Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vuokraisitko asunnon jossa naapuri käy suihkussa?

Vierailija
01.01.2025 |

Nyt on sijoittaja keksinyt hyvän! Kaksi yksiötä, yksi vessa ja kph, johon mennään toisen asunnon kautta. Olisiko sinulle ok että naapuri tulee asuntoosi suihkuun?

https://asunnot.oikotie.fi/vuokra-asunnot/helsinki/22648860

Kommentit (144)

Vierailija
141/144 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi !!! Saa kyllä aika psykopaatti olla , että kestää asua tuossa.

Kivasti naapurin noro leviää ja jos itse haluat paskalle juuri kun naapuri on suihkussa.

Luulen, että kyseinen vuokraloordi omistaa tuon ja se on alunperin ollut kaksio, mutta hän on halunnut maksimoida voitot , muttei kuitenkaan ollu tarpeeksi rahaa tehdä kaks vessaa.. asuisin legit mielummin vaikka kadulla!! Sehän pääsee se naapuri vessan kautta sinne toiseen asuntoon syömään jääkaapista ruokia ellei siinä ole lukko mutta sekin kuitenkin aika pieni este.

Vierailija
142/144 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivasti naapurin noro leviää ja jos itse haluat paskalle juuri kun naapuri on suihkussa.

Luulen, että kyseinen vuokraloordi omistaa tuon ja se on alunperin ollut kaksio, mutta hän on halunnut maksimoida voitot , muttei kuitenkaan ollu tarpeeksi rahaa tehdä kaks vessaa.. asuisin legit mielummin vaikka kadulla!! Sehän pääsee se naapuri vessan kautta sinne toiseen asuntoon syömään jääkaapista ruokia ellei siinä ole lukko mutta sekin kuitenkin aika pieni este.

Et sitten huomannut, että suihkuhuone ja wc on eri huoneet. Vessaan on pääsy molemmista asunnoista, mutta suihkuun vain toisesta eli se toinen vuokralainen kävelee toisen asunnon läpi suihkuun mennessään. Kuvio siis vielä hullumpi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/144 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten huomannut, että suihkuhuone ja wc on eri huoneet. Vessaan on pääsy molemmista asunnoista, mutta suihkuun vain toisesta eli se toinen vuokralainen kävelee toisen asunnon läpi suihkuun mennessään. Kuvio siis vielä hullumpi!

Ei herran jestas katoin niin nopeasti sen . Vielä kamalampaa.

Ja niille jotka vertaa tätä solu asuntoon, niin ensinnäkin, niissä on yleensä oma lukittava huone ja selkeät säännöt vessan siivouksesta. Eli vessan kautta ei pääse kenenkään huoneeseen.

Mun kaveri asu opiskelija solussa, jossa oli yhteinen keittiö ja WC tila .

Minusta ei olisi muuttaamaan soluun edes kaverini kanssa ei vaan pysty.

Minä rakastan omaa yksityisyyttäni liikaa.

Vierailija
144/144 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri asui nuorena tossa talossa ja näyttää ihan samanlaiselta kämpältä, mikä sillä oli. Se tosiaan oli kaksio, jossa pieni vessa ja keittiö. Joku on päättänyt lyödä rahoiksi ja tehdä kaksiosta kaksi yksiötä, joissa kummassakaan ei ole hyvä asua. Ihmettelen sitä, että miksi ei ole vuokrannut sitä kaksiona, kyllähän hyvätuloisia pariskuntia löytyy, joilla siihen olisi varaa.