Millainen on miesten puheissa oleva hyvä mies?
Millainen mies on se hyvä mies, jonka pitäisi päästä parisuhteeseen naisen kanssa?
Kommentit (53)
Miesporukassa reilu jätkä on huumorintajuinen, porukkaan sopeutuva, ei puhu paskaa muista selän takana ja tekee sen minkä lupaa. Kaveri taas myös jeesaa tarvittaessa jos vaan pystyy ja sellaista auttaa myös itse mielellään ja sen kanssa pystyy juttelemaan mistä vaan ja se ei polje sua maahan sinäkään päivänä kun olet täysin kanveesissa.
Parisuhteessa tarvitaan kuitenkin myös muuta
"Sulla - ja miehillä yleensä - on vaan itsekäs näkökulma.
Tietysti sama mies on kiinnostavampi töissäkäyvänä kuin esim. työttömänä.
Valitettavasti naisille tulee lähestymisiä kaikenlaisilta miehiltä, ei vain taviksilta. Naisena joutuu miettimään myös, onko kiinnostunut kusipäisestä miljonääristä tai hirveän vanhasta toimitusjohtajasta jne. Joten usko tai älä, aika moni nainen tietää kokemuksesta mitä miehessä arvostaa ja mitä ei :D Kohtuulliset pitkän aikajänteen tulot ovat tärkeät, kyllä. Mutta kasvaako miehen kiinnostavuus samassa suhteessa kuin hänen tulonsa, no ei. "
...Eli nyt se tavismies ei olekaan vahvoilla pelkillä käytöstavoilla, "mukavuudella" ja parturissa käynnillä, kun perus-Pirkoistakin kilpailevat miljonäärit ja toimarit ja miehen kiinnostavuus korreloi suoraan pitkän aikajänteen tulojen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti naisille tulee lähestymisiä kaikenlaisilta miehiltä, ei vain taviksilta. Naisena joutuu miettimään myös, onko kiinnostunut kusipäisestä miljonääristä tai hirveän vanhasta toimitusjohtajasta jne. Joten usko tai älä, aika moni nainen tietää kokemuksesta mitä miehessä arvostaa ja mitä ei :D Kohtuulliset pitkän aikajänteen tulot ovat tärkeät, kyllä. Mutta kasvaako miehen kiinnostavuus samassa suhteessa kuin hänen tulonsa, no ei. "
...Eli nyt se tavismies ei olekaan vahvoilla pelkillä käytöstavoilla, "mukavuudella" ja parturissa käynnillä, kun perus-Pirkoistakin kilpailevat miljonäärit ja toimarit ja miehen kiinnostavuus korreloi suoraan pitkän aikajänteen tulojen kanssa.
Missä perus-Pirkoista kilpailevat miljonäärit ja toimarit? Ei minusta ole kukaan kilpaillut, ainoastaan ventovieraat ja kavereiden miehet ovat pyrkineet jurrissa lähentelemään ne harvat kerrat kun olen käynyt baarissa tai jossain kaveriporukan juhlissa. Siinä on minun uusiosinkkutaipaleeni kiteytettynä usean vuoden ajalta.
"Missä perus-Pirkoista kilpailevat miljonäärit ja toimarit? Ei minusta ole kukaan kilpaillut, ainoastaan ventovieraat ja kavereiden miehet ovat pyrkineet jurrissa lähentelemään ne harvat kerrat kun olen käynyt baarissa tai jossain kaveriporukan juhlissa. Siinä on minun uusiosinkkutaipaleeni kiteytettynä usean vuoden ajalta."
Kannattaa varmaan kysyä häneltä, jolle vastasin.
Viestissä luki: "Valitettavasti naisille tulee lähestymisiä kaikenlaisilta miehiltä, ei vain taviksilta. Naisena joutuu miettimään myös, onko kiinnostunut kusipäisestä miljonääristä tai hirveän vanhasta toimitusjohtajasta"
En tiedä, mutta hyvä nainen on kaunis ja seksuaalisesti aktiivinen.
M41
Vierailija kirjoitti:
"Missä perus-Pirkoista kilpailevat miljonäärit ja toimarit? Ei minusta ole kukaan kilpaillut, ainoastaan ventovieraat ja kavereiden miehet ovat pyrkineet jurrissa lähentelemään ne harvat kerrat kun olen käynyt baarissa tai jossain kaveriporukan juhlissa. Siinä on minun uusiosinkkutaipaleeni kiteytettynä usean vuoden ajalta."
Kannattaa varmaan kysyä häneltä, jolle vastasin.Viestissä luki: "Valitettavasti naisille tulee lähestymisiä kaikenlaisilta miehiltä, ei vain taviksilta. Naisena joutuu miettimään myös, onko kiinnostunut kusipäisestä miljonääristä tai hirveän vanhasta toimitusjohtajasta"
Hän ei kai sitten ollut peruspirkko
Sukulaismieheni. Ei ikinä puhu pahaa kenestäkään ja auttaa mielellään ilman mitään vaatimuksia. Melko fiksu ja ymmärtäväinen jolle voi uskoa henkilökohtaisiakin asioita. Toisaalta ehkä liian kiltti ja vaatimaton kun en ole 40 vuoden aikana nähnyt hänellä minkäänlaista naiskumppania?
Vierailija kirjoitti:
Harmittaako sinua jollain tavalla, kun jotkut ihmiset ovat oikeasti todella mukavia? Saavat toiset ihmiset tuntemaan olonsa kotoisaksi ja mukavaksi, nähdyiksi, kuulluiksi ja huomioiduiksi. Ymmärtävät elämää ja omia sekä toisten tunteita. On sosiaalisia taitoja, keskustelutaitoja, tunnetaitoja ja läheisyystaitoja. En tiedä, voiko kuka tahansa olla tosi mukava, mutta siitä on todella paljon apua ihmissuhteissa.
Eihän miesten mielestä edes tarvitse olla mikään hyvä mies, kunhan on mies ja miehen muna saa tyydytystä.
Mitä ominaisuuksia miehen mielestä miehellä siis pitäisi olla parisuhdetta ajatellen? Kyllä kai miehetkin ymmärtää, että hyvä parisuhde vaatii molemmilta tiettyjä ominaisuuksia.
Mitä ne miehen hyvät parisuhdeominaisuudet on teidän mielestä?
"Harmittaako sinua jollain tavalla, kun jotkut ihmiset ovat oikeasti todella mukavia? Saavat toiset ihmiset tuntemaan olonsa kotoisaksi ja mukavaksi, nähdyiksi, kuulluiksi ja huomioiduiksi. Ymmärtävät elämää ja omia sekä toisten tunteita. On sosiaalisia taitoja, keskustelutaitoja, tunnetaitoja ja läheisyystaitoja. En tiedä, voiko kuka tahansa olla tosi mukava, mutta siitä on todella paljon apua ihmissuhteissa."
Ei? Vastasin vain viestiin, jossa annetaan rivien välistä ymmärtää ettei alhaisten tavisten kannata edes yrittää, kun naiset, siis koko sukupuoli, saa lähestymisiä niin toimareilta kuin miljonääreiltä ja miehen tulot, joskin "vain" pitkällä aikavälillä, ovat tärkeä ominaisuus kokonaisuudessa.
Kukaan, jonka täytyy itse mainostaa olevansa hyvä, tuskin sitä on. Kyllä muut sen näkee, jos niin on. Mielestäni kuitenkin valehteleva, passiivis-aggressiivinen ja tylsä mies olisi sopiva suomalaisille naisille. Itse jännämiehenä olen täysin kyllästynyt siihen, että naiset haluavat parisuhdetta kanssani, ja kontrolloida minua. M41
Paljonpuhuvaa että asiallisia vastauksia miehiltä ei tule. Onko syy se, että he eivät itsekeskeisyydessään edes mieti mitä heidän kannattaisi vaatia itseltään luodakseen hyvän parisuhteen?
Vierailija kirjoitti:
"Harmittaako sinua jollain tavalla, kun jotkut ihmiset ovat oikeasti todella mukavia? Saavat toiset ihmiset tuntemaan olonsa kotoisaksi ja mukavaksi, nähdyiksi, kuulluiksi ja huomioiduiksi. Ymmärtävät elämää ja omia sekä toisten tunteita. On sosiaalisia taitoja, keskustelutaitoja, tunnetaitoja ja läheisyystaitoja. En tiedä, voiko kuka tahansa olla tosi mukava, mutta siitä on todella paljon apua ihmissuhteissa."
Ei? Vastasin vain viestiin, jossa annetaan rivien välistä ymmärtää ettei alhaisten tavisten kannata edes yrittää, kun naiset, siis koko sukupuoli, saa lähestymisiä niin toimareilta kuin miljonääreiltä ja miehen tulot, joskin "vain" pitkällä aikavälillä, ovat tärkeä ominaisuus kokonaisuudessa.
Niin, sellaisille naisille, jotka haaveilevat omasta perheestä tai jostain elintasoon liittyvästä, miehen tasaisilla ja kohtuullisilla tuloilla tosiaan on aidosti väliä. Minulle taas riittää varsin pitkälle aito mukavuus ilman mitään ihmeellisiä lainausmerkkejä. Tuskin olen ainoa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ominaisuuksia miehen mielestä miehellä siis pitäisi olla parisuhdetta ajatellen? Kyllä kai miehetkin ymmärtää, että hyvä parisuhde vaatii molemmilta tiettyjä ominaisuuksia.
Mitä ne miehen hyvät parisuhdeominaisuudet on teidän mielestä?
Hyvä parisuhdemies on sellainen, jolle se nainen ei ole vain joku nainen, vaan unelmien prinsessa ja joka saa naisen tunteman olonsa sellaiseksi. Mies, joka ei ole itsekäs, vaan on valmis uhrautumaan perheensä eteen, uskollinen.
Minä olen mukava ja hyväsydäminen työssäkäyvä mies. Autan läheisiäni ja harrastelen omiani.
Kyllä minä koen olevani ihan hyvä mies ja toivon vielä parisuhteeseen päätyväni sellaisen naisen kanssa jonka kanssa synkkaa, arvomaailmat kohtaa ja on vetovoimaa. Olen tällaisia joskus kohdannut ja miksen kohtaisi vastakin.
Koen, että minua "huonommatkin" miehet ovat päässeet parisuhteisiin, niin miksipä minä en sellaista "ansaitsisi". Ei tietenkään ole kenenkään naisen velvollisuus alkaa parisuhteeseen kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Paljonpuhuvaa että asiallisia vastauksia miehiltä ei tule. Onko syy se, että he eivät itsekeskeisyydessään edes mieti mitä heidän kannattaisi vaatia itseltään luodakseen hyvän parisuhteen?
Kyllä, näin sen on pakko olla. Miehet on paskoja ja naiset voisivat alkaa full hd -lesboiluun.
Case closed. Olkaa hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Miesporukassa reilu jätkä on huumorintajuinen, porukkaan sopeutuva, ei puhu paskaa muista selän takana ja tekee sen minkä lupaa. Kaveri taas myös jeesaa tarvittaessa jos vaan pystyy ja sellaista auttaa myös itse mielellään ja sen kanssa pystyy juttelemaan mistä vaan ja se ei polje sua maahan sinäkään päivänä kun olet täysin kanveesissa.
Parisuhteessa tarvitaan kuitenkin myös muuta
No, noilla ominaisuuksilla pääsisi parisuhteessakin pitkälle.
Joskus miehet, jotka ovat kyllä kavereilleen reiluja ja luotettavia, eivät ole sitä naisille.
Jos palstaa on uskominen, niin miehen kohdalla aivan perusasioita jotka pitää olla ANSAITAAKSEEN naisen (nainen on kai palkinto, objekti, joka ansaitaan?):
-koulutus
-ura
-aktiivinen/ei ylipainoa tai jos on, niin sellaista jenkkifutaaja/voimamies nallekarhu ylipainoa
-pitää muutenkin huolta ulkonäöstään
-kilpailuvietti kunnossa, haluaa kilpailla kaikessa, ura ja koulutus liittyy
-edustava ja supliikki seurapiiri-ihminen, ei mikään juro tuppisuu
Mutta samalla millään näistä ei kuulemma ole merkitystä parinvalinnassa ja riittää, että huomioi, ei vihaa naisia ja omaa käytöstavat. Mene ja tiedä.