Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vauheessa treffeillä kannattaa kertoa olevansa keskimääräistä suurituloisempi?

Vierailija
01.01.2025 |

Onko se heti esittäytyessä "Hei olen Järvinen, keskimääräistä suurituloisempi ja muuten maisterismiäs."

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on sinulle merkityksellinen ja oikein mainitsemisen arvoinen asia niin tietenkin heti ekoilla treffeillä jotta nainen saa sinusta ja arvomaailmastasi oikean kuvan.

Vierailija
42/55 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen surkeilla palkoilla se ei ehkä ole suuri kehumisen aihe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kerro mutta haet treffeille uudella neliovisella Porschella ja nait uudessa isossa kivitalossa, kalliilla alueella. Kyllä on kipinöitä ja kemiaa, vaikka ihan toissijaisia asioita ja muut asiat kiinnostivat. 

Vierailija
44/55 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä kerro koskaan tuollaisesta, ihmetelköön rauhassa.

Vierailija
45/55 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parasta on olla kertomatta. Naiset rakastavat rahaa, varallisuutta ja statusta. Mutta omasta mielestään naiset inhoavat sillä leuhkimista. Siispä parasta on, jos varallisuus näkyy ikään kuin vahingossa, vaikka mies yrittää "peitellä" sitä.

Jos nainen on kiinnostunut muutenkin, kannattaa salata asia pitkään. Silloin naisen alitajunta ei lähde kierroksille, kun siellä alkavat välkkyä kuvat laadukkaasta asunnosta ja korkeammasta elintasosta miehen kanssa.

Jos kiinnostusta ei lähtökohtaisesti ole, se on valintakysymys. Jos nainen ikään kuin vahingossa huomaa miehen olevan varakas (vaikka mies vaatimattomasti peittelee asiaa), todennäköisyys kiinnostuksen heräämiseen on valtavasti suurempi. Mutta sitten on hyväksyttävä se tosiasia, ettei nainen ole se 0,0001% poikkeustapaus joka rakastuu mieheen itseensä, eikä kokonaispakettiin johon kuuluu miehen sosioekonominen status ja muut naisen haluamat asiat.

121212

<

Ei kaikki  ole rahan ja statuksen perään . Olen tapailukumppaniani varakkaampi todennäköisesti

t. Aikuinen nainen

Vierailija
46/55 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parasta on olla kertomatta. Naiset rakastavat rahaa, varallisuutta ja statusta. Mutta omasta mielestään naiset inhoavat sillä leuhkimista. Siispä parasta on, jos varallisuus näkyy ikään kuin vahingossa, vaikka mies yrittää "peitellä" sitä.

Jos nainen on kiinnostunut muutenkin, kannattaa salata asia pitkään. Silloin naisen alitajunta ei lähde kierroksille, kun siellä alkavat välkkyä kuvat laadukkaasta asunnosta ja korkeammasta elintasosta miehen kanssa.

Jos kiinnostusta ei lähtökohtaisesti ole, se on valintakysymys. Jos nainen ikään kuin vahingossa huomaa miehen olevan varakas (vaikka mies vaatimattomasti peittelee asiaa), todennäköisyys kiinnostuksen heräämiseen on valtavasti suurempi. Mutta sitten on hyväksyttävä se tosiasia, ettei nainen ole se 0,0001% poikkeustapaus joka rakastuu mieheen itseensä, eikä kokonaispakettiin johon kuuluu miehen sosioekonominen status ja muut naisen haluamat

Ei se varakkuus vaan sen takana olevat asiat. Tausta, koulutus, työpaikka jne.

Vierailija
47/55 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kiinnostusta ei lähtökohtaisesti ole, se on valintakysymys. Jos nainen ikään kuin vahingossa huomaa miehen olevan varakas (vaikka mies vaatimattomasti peittelee asiaa), todennäköisyys kiinnostuksen heräämiseen on valtavasti suurempi. Mutta sitten on hyväksyttävä se tosiasia, ettei nainen ole se 0,0001% poikkeustapaus joka rakastuu mieheen itseensä, eikä kokonaispakettiin johon kuuluu miehen sosioekonominen status ja muut naisen haluamat asiat.

121212

<

En erityisemmin rakasta rahaa, mutta koska olen yli 4-vuotias, olen myös tiedostanut että elämä on mukavampaa kun on talousasiat kunnossa. Kiinnostus voi herätä, vaikkei sopisikaan jonkun kanssa yhteen.

Minusta kemiat ja parisuhde ovat kuitenkin jossain määrin eri asioita. Sitoutuminen edellyttää, että kemian lisäksi myös perusasiat ovat kunnossa. Halusin ja menin parisuhteeseen miehen kanssa, jolla on suunnillaan samanlainen koulutustaso ja talouskäsitykset kuin minulla. Kaikki muu olisi turhaa säheltämistä, koska arjen ja lomat joutuisi miettimään kahden tulotason ja kulutustottumuksien mukaan. 

Vierailija
48/55 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kiinnostusta ei lähtökohtaisesti ole, se on valintakysymys. Jos nainen ikään kuin vahingossa huomaa miehen olevan varakas (vaikka mies vaatimattomasti peittelee asiaa), todennäköisyys kiinnostuksen heräämiseen on valtavasti suurempi. Mutta sitten on hyväksyttävä se tosiasia, ettei nainen ole se 0,0001% poikkeustapaus joka rakastuu mieheen itseensä, eikä kokonaispakettiin johon kuuluu miehen sosioekonominen status ja muut naisen haluamat

Ainakaan tilastojen perusteella naiset eivät tunnu vastustavan erilaista tulo-, ja varallisuustasoa silloin kun mies on enemmän tienaava ja varakkaampi.

121212

Vierailija
49/55 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi mieleen yksi deitti joka oli profiilissaan kirjoittanut olevansa hyvätuloinen. Kyseessä oli amk:n käynyt mies, oli töissä jossain tyyliin koodaajana. Jäi epäselväksi, että mitä tämä hyvätuloinen hänen mielestään tarkoittaa.

Vierailija
50/55 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäi mieleen yksi deitti joka oli profiilissaan kirjoittanut olevansa hyvätuloinen. Kyseessä oli amk:n käynyt mies, oli töissä jossain tyyliin koodaajana. Jäi epäselväksi, että mitä tämä hyvätuloinen hänen mielestään tarkoittaa.

Luultavasti tarkoitti sitä, että tienaa yli suomalaisten keskitulon. Aloitteleva koodaaja jää alle mediaanin, mutta pidempään alalla ollut on kuuluu sinne 10-20% parhaiten tienaavan joukkoon. Kertoo tietysti siitä, miten alhaisia palkat Suomessa ovat. 

Vierailija
51/55 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse hyvin toimeentuleva nainen, pärjään omillani. Deittiäpissä jokunen mies on heti kättelyssä alkanut esitellä firmaansa, asuntojaan eri maissa ja omaisuuttaan. Ihmettelen, että miksi. Jos etsii oikeaa suhdetta, miksi heti alussa pitää alkaa selvitää taloudellista tilannetta. Luulisi, että se vetää puoleensa nimenomaan onnenonkijoita. Itse en kerro miehille omaisuudestani. Se selviää kyllä silloin, kun tulevat kotiini ja näkevät autoni mutta toivon, että siinä vaiheessa olisi jo muutakin kiinnostusta herännyt.

Vierailija
52/55 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen treffejä. 

Vierailija
53/55 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei kaikki  ole rahan ja statuksen perään . Olen tapailukumppaniani varakkaampi todennäköisesti

t. Aikuinen nainen"

Oletko saanut perintönä, vai miksi olet varakas, jos raha ei kiinnosta?

Vierailija
54/55 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun on aika vaikea piilotella varallisuuttaan treffeillä, kun haen deittikumppanin aina omalla helikopterillani.

Maksatko myös hänen taksinsa helikopterin laskeutumispaikalle?

Vierailija
55/55 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla on joskus seurustelu kumppani niin kerron rehellisesti että olen köyhä tukien varassa oleva ja elävä eläkeläinen ja jos se ei asiaa hyväksy suksikoot v*ttuun.

Jos seurustelukumppani ei hyväksy sua sellaisena kuin sä olet se ei ole sun arvoinen eikä oikea just sulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan