Missä vauheessa treffeillä kannattaa kertoa olevansa keskimääräistä suurituloisempi?
Onko se heti esittäytyessä "Hei olen Järvinen, keskimääräistä suurituloisempi ja muuten maisterismiäs."
Kommentit (55)
Sitten kun ollaan pohtimassa, että laitetaanko hynttyyt yhteen vai ei. Silloin yleensä joudutaan hieman puhumaan myös tuloista ja menoista kun tehdään valintoja, että missä ja miten asutaan.
Mulle olisi iso ei-ei jos deitti tai tapailukumppani kertoisi omista tuloistaan/omaisuudestaan tai tenttaisi minua rahoistani siinä vaiheessa kun ollaan vasta tavattu tai aloittelemassa tapailua. Toki jollekin toiselle tämä voi olla kynnyskysymys, mutta ei toimisi minulle. Noh, tuleepahan selville ajoissa jos toinen on rahakeskeinen ihminen niin ei sitten tarvitse itse tuhlata aikaa turhaan tapailuun.
Ei se raha vaan se miten sitä käyttää.
Aika usein naiset kysyy mieheltä "mitä teet työksesi" ja tähän jos mies vastaa ammatin mistä tienaa huonosti niin ei naiset sitä kelpuuta, toki deittiapeissa naiset katsovat miehen koulutustason ja mahdollisesti sen mitä työtä mies tekee jos se on kertonut sen profiilissa.
Miksi moinen edes pitäisi mainita? Kerro itsestäsi ja persoonastasi, älä rahoista ja muista ulkoisista asioista. Jos et kelpaa omana itsenäsi, et löydä onnea kyseisen ihmisen kanssa edes rahalla.
Jos ihminen alkaa avoimesti kertomaan olevansa rikas tai keskivertoa varakkaampi heti alussa niin se kertoo aika suoraan, että kyse on aivan helvetin pinnallisesta ihmisestä joka todennäköisemmin on varpaasta päälakeen sitä itseään täynnä. Kannattaa siis kertoa heti niin ei hukata toistemme aikaa.
Fiksu nainen ei ota miestä, joka kehuu varallisuuttaan, vaan ottaa miehen, joka on varakkuuden lisäksi myös älykäs ja sivistynyt.
Kyllähän se tulee ihan luonnostaan ajankuluessa ilmi, mikä on tulotaso ja varallisuus. Ja sitten kun ihmisillä on tosi esilaisia tapoja käyttää rahaa, niin voi olla sama aso, mutta toisella tili lähellä tyhjää ja toisella siellä rahaa, koska toinen harrastaa vaikka ulkomaanmatkoja ja muita kalliita harrastuksia. Kaikki ei välitä sellaisesta, vaikka varaa olisikin.rahat makaa tilillä odottamassa jotain tarvetta tai sitten ovat sijoitettuina ja resuissa farkuissa kuljeskellaan ja harrastetaan lintujen bongausta,lenkkeilyä ja sienestystä. Jollakin sitten pitää olla iso hieno asunto hienolta alueelta ja uudet merkkivaatteet, laskuvarjokurssia, venettä, etelänlomaa ja kesämökkiä ja jos ei kerralla isollakaan palkallaan saa kaikkea heti kerralla niin näitä ostellaan lainarahalla.
Kerro heille, jotka tietää kaiken hinnan, muttei minkään arvoa.
Rikasta puolisoa/elättäjää/statusta etsivä osaa kyllä päätellä ja iskee kyntensä tehokkaasti kiinni. Ja vielä niin, että itse luulet tehneesi kaikki päätökset.
Kulutustottumukset ovat tuloja tärkeämpiä. Elämme maassa joissa kansalaisten henkilökohtainen velkamäärä on maailman huippuluokkaa.
Vierailija kirjoitti:
No eipä siihen yleensä montaa minuuttia mene kun nainen kysyy mitä teet työksesi.
Tämä. Ja seuraavaksi kysytään missä/miten asut jne.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se pitäisi kertoa?
Vaikka avaus on provo, on tämä vastakysymys yhtä höhlä.
Pudota "vahingossa" iso setelitukku taskustasi että "hupsista"!
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se tulee ihan luonnostaan ajankuluessa ilmi, mikä on tulotaso ja varallisuus. Ja sitten kun ihmisillä on tosi esilaisia tapoja käyttää rahaa, niin voi olla sama aso, mutta toisella tili lähellä tyhjää ja toisella siellä rahaa, koska toinen harrastaa vaikka ulkomaanmatkoja ja muita kalliita harrastuksia. Kaikki ei välitä sellaisesta, vaikka varaa olisikin.rahat makaa tilillä odottamassa jotain tarvetta tai sitten ovat sijoitettuina ja resuissa farkuissa kuljeskellaan ja harrastetaan lintujen bongausta,lenkkeilyä ja sienestystä. Jollakin sitten pitää olla iso hieno asunto hienolta alueelta ja uudet merkkivaatteet, laskuvarjokurssia, venettä, etelänlomaa ja kesämökkiä ja jos ei kerralla isollakaan palkallaan saa kaikkea heti kerralla niin näitä ostellaan lainarahalla.
Harva haluaa ajan kanssa odotella ja kiintyä ennen kuin nuo asiat selviävät. Minusta tulot, varallisuus ja budjetointitaidot ovat konkreettisia asioita joiden yhteensopivuuden voi selvittää melko pian. Monien muiden kanssa pitää sitten odotella.
Siinä kohtaa kun puhutaan yhteen muuttamisesta.
Miksi tulot pitäisi kertoa sanallisesti treffikumppanille? Älykäs mies osoittaa sen teoillaan: ravintolatarjoilut, pääsyliput, sydämen sivistys, lahjat yms. Kyllä fiksu nainen niistä tajuaa helposti varallisuuden ja ammattihan tule jo kolmansilla treffeillä viimeistään esille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun on aika vaikea piilotella varallisuuttaan treffeillä, kun haen deittikumppanin aina omalla helikopterillani.
Aika kurja tilanne sinulla jos ei ole kuin yksi kulkuneuvo käytössäsi.
Tämä on itse asiassa aika kätevä kaupungissa. Vältän ruuhkat, löydän helposti kattoparkkipaikan, enkä ole koskaan saanut parkkisakkoja.
Ainoa huono puoli on tankkaaminen, joudun aina lentämään Helsinki-Vantaalle tankille. Ja siellä ei käy mikään etukortti, joudun aina maksamaan listahinnan.
Ei rikas kehu varallisuudeella. Uusrikas ehkä.
Parasta on olla kertomatta. Naiset rakastavat rahaa, varallisuutta ja statusta. Mutta omasta mielestään naiset inhoavat sillä leuhkimista. Siispä parasta on, jos varallisuus näkyy ikään kuin vahingossa, vaikka mies yrittää "peitellä" sitä.
Jos nainen on kiinnostunut muutenkin, kannattaa salata asia pitkään. Silloin naisen alitajunta ei lähde kierroksille, kun siellä alkavat välkkyä kuvat laadukkaasta asunnosta ja korkeammasta elintasosta miehen kanssa.
Jos kiinnostusta ei lähtökohtaisesti ole, se on valintakysymys. Jos nainen ikään kuin vahingossa huomaa miehen olevan varakas (vaikka mies vaatimattomasti peittelee asiaa), todennäköisyys kiinnostuksen heräämiseen on valtavasti suurempi. Mutta sitten on hyväksyttävä se tosiasia, ettei nainen ole se 0,0001% poikkeustapaus joka rakastuu mieheen itseensä, eikä kokonaispakettiin johon kuuluu miehen sosioekonominen status ja muut naisen haluamat asiat.
121212
Tämä on todella yleistä. Milloin puhutaan kuukausipalkasta ja milloin jostain erikois-erikois-erikois-tutkinnosta. Mitä näihin pitää edes vastata?