Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 27-vuotias ja olen ollut naimisissa 62v vaimoni kanssa jo 3 vuotta. Tämä on paras valinta mitä koskaan olen tehnyt.

Vierailija
01.01.2025 |

Olen 27-vuotias ja olen ollut naimisissa vaimoni kanssa jo 3 vuotta. Kun menin naimisiin, perheeni katkaisi välit, mutta voin sanoa, että tämä on paras valinta mitä olen koskaan tehnyt.

Kaikki alkoi viidennellä luokalla, kun minulla oli opettaja, jota pidin todella kauniina. Valitettavasti hän muutti pois seuraavan vuonna.

12 vuotta myöhemmin, olin 21-vuotias ja opiskelin yliopistossa. sattumalta osallistuin opettajaseminaariin, jonne paikalliset ala-asteet tulivat. Silloin kohtasin hänet uudestaan. Hän oli yhä yhtä kaunis kuin ennen. Aloin juttelemaan hänen kanssaan, ja hän kertoi, että hän oli ollut naimisissa, mutta eronnut pari vuotta sitten.

Pyysin häntä illalliselle, koska en uskaltanut pyytää hänet treffeille. Illallisen aikana keskustelumme sujui erinomaisesti, nauroimme paljon ja tunsin, että meillä oli vahva yhteys. Kysyin, haluaisiko hän nähdä minut uudestaan, tällä kertaa treffeille, ja yllätyin iloisesti, kun hän suostui.

Aloin seurustelemaan hänen kanssaan, ja kolme vuotta myöhemmin menimme kihloihin. Nyt olemme olleet onnellisesti naimisissa jo kolme vuotta. Meillä on 12-vuotias adoptoitu tytär, jota rakastamme yli kaiken.

Perheeni ei aluksi ymmärtänyt valintaani, mutta ajan myötä he ovat nähneet, kuinka onnellisia olemme yhdessä. Vaikka meillä on suuri ikäero, yhteiset arvot ja rakkautemme ovat tehneet suhteestamme vahvan ja kestävän.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän