Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen on miesten puheissa oleva hyvä mies?

Vierailija
01.01.2025 |

Millainen mies on se hyvä mies, jonka pitäisi päästä parisuhteeseen naisen kanssa?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukulaismieheni. Ei ikinä puhu pahaa kenestäkään ja auttaa mielellään ilman mitään vaatimuksia. Melko fiksu ja ymmärtäväinen jolle voi uskoa henkilökohtaisiakin asioita. Toisaalta ehkä liian kiltti ja vaatimaton kun en ole 40 vuoden aikana nähnyt hänellä minkäänlaista naiskumppania?

Minulla on kanssa tällainen mies kaverina. Tuntuu että häntä vain käytetään hyväksi apuna ja empaattisena olkapäänä ja sitten seläntakan pidetään onnettomana reppanana joka tulee jäämään yksin.

Vierailija
42/53 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Harmittaako sinua jollain tavalla, kun jotkut ihmiset ovat oikeasti todella mukavia? Saavat toiset ihmiset tuntemaan olonsa kotoisaksi ja mukavaksi, nähdyiksi, kuulluiksi ja huomioiduiksi. Ymmärtävät elämää ja omia sekä toisten tunteita. On sosiaalisia taitoja, keskustelutaitoja, tunnetaitoja ja läheisyystaitoja. En tiedä, voiko kuka tahansa olla tosi mukava, mutta siitä on todella paljon apua ihmissuhteissa."

Ei? Vastasin vain viestiin, jossa annetaan rivien välistä ymmärtää ettei alhaisten tavisten kannata edes yrittää, kun naiset, siis koko sukupuoli, saa lähestymisiä niin toimareilta kuin miljonääreiltä ja miehen tulot, joskin "vain" pitkällä aikavälillä, ovat tärkeä ominaisuus kokonaisuudessa. 

Huoh.

Tarkoitin pitkän aikavälin ansioilla sitä, ettei joku epäonninen työttömyysjakso tee kenestäkään epäkelpoa. Sen oli tarkoitus tarkoittaa, että jos joku tuhlaa vuosia tai vuosikymmeniä elämästään johonkin, josta ei ole selvästikään elannoksi, niin se kertoo tyypin arvostelukyvystä kaiken oleellisen. 

Edelleenkään raha ei ole kaikki kaikessa mutta tietyt elämän realiteetit on vaan tunnustettava. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonpuhuvaa että asiallisia vastauksia miehiltä ei tule. Onko syy se, että he eivät itsekeskeisyydessään edes mieti mitä heidän kannattaisi vaatia itseltään luodakseen hyvän parisuhteen?

Kyllä, näin sen on pakko olla. Miehet on paskoja ja naiset voisivat alkaa full hd -lesboiluun.

Case closed. Olkaa hyvä.

Oletko sitä mieltä? Ilmeisesti olet, koska et esittänyt muutakaan syytä.

Vierailija
44/53 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä mies on miesten mielestä sellainen joka reilu ja hoitaa asiansa kunnialla.

Naisilla on varmaan paljon enemmän preferenssejä ja vaatimuksia joista en tiedä. Parisuhdekin on naisten keksintö joten en osaa siihenkään vastata.

Avioliitto oli itse asiassa miesten luomus. 🙂

Vierailija
45/53 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonpuhuvaa että asiallisia vastauksia miehiltä ei tule. Onko syy se, että he eivät itsekeskeisyydessään edes mieti mitä heidän kannattaisi vaatia itseltään luodakseen hyvän parisuhteen?

Kyllä, näin sen on pakko olla. Miehet on paskoja ja naiset voisivat alkaa full hd -lesboiluun.

Case closed. Olkaa hyvä.

Olen homomies ja minulla ei ole syytä miettiä tällaisia asioita. Minulla on oikein hyvä parisuhde ja naiset saavat minun puolestani olla vaikka keskenään. Klikkasin vähän epähuomiossa tätä viestiketjua ja päätin sitten vastata yhteen vähän hassuun, mutta tavallaan ihan viihdyttävän katkeraan viestiin. Ei ole minulta pois ovatko miehet naisten suhteen hyviä, midtier-tasoa vai ihan paskoja. Olkaa naiset yksin, lesboilkaa tai vaikka kyssätkää, sillä minua ei voisi vähempää kiinnostaa.

Vierailija
46/53 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen homomies ja minulla ei ole syytä miettiä tällaisia asioita. Minulla on oikein hyvä parisuhde ja naiset saavat minun puolestani olla vaikka keskenään. Klikkasin vähän epähuomiossa tätä viestiketjua ja päätin sitten vastata yhteen vähän hassuun, mutta tavallaan ihan viihdyttävän katkeraan viestiin. Ei ole minulta pois

Kiitos vastauksesta. Eli asia on juuri niin kuin tuo vastaaja ajatteli: mies ei vaivaudu miettimään mitä itseltä pitäisi vaatia suhteessa. 

Vierailija
47/53 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Harmittaako sinua jollain tavalla, kun jotkut ihmiset ovat oikeasti todella mukavia? Saavat toiset ihmiset tuntemaan olonsa kotoisaksi ja mukavaksi, nähdyiksi, kuulluiksi ja huomioiduiksi. Ymmärtävät elämää ja omia sekä toisten tunteita. On sosiaalisia taitoja, keskustelutaitoja, tunnetaitoja ja läheisyystaitoja. En tiedä, voiko kuka tahansa olla tosi mukava, mutta siitä on todella paljon apua ihmissuhteissa."

Ei? Vastasin vain viestiin, jossa annetaan rivien välistä ymmärtää ettei alhaisten tavisten kannata edes yrittää, kun naiset, siis koko sukupuoli, saa lähestymisiä niin toimareilta kuin miljonääreiltä ja miehen tulot, joskin "vain" pitkällä aikavälillä, ovat tärkeä ominaisuus kokonaisuudessa. 

Huoh.

Tarkoitin pitkän aikavälin ansioilla sitä, ettei joku epäonninen työttömyysjakso tee kenestäkään epäkelpoa. Sen oli ta

Määrittele asia, johon joku voisi käyttää vuosikymmeniä, mutta josta ei ole elannoksi. En rehellisesti ymmärrä? Ja voi siltä hyvätuloiselta yrittäjältäkin lähteä firma alta ja saada velat niskaan. Sitäkö se rakkaus nykyään on, kun rahahanat tyrehtyvät, loppuu rakastaminen. 

Vierailija
48/53 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen homomies ja minulla ei ole syytä miettiä tällaisia asioita. Minulla on oikein hyvä parisuhde ja naiset saavat minun puolestani olla vaikka keskenään. Klikkasin vähän epähuomiossa tätä viestiketjua ja päätin sitten vastata yhteen vähän hassuun, mutta tavallaan ihan viihdyttävän katkeraan viestiin. Ei ole minulta pois

Kiitos vastauksesta. Eli asia on juuri niin kuin tuo vastaaja ajatteli: mies ei vaivaudu miettimään mitä itseltä pitäisi vaatia suhteessa. 

Olen jo parisuhteessa unelmieni miehen kanssa, joten minun ei tarvitse miettiä millainen mies minun pitäisi olla naiselle. Deal with it, bitch.

Vierailija
49/53 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehet puhu asiasta teemalla kenen pitäisi ns. päästä parisuhteeseen. Suurin osa on suhteessa ja ne ketkä ei ole, on sitä usein omasta tahdostaan. Mutta hyvä jätkä miesten puheissa on on reilu. Se on miehille kaikista tärkeintä. Reilu jätkä on se joka jeesaa muita. Ei väliä onko johtaja vai raksamies, mutta se on se jäbä joka aina jeesaa. Se tulee sun kanssa rakentamaan terassia, se on se joka diilaa sulle joulukalat suhteiden kautta ja se joka tuo pyydettäessä tornin nuuskaa ruotsinlaivalta. Se on jätkä joka ei ole vain vaimonsa talutusnuorassa, vaan voi lähteä poikien reissulle kalastamaan ja kuka ehdottaa että jos joulupyhinä ei ole tekemistä niin mennään kimpassa pelaamaan. Se on jätkä joka kutsuu porukan padeliin ja se on jätkä joka tulee vaikka kesken työpäivän antamaan virtaa akkuun, että sun auto starttaa. Siitä on hyvät jätkät tehty näin miesten kesken.

Ei kuulosta hääppöseltä olla hyvä jätkä. Aina pitäisi olla auttamassa muita

Vierailija
50/53 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Case closed. Olkaa hyvä.

Sopisiko kysyä mitä sanoisit homomiesten yleensä pitävän hyvinä parisuhdeominaisuuksina miehessä? Ja arveletko sillä olevan eroa niihin ominaisuuksiin mitä naiset toivovat? 

Vierailija
51/53 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehenä haluaisin parisuhteen? Miksi naiset olettaa miesten tahtovan parisuhdetta vain siksi, että yksi, koko elämänsä sinkkuna ollut mies valittaa täällä, etä kaipailee sellaista.

Vierailija
52/53 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukulaismieheni. Ei ikinä puhu pahaa kenestäkään ja auttaa mielellään ilman mitään vaatimuksia. Melko fiksu ja ymmärtäväinen jolle voi uskoa henkilökohtaisiakin asioita. Toisaalta ehkä liian kiltti ja vaatimaton kun en ole 40 vuoden aikana nähnyt hänellä minkäänlaista naiskumppania?

Ehkä sukulaismiehesi ei ole kiinnostunut naisista? Useat homomiehet on kyllä todella mukavia ja reiluja, koska heillä ei ole tarvetta pönkittää maskuliinisuuttaan.

Vierailija
53/53 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomo kehui minua töissä tänään.

Sanoi "Mitä sinä hyvä mies olet mennyt tekemään".