Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, joiden miehellä tosi hyvä palkka, ja itsellä ihan surkea?

Vierailija
07.02.2007 |

Miten jaatte rahat? Tunnetko tilivelvollisuutta omista hankinnoistasi, jos teillä on yhteinen tili?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä tunne huonoa omaatuntoa, jokainen tiensä valitsee. Yhteinen perhe, yhteiset tulot ja menot.

Vierailija
2/11 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies tienasi viikossa saman summan kuin minä kuukaudessa. Rahat meni yhteiselle tilille, josta kaikki rahaliikenne hoidettiin. Ei meillä ole ollut tapana laskea kumpi maksaa enemmän tai vähemmän ja palkkaerokin on hiljaalleen kutistunut aika mitättömäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä humanistihörhö, hän liike-elämässä. :) Mutta ollaan oltu jo yhdessä pitkään, nähty kaikenlaista rahatilannetta. Ei tulisi mieleenkään puhua sun ja mun rahoista, vaikka toinen tienaa hirvittävästi enemmän. Yhteiset rahat siis.

Vierailija
4/11 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä siis tienaan enemmän kuin mieheni. Toivon, että mieheni ei asiasta ole huonoa omatuntoa tuntenut. Tuskinpa näin on ollutkaan.

Me olemme perhe ja rahat ovat yhteisiä. Ei ole olemassa minun ja miehen rahoja vaan ne ovat MEIDÄN rahojamme. Aika surkeaa olisi, jos me väkipakolla yrittäisimme elää sinkkuina parisuhteessa.

Vierailija
5/11 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta aiemmin mies tienasi ammattilaisurheilijana paljon ja minä sain opiskella ilman mitään opintolainoja. Jo silloin sovittiin,e ttä hänen uransa jälkeen on minun vuoroni. Homma toimii todella hyvin, kun meillä on ollut aina periaate yhteiset rahat, yhteinen vuode.

Vierailija
6/11 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yhteiset on rahat. en ole tilivelvollinen mistään eikä mieskään. isoista hankinnoista keskustellaan. miehen mielipide on että yhteiset rahat yhteinen perhe... ja niin on munkin. mies piti tosi törkeenä kun kerroin exästä ja siitä miten oli eri rahat ja ruokalaskutkin pistettiin puoliksi (hän isoista minä pienistä tuloista)

Vierailija
7/11 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tienaa enemmän joten hän maksaa meidän laskut. Mä ostan viikolla ruuat ja mies viikonloppuisin. Ostan lapsille myös vaatteet ja maksan mitä milloinkin. Jos mun rahat pääsee loppumaan menen miehen tilille, mulla on sille käyttöoikeus ja nostan sieltä rahaa.

Mitään alemmutta en tunne. Mä en ole ammattiani valinnut sen perusteella miten siinä tienaa, enkä miestä valinnut rahan takia.

Meillä on yhteinen talous ja yhteiset rahat niin kauan kun yhdessä ollaan.

Vierailija
8/11 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun minä vielä opiskelin (aloitin 3 vuotta myöhemmin) ja mies oli jo valmistunut ja töissä. Nyt tienataan molemmat yhtä paljon ja tämä on hyvä. Minä en osaa elää kenenkään siivellä.

Vierailija
9/11 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni tienaa 14 krt enemmän kuin minä. Eli hän kyllä maksaa lähes kaiken mahdollisen.

Vierailija
10/11 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli tuo tilanne välillä. Minun tuloni n. 250 kuussa, hänen kolme tuhatta. Aika hankalaa, kun meillä oli periaatteessa erillistalous (ei ollut lapsia) - meillä oli esim. nuo vapaa-ajan vieton odotukset aika erilaisia... Hän olisi halunnut Malediiveille, minä Tallinnaan.

Joskus hän sitten ostikin minulle jonkin kaupunkimatkan syntymäpäivälahjaksi tms, niin päästiin matkalle.

Vierailija
11/11 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin oman osuuteni tähän talouteen tuon. Ei mun mies elätä ja ruoki yksin tätä perhettä, vaan yhdessä.

Joten se siitä siipeilystä.