Queen of fucking everything - uusi sarja yle (areena)
Huomasin tällaisen kotimaisen sarjan Areenassa ja sepä tempaisi kokonaan mukaansa, ja ahmaisin kaikki osat kertaheitolla.
Tiina Lymin aiempi Sisäilmaa - tykkäsin siitäkin.
Laura Malmivaara ihan huippu pääroolissaan.
Katso lähetysajat : Queen of Fucking Everything - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3074)
Vähän tulee mieleen että Lymi on tässä kirjoittanut ulos omia pettymyksiään ja traumojaan ja tietty yleisö ostaa nää ihan satasella. Oman julkisuuskuvansa rakentanut aika lailla myös tuollaiseksi ristiriitaiseksi ja arvaamattomasti käyttäytyväksi hahmoksi. Ehkä sitten haluaa tulla tunnetuksi tuollaisena. En mitenkään fanita esim. Jani Volasen persoonaakaan, mutta voin silti sanoa, että Munkkivuori oli oikea laatusarja tähän verrattuna. Kunnollinen käsikirjoitus, etenevä draaman kaari, hyvät roolitukset ja sopivan verkkaisesti etenevä, tyylikäs juonenkuljetus. Hyvä sarja ilman absurdia väkivaltaa, jatkuvaa kiroilua ja junttitason huumoria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katson juuri viidettä jaksoa. Pakko oli laittaa välillä paussi että jaksaa nautiskella kunnolla. Kävin ostamassa 8% valkkarin cittarista ja nyt peitto päälle nautiskelua vielä kahden jakson ajan.
Janne Reinikainen on roolissaan mahtava. Herkkä, ahdistustaan alkoholilla lievittävä duunipaikan menettänyt älykkö joka tarvitsi diapamin suuhun kesken neuvottelujen.
Ei herranjumala se "anna pami" kohtaus 🤣🤣🤣
Sinisen pamin antoi Linda. 😆
Aika hyvän myyntipuheen sai hallituksen puheenjohtaja kuitenkin aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos se äiti kuolisi, niin se asuntohan kuittaisne velat. Jotain3 milliä on monen huoneen kulmaerkkeriasunto arvotalossa Arkadiankadulla. Miksi se kuolema olis siksi niin paha?
Mulla on joku koominen fiksaatio kuvauspaikoista. Se asuntohan on tosiaan Arkadiankadun ja Mechelininkadun kulmassa, erkkeri-ikkunasta näkyy entiselle Marian sairaalalle ja hautausmaalle päin. Oon asunu siinä talossa ja se on tosiaan iso se kulma-asunto aina joka kerroksessa, jotkut tehneet muutoksia, mutta sellasta olisko 120 neliöö.
Sanna-Kaisa "Birgitta" Palon poika näytteli Börjen toista henkivartijaa. Isänsä näköinen.
Oin nyt siinä vaiheessa, että ne haluaa huijaten purkaa sen vanhan ihanan, hyvin tehdyn puutalon ja EN VOI KESTÄÄ SITÄ! Edes tällaisena satuna! EI EI EI EI! Vankilaan koko murhaaja-akka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin saa Malmi osumaa tässä sarjassa. No, eipä näy Malmilla oikeastikaan esim Bo-kiinteistövälityksen autoja pyörimässä.
Jep, Malmi ottaa kyllä hittiä ja saa kyseenalaista mainetta osakseen. Sinänsä vaihtelua, ettei huonompi alue ole aina stereotyyppisesti Itä-Helsingissä.
Odotan jo miten jatkon kässäriin saadaan mukaan "Malmin vaara" yms. letkautus. Malmi oli hyvä valinta tässä. Tykkäsin jo älyttömästi, kun Haapkylä oli laitettu sanomaan "miten joku voi kuvitella, että MÄ yrittäisin huijata tai varastaa....?" 😂 siinä kun oli vienyt kuitit uudesta työpuhelimesta pomolle. Lapset siis rikkoi vanhan puhelimen näytön. Ja kuitteja oli tutkittu tarkemmalla syynillä, koska toimistoltahan oli lähtenyt tavaraa käveleen.
Oli hauskaa kun kerrankin Vuosaaresta esitettiin kauniita paikkoja eikä mitään slummia. Vaikkei Vuokista puhuttukaan. "Armola" Omenamäessä, Börjen kämppä Kallahdenniemessä ja tästä en ole 100% varma mutta se talo minkä Börje osti Linjalle, taisi olla Uutelassa. Toisaalta Malmivaara asui aikanaan Louhimiehen kanssa Vuosaaressa niin on voinut vinkatakin kuvauksellisia paikkoja.
Siis LUULEKO JOKU PÖSILÖ, että tää sarja kertoo panemisen kuningattaresta? Että tässä on pääpino seksilllä ja sitten juonen täytteeksi sattuu ja tapahtuu kaikenlaista? Että sarjan nimi on panemisen kuningatar?
Siis multa alkaa kallo halkeilla, kun tää on NIIN tyhmää!!!
Tää on sarja siitä, kun kaikki kaatuu ja pitää nousta kaiken yläpuolelle kuningattaroimaan eli hallitsemaan kaikkea pas kaa. Tosin menee törkeesti yli, murhaa tyypin jäisesn mereen jne. Mut se on se asetelma.
Mua hämää tässä se (oon vasta neljännessä jaksossa), että mitä sen hyödyttäis ryhtyä salaa ja rikollisesti grynderiksi yms, kun hän on miljoonaveloissa ulosotossa. Se velka ei sieltä katoa kuin lyhentämällä ja mitä häm voi tehdä bisnesrahoillaan, ei mitään. Koska noin kovissa veloissa olevia myös tarkkaillaan tai heidän omaisuuttaan siis, jos alkaa olla vaikka uutta asuntoa, se lähtee.
et noilla bisneksillään hän ei voi tienata itse mitään ja liikekumppanit voi milloin vainnsanoo, että ei nää rahat sun oo, kuten ei paperilla oliskaan.
Tämäkö oli muka hauska - katsoin ekan jakson vaimoni painostuksesta. Hän totesi itsekin puolivälissä, että katsotaan nyt loppuun, mutta muut jaksot jäävät kyllä katsomatta - aivan karseeta kuraa, ja ei hauska, vaikka etukäteen juuri sitä mainostettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se äiti kuolisi, niin se asuntohan kuittaisne velat. Jotain3 milliä on monen huoneen kulmaerkkeriasunto arvotalossa Arkadiankadulla. Miksi se kuolema olis siksi niin paha?
Mietin samaa. Tää on virhe juonen rakentamisessa.
Kaikki hätäily ois loppunut sen kämpän perimiseen. Ei se kolmen millin velka katoa yhtään mihinkään vaikka tienais rikoksilla mitä vain. Niillä rahoilla ei velkoja makseta tai jää kiinni.
Epärealistiset asuntohinta-arviot teillä. Tuon Lindan äidin kämpän arvo on noin 1-1,5 miljoonaa. Vaikea sanoa tarkkaan kun ei tiedä neliötä, mutta ei missään tapauksessa lähelläkään kolmea miljoonaa.
Vierailija kirjoitti:
Mua hämää tässä se (oon vasta neljännessä jaksossa), että mitä sen hyödyttäis ryhtyä salaa ja rikollisesti grynderiksi yms, kun hän on miljoonaveloissa ulosotossa. Se velka ei sieltä katoa kuin lyhentämällä ja mitä häm voi tehdä bisnesrahoillaan, ei mitään. Koska noin kovissa veloissa olevia myös tarkkaillaan tai heidän omaisuuttaan siis, jos alkaa olla vaikka uutta asuntoa, se lähtee.
et noilla bisneksillään hän ei voi tienata itse mitään ja liikekumppanit voi milloin vainnsanoo, että ei nää rahat sun oo, kuten ei paperilla oliskaan.
Niin eli ainoa ratkaisu olis et äiti kuolis ja asunto ulosmitattais ja sit hän olis velatob ja jatkais kiinteistöhoron ammattiaan.
Tykkään roolituksesta. Laura M on musta nuorena ollu patatylsä näyttelijä, mut ne on ollu ne yksiulotteiset tyhmät miesten kirjoittamat roolit. Nyt lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin samaa. Tää on virhe juonen rakentamisessa.
Kaikki hätäily ois loppunut sen kämpän perimiseen. Ei se kolmen millin velka katoa yhtään mihinkään vaikka tienais rikoksilla mitä vain. Niillä rahoilla ei velkoja makseta tai jää kiinni.
Epärealistiset asuntohinta-arviot teillä. Tuon Lindan äidin kämpän arvo on noin 1-1,5 miljoonaa. Vaikea sanoa tarkkaan kun ei tiedä neliötä, mutta ei missään tapauksessa lähelläkään kolmea miljoonaa.
Näyttää monen sadan neliön kämpältä. Hyvä taloyhtiö, ylimmän kerroksen hyväkuntoinen erkkerikämppä Etu-Töölössä. Ei ole halpa. Mut ei ehkä 3 miljoonaa kylläkään.
Vierailija kirjoitti:
Kun tämä ei ole oikeaa elämää. Kyllä hän bisneksillään maksaa sen velan pois.
VAI MUKA HAUSKA - KILINVITUT
Täysin kestämätöntä skeidaa - katsottiin 1. jaksoa puolikas ja sitten takaisin maksukanaville.
En ymmärrä tuota asuntovääntöä. Miksi hän haluaisi luopua kodistaankin? Ihan luonnollista että kodin haluaa pitää, vaikka kaikki muu menee. Tv-sarjassakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanha Sanna-Kaisa Palo on?
On 64, muistuttaa ulkoisesti aina vain enemmän äitiään, Ritva Valkamaa.
Mietin ihan samaa! Molemmat olleet aina omia suosikkeja! Mut nyt tosiaan Ritvaa alkaa muistuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin eli ainoa ratkaisu olis et äiti kuolis ja asunto ulosmitattais ja sit hän olis velatob ja jatkais kiinteistöhoron ammattiaan.
Tykkään roolituksesta. Laura M on musta nuorena ollu patatylsä näyttelijä, mut ne on ollu ne yksiulotteiset tyhmät miesten kirjoittamat roolit. Nyt lähtee.
Mut kun ei se asunto kuittaa koko velkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään roolituksesta. Laura M on musta nuorena ollu patatylsä näyttelijä, mut ne on ollu ne yksiulotteiset tyhmät miesten kirjoittama
Psykolgisesta näkökulmasta on mielenkiintoista että Lindalla leikkasi niin hyvin kun ottaa huomioon minkälaisen henkisen kriisin tuollainen hyväksikäyttö aiheuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämäkö oli muka hauska - katsoin ekan jakson vaimoni painostuksesta. Hän totesi itsekin puolivälissä, että katsotaan nyt loppuun, mutta muut jaksot jäävät kyllä katsomatta - aivan karseeta kuraa, ja ei hauska, vaikka etukäteen juuri sitä mainostettiin.
Vaimon pinostuksesta? Ai kauhee... 🙈
Mietin jo sitä, jos tulee kakkoskausi, että Linda varmasti junailee jonkun toisen syylliseksi poliisille ja saa Börjen vapaaksi. Kyllähän tuo kuulosti ihan ansalta se koko puhelu poliisille että sinänsä ei olisi mahdotonta poliisinkaan uskoa, että se oli ansa. Mutta kenet ja miten hän siihen saisi uudeksi syylliseksi, en tiedä.
Börje saattaa toki jossain vaiheessa tajuta, että Lindalla oli tuollaiset luistelusauvat ja harrastaa luistelua ja Koistinen hukkui talvella...