saa selvää. Pitää käydä kontalleen ja valaista taskulampulla :D

Vierailija
324/1617 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perässänuuskuttavat myymäläetsivät, jotka onnistuvat pilaamaan ostotapahtuman. 

Vierailija
325/1617 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulepas myyjä, seei ole sinun pussista poissa. Käyn kerran kahdessa viikossa kaupassa, poissa häiritsemästä sinua, joten kaivan aina ne tuoreimmat, sanot ihan mitä hyvänsä.😏

Vierailija
326/1617 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat pariskunnat, äijä kärryjen kanssa poikittain hyllyjen edessä, ei pääse lähellekään. Nainen miettii ja seisoo tyhjänpanttina.

Vierailija
327/1617 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alahyllyn hintalapuista ei saa selvää. Pitää käydä kontalleen ja valaista taskulampulla :D

Nämä uudet digitaaliset hintalaput on tosi huonoja. Ei taida olla taskulampusta apua. Ihan liian pienet laput joissa liian pienellä teksti.

Vierailija
328/1617 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kananmunat on aina eripaikassa joka kaupassa oli ketju mikä tahansa. Aina sama aarteenetsintäseikkailu...

Vierailija
329/1617 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei kaupassa ärsytä yhtään mikään, ei kapulat ei yhtään mikään. Kiitän myyjiä ja kassahenkiöitä, jaksavat aina hymyillen tervehtiä minua. Jos ei ole jonoa, vaihdamme jopa resepetejä.

Alkossa juttelin myyjän kanssa. Toivon etteivät pitäisi minua vakiasakkaana,  vaikka ovatkin jo hyvin tuttavallisia minua kohtaan :D

Pääsimme yhteisymmärykseen.

Selvä. Mutta OPETTELE LUKEMAAN. Aloituksessa on selvällä suomenkielellä kirjoitettu mistä tässä ketjussa on kys!

Vierailija
330/1617 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut rääpii takimmaiset tuotteet joissa pisin päiväys, vaikka etummaisissakin on runsaasti päiväystä jäljellä

myyjä

Minä😁

Vierailija
331/1617 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edellä olija ei laita kapula hihnalle

Muut laittavat kapulan toisen ihmisen ostosten jälkeen, omia ostoksiaan varten. Ei omansa jälkeen. Ei edessä oleva ole vastuussa jälkeen tulevan ostoksista.

Mää laitan kapulan aina omien ostosten jälkeen seuraavaa asiakasta varten. Jos edelläoleva ei ole laittanut niin annan ostosten mennä sekaisin, siinähän sitte oottelee kun kassa vähentää tuotteita. Mulla on aikaa;)

Kuka sen määrää, laitetaanko kapula ennen vai jälkeen ostosten? 

Ei sitä kukaan määrää, mutta se on kohteliasta. Se taaempana oleva ei välttämättä ylety siihen kapulaan vielä silloin, kun edellä oleva, eikä voi oikein alkaa nostella ostoksiaa

Kan man inte bara lämna tomt emellan eller är det något tvång att skuffa allt fast i varandra och lasta i flera skikt? Kassatanten blir inte snabbare av det.

Vierailija
332/1617 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkukauppa, jossa vain yksi myyjä, joka on hyllyttämässä. Kassalle on jätetty kilikello, jota voi soittaa ja saa myyjän paikalle. 

Edessä seisova asiakas ei saa aikaiseksi soittaa kelloa, vaan huokailee, vaihtaa painoa toiselle jalalle ja tuijottaa seinään. Viimeksi tänään harppasin tällaisen saamattoman ohi ja kilautin kelloa hänen puolestaan. Ei hitto ole rakettitiedettä!

Vierailija
333/1617 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Likaiset ostoskorit! Voisko niitä pestä edes muutaman kerran vuodessa

Vierailija
334/1617 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen laittaa kapulan kassalla omien ostosten perään!

Kärryjen/lastenvaunujen kanssa ei tukita käytävää.

Kärryä ei oteta siihen hyllyn eteen! 

Du måtte vara tvärfittig om du är i samma affär som jag, då ingen av dina regler är av något intresse.

Kirjoita joskus japaniksi tai saameksi niihin olisi vaihtelua, eller hur?

Vierailija
335/1617 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kananmunat on aina eripaikassa joka kaupassa oli ketju mikä tahansa. Aina sama aarteenetsintäseikkailu...

Ja hiiva. 

Vierailija
336/1617 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parkkihallit likaiset lattiat. Räkää, tupakantumppeja, öljyä..ja autoista tietenkin tulevaa likaa.

Vierailija
337/1617 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää kaikenlaiset äpit tai muut sovellukset. En käytä, haluan astella kauppaan ilman älylaitteita. Toivon että tarjoukset olisivat kaikille asiakkaille.

Vierailija
338/1617 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Mitä teet sen aikaa, kun kassa piippaa ostoksiasi? Voisit pakata niitä ja kun kassa kertoo loppusumman, on pakkaus jo hoidettu ja jäljellä on maksu ja eikun ulos ovesta

Mulla ei ole noin kiire. Mä hoidan ostokseni miten mä haluan. Sinäkin teet niin.

Vierailija
339/1617 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

336 *..niin olisi..*

Vierailija
340/1617 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruuhkaisuus, joka kerralla. Kauppoja ei mitoiteta isommalle kävijämäärälle

Jos asiakkaat ottaisivat toisensa paremmin huomioon, tulisi kauppa huomattavasti tilavammaksi.

Kun yksi perhe päättää tulla kärryineen, rattaineen ja kakaroineen jonkun tietyn hyllyn eteen ynnäämään, syntyy taakse iso jono, kun ei edes sitä yhtä maitopurkkia onnistu saamaan millään.

Siinä sitä hengaillaan ja mietitään otetaanko tätä vai tuota, eikö sitä metatyötä voisi kotona jo hoitaa ja tehdä kauppalistan. Jompikumpi vanhemmista lasten kanssa sivummalla ja toinen kasaa kamaa kärryihin.

Ja miksi tullaan koko perheen kanssa kauppaan?