Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Queen of fucking everything - uusi sarja yle (areena)

Vierailija
01.01.2025 |

Huomasin tällaisen kotimaisen sarjan Areenassa ja sepä tempaisi kokonaan mukaansa, ja ahmaisin kaikki osat kertaheitolla.

Tiina Lymin aiempi Sisäilmaa - tykkäsin siitäkin.

Laura Malmivaara ihan huippu pääroolissaan.

Kommentit (3074)

Vierailija
1281/3074 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös termi f.u.c.k tule siitä, että muinoin Britanniassa piti saada kuninkaallinen lupa, että pääsi naimisiin. 

F.u.c.k on siis lyhennys jostain tyyliin hänen kuninkaallinen korkeutensa antaa luvan etc..

Sarja voisi olla kyllä suomeksi, kaiken perseelleenmenon kuningatar.

Vierailija
1282/3074 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna-Kaisa "Birgitta" Palon poika näytteli Börjen toista henkivartijaa. Isänsä näköinen.   

Eli minkä niminen poika ja kuka on isä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1283/3074 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua hämää tässä se (oon vasta neljännessä jaksossa), että mitä sen hyödyttäis ryhtyä salaa ja rikollisesti grynderiksi yms, kun hän on miljoonaveloissa ulosotossa. Se velka ei sieltä katoa kuin lyhentämällä ja mitä häm voi tehdä bisnesrahoillaan, ei mitään. Koska noin kovissa veloissa olevia myös tarkkaillaan tai heidän omaisuuttaan siis, jos alkaa olla vaikka uutta asuntoa, se lähtee.

et noilla bisneksillään hän ei voi tienata itse mitään ja liikekumppanit voi milloin vainnsanoo, että ei nää rahat sun oo, kuten ei paperilla oliskaan.

Maksoi ne velkansa pois. Juuri ennen äidin kuolemaa, joten perintö ei mennyt ulosottoon. 

Vierailija
1284/3074 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua hämää tässä se (oon vasta neljännessä jaksossa), että mitä sen hyödyttäis ryhtyä salaa ja rikollisesti grynderiksi yms, kun hän on miljoonaveloissa ulosotossa. Se velka ei sieltä katoa kuin lyhentämällä ja mitä häm voi tehdä bisnesrahoillaan, ei mitään. Koska noin kovissa veloissa olevia myös tarkkaillaan tai heidän omaisuuttaan siis, jos alkaa olla vaikka uutta asuntoa, se lähtee.

et noilla bisneksillään hän ei voi tienata itse mitään ja liikekumppanit voi milloin vainnsanoo, että ei nää rahat sun oo, kuten ei paperilla oliskaan.

Katoppas alusta uudelleen! Siellä selviää oankkijuttu ja rahajuttu ja miten ne rahat kulkee.

Vierailija
1285/3074 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää että Linda lähti niin liukkaasti rikoksiin lähes saman tien. 

Joku tosta saa vaikutteita omaan ahdinkoonsa:  vähän ihmisiä avantoon ja sormia blenderiin, "hei tää oli kaikkien mielestä niin cool naishahmo", miettii joku omat asiansa sählännyt daami nyt jossain.

Odotin jotain uskomatonta suoriutumista älyn ja sisun ja sattumusten kanssa, oikeudenmukaisuutta, jossa velat aiheuttanut tyyppi saatetaan vastuuseen hoitamaan homma.

Eikä että onkin arkipäiväistä oikeesti tap paa ja huijata ja tuhota Helsinkiä mielenvikaisilla rakennusprojekteilla

Vierailija
1286/3074 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin ekan jakson ja pikakelasin loput.

Varmaan ok, muttei ihan mun juttu. Hyvä, että suomalaiset [naiset] osaa.

Vierailija
1287/3074 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku tosta saa vaikutteita omaan ahdinkoonsa:  vähän ihmisiä avantoon ja sormia blenderiin, "hei tää oli kaikkien mielestä niin cool naishahmo", miettii joku omat asiansa sählännyt daami nyt jossain.

Odotin jotain uskomatonta suoriutumista älyn ja sisun ja sattumusten kanssa, oikeudenmukaisuutta, jossa velat aiheuttanut tyyppi saatetaan vastuuseen hoitamaan homma.

Eikä että onkin arkipäiväistä oikeesti tap paa ja huijata ja tuhota Helsinkiä mielenvikaisilla rakennusprojekteilla

Joo mua kiinnosti nähdä, miten suoriutuu vauraan "roolista" arjessaan persaukisena. Et miten kääntää tilanteen.

Oon ite ollut pikkuisen vastasvassa tilanteessa menetettyäni rahaa erossa ja samalla menettäessäni duunin, kun oli yritys exän kanssa. Se, miten suoriuduin työhaastatteluihin ja tekemään omia uusia asiakkuuksia, kun ei ollut rahaa huonekaluihin, vaatteiden kunnossapitoon, ruokaan, autoon siihen saakka että tuloja alkoi taas tulla. Velkoja ei ollut kuitenkaan, mutta ei tuloja ja niiden hankkiminen vaati ensin pääomaa. Yrittäjänä sossu ei voinut juuri auttaa jne

Se vaati ja myös ruokki nokkeluutta. Ihan siis perus, että kun loppuu se kallis shampoo, jolla karheat hiukseni sai siisteiksi jne.

En varastanut, käyttänyt hyväksi enkä tapp anut yhtään ketään. En siis vyöryttämyt omaa ongelmaa muiden tuhoksi. Nousin siitä omin voimin, muutama ystävä tuki mutta ei aluksi kun exä oli syöttänyt hirveetä tarinaa erosta. Sekin totuus lopulta sitten tuli jaikkien tietoon, mutta ei ekoina kuukausina

Vierailija
1288/3074 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän tulee mieleen että Lymi on tässä kirjoittanut ulos omia pettymyksiään ja traumojaan ja tietty yleisö ostaa nää ihan satasella. Oman julkisuuskuvansa rakentanut aika lailla myös tuollaiseksi ristiriitaiseksi ja arvaamattomasti käyttäytyväksi hahmoksi. Ehkä sitten haluaa tulla tunnetuksi tuollaisena. En mitenkään fanita esim. Jani Volasen persoonaakaan, mutta voin silti sanoa, että Munkkivuori oli oikea laatusarja tähän verrattuna. Kunnollinen käsikirjoitus, etenevä draaman kaari, hyvät roolitukset ja sopivan verkkaisesti etenevä, tyylikäs juonenkuljetus. Hyvä sarja ilman absurdia väkivaltaa, jatkuvaa kiroilua ja junttitason huumoria.

No hei, parikymmentä prossaa suomalaisista äänestää Perussuomalaisia. Sama jengi tykkää junttitason huumorista eli myös tästä sarjasta. 

Vierailija
1289/3074 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihmiset selvitytyy aina monesta asiasta, mutta tämähän on fiktiota. Satua ja tarinoita. Itselleni tuo ruokajuttu ainakin kolahti, se tuntui tutulta. Ei ole ollut rahaa ruokaan ja ollut rahattomana laskun maksujen jälkeen kolme viikkoa kuukaudesta. Nuo tölkinkeruut oli ihan tuttu juttu, nyt jätän ne aina niille, jotka todella tarvii niitä. Laihduin sinä aikakautena 60 kiloisesta 45 kiloon.

Vierailija
1290/3074 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minustakin sarja ikäänkuin tarjoilee rikokset (ja muiden pakottamisen mukaan juttuihinsa) ratkaisuna.

Joo hyvin käsikirjoitettua, näyteltyä, kuvattua, leikattua, mutta silti maailmankuva tässä on hirveä ja ahdistava, narsistinen. Oman jutun takia kaikkien muiden elämän voi riskeerata. Että tiukka tilanne, ni "saatkin" tehdÄ mitävain kelle tahansa muulle.

ei terve ja tasapainoinen aikuinen mitään vaikutteita tästä saa. Mutta kaikki katsojat ei ole terveitä, tasapainoisia eikä aikuisiakaan. 

Vierailija
1291/3074 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiina Lymi on minusta lahjakas ja uuttera ihminen, nostan hattua. Mutta hän vaikuttaa myös hieman myrkylliseltä raivoajalta ja draamaajalta eikä tääsarja lainkaan muuta mun mielikuvaa, päinvastoin...

En tunne ihmisenä, mutta kuullut takavuosina hänen raivoavan baarissa Kalliossa täysin välittämättä muisen paikallaolijoiden rauhasta tai huutamiensa asioiden yksityisyydestä, sitä ne todella olivat. Huuto jatkui ja jatkui, seurueessa muut eivät huutaneet. 

Ei se Lymi ollut vaan Pöysti ja harjoittelivat käsikirjoitusta.

Vierailija
1292/3074 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiina Lymi on minusta lahjakas ja uuttera ihminen, nostan hattua. Mutta hän vaikuttaa myös hieman myrkylliseltä raivoajalta ja draamaajalta eikä tääsarja lainkaan muuta mun mielikuvaa, päinvastoin...

En tunne ihmisenä, mutta kuullut takavuosina hänen raivoavan baarissa Kalliossa täysin välittämättä muisen paikallaolijoiden rauhasta tai huutamiensa asioiden yksityisyydestä, sitä ne todella olivat. Huuto jatkui ja jatkui, seurueessa muut eivät huutaneet. 

Niin sarjahan esittelee naisen raivoa ja vallankäyttöä, tulee tunne että itseä kirjoitettusiihen raivoamaan. Itse en tunne yhtäkään tuollaista ihmistä, naista enkä miestä.

hahmo alkoi ahdistaa siinä vaiheesa, kun kusettaa tervettä vanhaa talos purettavaksi ja päälle hirveetä paskaa. Siihen asti olin Lindan puolella niinku. No toihan toisaalta on totuus Helsingin nykyisyydestä, grynderit tuhoaa koko kaupungin. Että hyvä että se homma näytetään tässä, kiitos siitä Lymille.

Vierailija
1293/3074 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lymin ohjaus on kuusi jaksoa silkkaa miesvihaa.

Vierailija
1294/3074 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

olikos tämä elokuva ns eroottinen

https://fi.wikipedia.org/wiki/Akvaariorakkaus

Vierailija
1295/3074 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se Lymi ollut vaan Pöysti ja harjoittelivat käsikirjoitusta.

Jaa-a. Meinaat että kerran ollut baarissa? Lymi oli keskellä päivää huutamassa jollekin miehelle (ei omalleen) ilmeisesri jonkun toisen puolesta, mutta hän siinä huusi. Asiat olis voinut myös puhua tiukasti. Keskellä päivää valoisassa baarissa naapuripöydässä, todellakin tiedämme kenet näimme ja kuulimme. 

Suuttumus oli aiheellista, volyymi ja draama ei. Siinä oli kymmenillä muilla oman elämän jutut ja deadlinet ja haasteet meneillään ympärillä, muttei rouvaa sellainen kiinnostanut.

Vierailija
1296/3074 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten te otatte niin tosissaan jonku tv ohjelman

Vierailija
1297/3074 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mua kiinnosti nähdä, miten suoriutuu vauraan "roolista" arjessaan persaukisena. Et miten kääntää tilanteen.

Oon ite ollut pikkuisen vastasvassa tilanteessa menetettyäni rahaa erossa ja samalla menettäessäni duunin, kun oli yritys exän kanssa. Se,

Minäkin ajattelin, että sarja lähtee Crocsien ja lähiöön downgreidauksen tielle, että yrittää pitää töissä kulissia. Olisi ollut mielenkiintoista.

Vierailija
1298/3074 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet aivan väärässä.

jos ihmnen on vihainen miehelle, joka on järjestänyt toiset syvään ku seen, ei semitään miesvihaa ole, vaan vihaisuutta täysin aiheesta, vihaisuutta ku..sipäätä kohtaan.

Enemmänkin hän on katkera äidilleen. Tai vihaa Birgittaa. Exäänsä lähinnä kaipaa ja on järkyttynyt super-törkeästä teosta.

Vierailija
1299/3074 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin ja Yle kera HS:n ylistää!

Vierailija
1300/3074 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin ja Yle kera HS:n ylistää!

Et vissiin oo katsonu yhtään jaksoa.

Olennaisin asia on äidinviha päähenkilöllä. Isä ollut kannustava ja rakastava. Isän rakkaus häntä kantaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan