Queen of fucking everything - uusi sarja yle (areena)
Huomasin tällaisen kotimaisen sarjan Areenassa ja sepä tempaisi kokonaan mukaansa, ja ahmaisin kaikki osat kertaheitolla.
Tiina Lymin aiempi Sisäilmaa - tykkäsin siitäkin.
Laura Malmivaara ihan huippu pääroolissaan.
Katso lähetysajat : Queen of Fucking Everything - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3074)
Loppua kohti alkoi hieman ahdistaa päähenkilön yhä kasvava häikäilemättömyys ja muiden hyväksikäyttö. Odotin loppuun asti alkaako hän sovittaa vääryyksiään, koska hän selvästi koki syyllisyyttä ja siksi spurgu häiritsi häntä. Mutta ei, loppuun asti petturuutta, häikäilemättömyyttä, hyväksikäyttöä, ahneutta.
Yhhyh mitä epäsivistynyttä ja noloa sekoilua, ei jatkoon! Lymiltä olisin odottanut jo kypsempää ja parempaa tuotosta.
Börje todella karismaattinen ja kiehtova hahmo. Hienoa näyttelemistä Kristo Salmiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää ketju oli hyvä ennen kuin tänne pesiytyi näitä toisten ihmisten mollaajia. Sanon aina lastenlaulun sanat, että "Peikkotanssi tanssitaan nuttu nurinpäin... " mikä vaate hiertää niin, että pitää tulla tänne hyvää ketjua ja sarjaa dissaamaan? Kuinka te jaksatte seurata ketjua sarjasta, josta ette pidä?
Sun mielestä pitäis kaikkien vain kehua, mitä järkeä siinä nyt olis? Mun mielestä tässä on jotenkin vähän samaa genree kuin Rouvat ryöstäjinä, ruotsalainen sarja ehkä Yle Areenassa vielä löytyy. Tapahtumat mahdollisia mutta ei sitten kuitenkaan. Varmaan myy pohjoismaihin ainakin.
Et tiedä mitä mun mielestä missäkin pitää olla, niin älä av:n tapaan keksi omias. Itse en mene esim hajuvesiketjuun huutamaan, että hyi kun on hajuja liikaa nykyään ja suomalaiset on aina muuten osannut haista vaan pahalta. Jos ei miellytä niin voi pysyä pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin sen Tommi Erosen näyttelemän miehen HETI jos vaan tulis vastaan!
En siis Erosta, vaan sellaisen miehen jota sarjassa näyttelee.
Superihana!!!
Ai kauhee musta se oli haavoittuvassa asemassa olevan naisen saalistaja. --
Joo ei kiitos. Pikkuvanha lapsi siinä kyselemässä : mikset sää haluu olla mun isin kaa ja tyyppi vaan hymistelee siinä.
Sarjaan joku oikea, siisti, normaali, älykäs sankarimies (sellainen, puuttui) joku komea, selkärankainen ihanuus jota näyttelisi vaikka Leo Sjöman. Sellainen jokanaisen unelmamies.
Toihan on Erosen rooli, vai onko se oma itsensä siinä.. Koukussa sarjassa samanlainen, pollari, lempeä nassikka. Onhan se esittänyt kovaa näitten paskanheittäjien tuotannoissa, esim Bad Lucky love saarelan tuotantoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin sen Tommi Erosen näyttelemän miehen HETI jos vaan tulis vastaan!
En siis Erosta, vaan sellaisen miehen jota sarjassa näyttelee.
Superihana!!!
Ai kauhee musta se oli haavoittuvassa asemassa olevan naisen saalistaja. --
Joo ei kiitos. Pikkuvanha lapsi siinä kyselemässä : mikset sää haluu olla mun isin kaa ja tyyppi vaan hymistelee siinä.
Sarjaan joku oikea, siisti, normaali, älykäs sankarimies (sellainen, puuttui) joku komea, selkärankainen ihanuus jota näyttelisi vaikka Leo Sjöman. Sellainen jokanaisen unelmamies.
Eiköhän sankarimiehiä ja juonikuvioita, joissa nainen kohtaa tosirakkauden koettuaan vastoinkäymisiä, ole nähty jo ihan riittävästi. Minusta on vain virkistävää, jos sar
Varmaan 75% miehistä olisi kusisessa paikassa tehnyt ilman omantunnontuskia saman kuin Lindakin poislukien Koistisen murhan ihan tosielämässä. Viisikymppiset ovat vielä sitä ikäluokkaa, jolloin tytöt kasvatettiin kurissa ja nuhteessa kilteiksi ja nöyriksi. Pojat saivat elää suunnilleen kuten halusivat ja suunnilleen kaverin silmän puhkominen suksisauvalla kuitattiin myhäillen sanoen, että pojat ovat poikia ja se siitä sitten. Jos tyttö olisi tehnyt saman edes itsepuolustukseksi, olisi kyllä remmiä tai Koivuniemen herraa käytetty ja vielä kymmeniä vuosia siunailtu kun tuo tyttö on niin mahdoton luonteeltaan.
Vierailija kirjoitti:
Tehdäänköhän kakkoskaudella sitten bisniksiä jossain Lähi-idässä. Kontakteja jo luotu Zenaidaan, ja eikös sen Marken lapsen isäkin liene jostain sieltäpäin, joten hänestä apua niihin hommiin.
Zenaidan firma operoi ainakin Suomessa ja ehkä Ruotsissa. Mitä sieltä Lähi-idästä olisi kukaan heistä vailla? Zenaidalla on selvästi kaupanteko verissä.
Vierailija kirjoitti:
Tää ketju oli hyvä ennen kuin tänne pesiytyi näitä toisten ihmisten mollaajia. Sanon aina lastenlaulun sanat, että "Peikkotanssi tanssitaan nuttu nurinpäin... " mikä vaate hiertää niin, että pitää tulla tänne hyvää ketjua ja sarjaa dissaamaan? Kuinka te jaksatte seurata ketjua sarjasta, josta ette pidä?
Muuten samaa mieltä, mutta ei siinä laulussa lauteta, että nuttu nurin päin. Siellä on kädet, jalat, polvet ja pää nurinpäin, mutta ei muttu.
Mutta voihan sitä toki tanssia nuttukin nurin päin, kuka estää.
Vierailija kirjoitti:
Loppua kohti alkoi hieman ahdistaa päähenkilön yhä kasvava häikäilemättömyys ja muiden hyväksikäyttö. Odotin loppuun asti alkaako hän sovittaa vääryyksiään, koska hän selvästi koki syyllisyyttä ja siksi spurgu häiritsi häntä. Mutta ei, loppuun asti petturuutta, häikäilemättömyyttä, hyväksikäyttöä, ahneutta.
Ehkä seuraavalla kaudella? 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä sanon aina että minä olen pikkuinen rölli...
Loppu oli outo ja alku vaikutti lupaavalta, mutta sitten puolivälissä vähintään alkoi vaikuttaa liian " haetulta tai keksityltä" jota ei voi mieltää että noin voisi oikeasti tapahtua. Katson paljon ulkolaisia jännäri/ draama sarjoja ja harvoin on tullut tunne ettei noin voi käydä oikeasti. Silloin kun on uskottavaa siihen uppoaa. Pitää tuntua kuin vois itse samaistua.
Eihän tuota nimeä voi suomentaa. Se on yhtäaikaa kuningatar molemmilla tavoilla
Vierailija kirjoitti:
Minä taas odotan jo innokkaasti uutta kautta. Saimme vasta maistiaisia siitä, millaisiin törkeyksiin Linda rikolliskuningattarena pystyy. Hahmon kehitys on siinä mielessä uskottavaa, että alussa, kun Linda ei vielä tunne alamaailman sääntöjä eikä hänellä ole kontakteja, hän mokailee. Esimerkiksi suhteeseen Börjen kanssa hänen ei olisi koskaan pitänyt ryhtyä. Alettuaan oppia alaa Linda tekee rikollisuransa näkökulmasta parempia valintoja. Minusta on vain hyvä, jos välillä käy niin, ettei paha saa palkkaansa tai tee parannusta. Onhan oikeassakin maailmassa rikollisia, jotka eivät kadu tai koskaan joudu kärsimään teoistaan.
Vierailija kirjoitti:
Börje todella karismaattinen ja kiehtova hahmo. Hienoa näyttelemistä Kristo Salmiselta.
Onko se nyt sen Sarkolan ex-vaimon kanssa? Se Järnefelt? Sehän jätti jossain vaiheessa perheensä tämän Järnefeltin takia? Vanhoilla naisilla on toivoa jos näin on edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun mielestä pitäis kaikkien vain kehua, mitä järkeä siinä nyt olis? Mun mielestä tässä on jotenkin vähän samaa genree kuin Rouvat ryöstäjinä, ruotsalainen sarja ehkä Yle Areenassa vielä löytyy. Tapahtumat mahdollisia mutta ei sitten kuitenkaan. Varmaan myy pohjoismaihin ainakin.
Et tiedä mitä mun mielestä missäkin pitää olla, niin älä av:n tapaan keksi omias. Itse en mene esim hajuvesiketjuun huutamaan, että hyi kun on hajuja liikaa nykyään ja suomalaiset on aina muuten osannut ha
Jos menee herneenpalko nenään niin oot liian herkkä tänne.
Vierailija kirjoitti:
todella mauton ja lapsellinen nimi
ihan hävettää
Musta oli ihan hyvä nimi. Heti tuli mieleen, että Tiina Lymi oli ekaksi ajatellut Kiinteistökuningatarta, ja sitten tajunnut, ettei sitä voi käyttää, sehän on jo olemassa oleva tv-sarja. Ja sitten on ajatus mennyt eteenpäin. Onhan toi ihan tunnettu sanonta, eli enemmän kuin vain weeteee-mammojen someslogan tai meemi. Nimi myös vihjaa, että kuningatar saattaa sittenkin olla vähän vähemmän kuningatar, mikä on ikään kuin koko sarjan juoni tiivistettynä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten samaa mieltä, mutta ei siinä laulussa lauteta, että nuttu nurin päin. Siellä on kädet, jalat, polvet ja pää nurinpäin, mutta ei muttu.
Mutta voihan sitä toki tanssia nuttukin nurin päin, kuka estää.
Aivan. Mutta idea varmaan se, että peikko / mörrimöykky/ känkkäränkkä -fiilis, eli huonoa annetaan muille, kun on itsellä vähän joku nurinpäin. Syystäkin provojen nimi on nykyään trolli eli trollipeikko. Halutaan muille pahaa.
Eikö kritiikkiä tai erilaisia arvioita voi esittää älykkäästi ja tahdikkaasti?
Jotenkin ylpeä, miten Tiina Lymi on kehittynyt kikattelevasta näyttelijättärestä ja miestennnielijästä ihan hyväksi ohjaajaksi. Vanhat naiset rules.
Tuskin Jemika on valmiiksi kielitaitoisena sentään syntynyt? Nykyään teknologia auttaa niiden kielten kääntämisessä ja suomalaiset puhuvat hyvää englantia kansainvälisellä tasolla mitattuna.