Onko kukaan muu raskaana ollessaan inhonnut, suorastaan etonut ajatuskin seksistä ja omasta miehestä?
Mä toivon todella että nämä fiilikset johtuu vain tästä raskaudesta eikä mistään todellisista tunteista.
Mä en ois ikinä kuvitellut näin seksuaalisena ihmisenä viettäväni melkein yli puolen vuoden ilman mitään seksikontaktia. Yhdessä välissä tilanne oli niin paha että en sietänyt edes mitään kosketusta miehen puolelta. Ällötti pussatakin miestä. Siis ällötti, ajatus tuntui todella etovalta, aivan kuin olisi joutunut jotain pedofiiliä pussaamaan, siis niin vastenmieliseltä se tuntui. Meillä ei siis pussailtu paljoakaan. Seksistä nyt puhumattakaan.
Mä en tiedä ymmärtääkö mun mies että nämä (toivottavasti) johtuu raskaudesta, se on niin etäinenkin nykyään.. :(
Onko kellään muulla ollut tälläistä kokemusta? Kertokaas teidän tarinanne..
Kommentit (6)
Menossa rv 6 ja ukko ei oo saanut muutamaan viikkoon. On siis vaikuttanut kovastikin ja mielenkiinnolla katson josko halut palautuisivat.
(toivottavasti pian saapuvassa) " energisessä keskiraskaudessa" , mutta toisaalta en tiedä uskallanko silti harrastaa mitään kun pelkään että raskaus menee kesken kuten edellinen. :/
esikoisesta lähtien, kun alussa oli epämääräistä vuotoa petihommat jäivät siihen.
Toisessakin raskaudessa oli ruskeaa vuotoa, joka kyllä hillitsi halujani täydellisesti.
Kolmannessa raskaudessa vuosikin rv 9 verta tosi paljon ja oli ihan yhdyntäkielto.
Neljäs raskaus päättyi rv 10 keskenmenoon, mutta siinäkin oli koko ajan kaikenlaista vuotoa ja pelko vei kaikki halut.
Näiden lisäksi nukkuminen on kiinnostanut ihan liikaa raskausaikana ja pikkuvauvavaiheessakin, joten todella ymmärtäväinen mies minulla on!
tässä toisessa ei sitten pätkän vertaa :(
Noh, esikoinen onkin poika ja tämä toinen kaikkien merkkien mukaan tyttö...
:)
Siis mua ei tämän raskauden kannalta ole mitään vaikutusta seksin halukkuuteen. Ekassa raskaudessakin olin suorastaan hekumallisin nainen ever. Nyt tässä siis tuommoinen hirveä etova olo pelkästä ajatuksestakin..
Mulla nyt menossa rv 15 ja koko raskausaikana ei olla kyllä harrastettu mitään petitouhuja... Mun ei kerrassaan tee mieli kun on huono ja väsynyt olo koko ajan ja lisäksi pelottaa, kun edellisen raskauden keskenmeno alkoi vauhdikasta yhdyntää seuraavana päivänä. :/ Taitaa tulla aika pitkä tauko tähän hommaan...