Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Queen of fucking everything - uusi sarja yle (areena)

Vierailija
01.01.2025 |

Huomasin tällaisen kotimaisen sarjan Areenassa ja sepä tempaisi kokonaan mukaansa, ja ahmaisin kaikki osat kertaheitolla.

Tiina Lymin aiempi Sisäilmaa - tykkäsin siitäkin.

Laura Malmivaara ihan huippu pääroolissaan.

Kommentit (3074)

Vierailija
3021/3074 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en pitänyt sarjasta. Miksi suomalaiset aina tekevät kaiken niin osoittelevasti, olemmeko niin typeriä, ettemme vähemmällä osoittelulla ymmärrä mistä on kyse? En ole pitänyt Tiina Lymin muistakaan ohjauksista/käsikirjoituksista, joten olen varmaan vaan erilaien katselija. Entäpä jos tämän olisi tehnyt BBC?

Vierailija
3022/3074 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en pitänyt sarjasta. Miksi suomalaiset aina tekevät kaiken niin osoittelevasti, olemmeko niin typeriä, ettemme vähemmällä osoittelulla ymmärrä mistä on kyse? En ole pitänyt Tiina Lymin muistakaan ohjauksista/käsikirjoituksista, joten olen varmaan vaan erilaien katselija. Entäpä jos tämän olisi tehnyt BBC?

Kun katselee maailman menoa, ei voi kun vastata, että olemme. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3023/3074 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yks valittaa, ettei asioita kerrottu tarpeeksi selkeästi ja toinen taas, et liian osoitteleva. Näemme siis saman sarjan ihan eri tavoin. Ehkä kertoo sen monitasoisuudesta.

Vierailija
3024/3074 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yks valittaa, ettei asioita kerrottu tarpeeksi selkeästi ja toinen taas, et liian osoitteleva. Näemme siis saman sarjan ihan eri tavoin. Ehkä kertoo sen monitasoisuudesta.

Ja ihmisten erilaisesta tavasta hahmottaa asioita. 

Vierailija
3025/3074 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä puhdistuvoidetta Laura Malmivaaran esittämä hahmo käyttää sarjassa? Kosteusvoide oli Dioria (pölli sitä myös asiakkaan kotona omaan Nivean halpisvoidepurkkiin).

Vierailija
3026/3074 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa Haapkylä ja Malmivaara vanhaantuneet. Ovat ikäisiäni eli sama tilanne mullakin. 

Haapkylä ja Malmivaara ovat hoikkia ja hyväkroppaisia, heillä ikääntyminen näkyy kasvoissa. Molemmat ovat kyllä hyvännäköisiä. 

Vierailija
3027/3074 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huonompiakin nähnyt, hyvät näyttelijät myös sivurooleissa kuten Kaarina Hazard. 

Vierailija
3028/3074 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin sitä sairaalassa pyörivää heppua Kari Kanaseksi vai mikä sen julkkispastorin nimi olikaan.

Vierailija
3029/3074 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huonompiakin nähnyt, hyvät näyttelijät myös sivurooleissa kuten Kaarina Hazard. 

Missä roolissa hän oli?

Vierailija
3030/3074 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin pettynyt että tämä jää vain yhteen kauteen. Tässä näkee että Ylellä ei kiinnosta katsojien mielipiteet, ei. Siellä mennään jonkun keski-ikäisen äijän ehdoilla. Kiitti vaan Lampela.

Vierailija
3031/3074 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi harmi, yLE sucks.  Toivottavasti joku muu taho ottaa kopin. 

Vierailija
3032/3074 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä roolissa hän oli?

Sossu, jonka luona Linda asioi.

Vierailija
3033/3074 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi harmi, yLE sucks.  Toivottavasti joku muu taho ottaa kopin. 

Katsojista ei ainakaan olisi pulaa. 

Vierailija
3034/3074 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylellä enemmän järkeä päässä kuin tekijöillä, tarina päättyi. Nykyään televisiontekijöillä on jokin julmettu vimma lypsää sarjansa kuiviin kun ei osata lopettaa.

Vierailija
3035/3074 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

haukkuko taas halmetta

Vierailija
3036/3074 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi oli edes tämä ensimmäinen osa. Kuvasi hyvin nykyajan ilmiöitä. Oli joillekin ehkä aikaansa edellä. Hienoa, että meiltä löytyy osaavia tekijöitä. Hömppäviihdettä ei jaksa katsoa.

Vierailija
3037/3074 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi leffa Myrskyluodon Maija on sekin Tiina Lymin käsialaa. Taitava tekijä.

Vierailija
3038/3074 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä roolissa hän oli?

Soskuntäti, joka ei antanut kenkärahaa.

Vierailija
3039/3074 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen niin pettynyt että tämä jää vain yhteen kauteen. Tässä näkee että Ylellä ei kiinnosta katsojien mielipiteet, ei. Siellä mennään jonkun keski-ikäisen äijän ehdoilla. Kiitti vaan Lampela.

Ei YLE tee tätä sarjaa. YLE voi olla tukemassa tuotantoyhtiötä, joka tekee sarjaa ja saa siitä oikeudet näyttää sarjaa kanavillaan sovitun ajan. Toisesta tuotantokaudesta päätetään tuotantoyhtiössä.

Vierailija
3040/3074 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylellä enemmän järkeä päässä kuin tekijöillä, tarina päättyi. Nykyään televisiontekijöillä on jokin julmettu vimma lypsää sarjansa kuiviin kun ei osata lopettaa.

Monet ulkomaiset sarjat ovat jatkuneet vuosia. Toki uudistuneet koko ajan.

Tällä sarjalla oli sellainen startti, että olisi sääli jättää homma silleen. Mahtava henkilögalleria, henkilöiden kehittyminen matkan varrella, yllättävät juonenkäänteet. Herätti valtavasti kiinnostusta ja keskustelua. Jäädään odottamaan jatkoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi