Luetko ensin profiilitekstin ennenkuin swaippaat joko vasemmalle tai oikealle?
Tinderissä, kun käyt läpi profiileja, swaippaatko heti ekan kuvan perusteella henkilön oikealle tai vasemmalle vai luetko ensin profiilitekstin ja sitten vasta teet päätöksen, että mitä teet?
Mä tutustun profiiliin lähes aina ennen kuin swaippaan. Silloin jos kuvat on tosi huonoja, esim. Rööki huulessa, silloin menee heti vasuriin.
Kommentit (25)
Eräs 181cm pitkä nainen sanoi, että hänelle käy vain vähintään 182cm pitkä mies, kun hän ei halua itseään lyhyempää miestä.
Luin silloin kun olin tinderissä ja ehkä jopa etuunimen perusteella stalkkaan fb tai ig tai linkedinin jos pikagooglauksella jotain löytyy. En siis todellakaan swaippaile vaan huvin vuoksi kuvna perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Luin silloin kun olin tinderissä ja ehkä jopa etuunimen perusteella stalkkaan fb tai ig tai linkedinin jos pikagooglauksella jotain löytyy. En siis todellakaan swaippaile vaan huvin vuoksi kuvna perusteella.
Niin ja siis vasemmalle saatoin swaipata kyllä nopeastikin kuvan perusteella, epäsiisti olemus, rööki tai viinakuvia, tatuointeja, pelkkiä pullistelukuvia jne sellaiset whitetrash miehet yms swaippasin kuvan perusteella heti vasemmalle. Tai miehet joilla lapsia.
Luen kaikkien profiilit riippumatta siitä kiinnostaako kuvien perusteella. Ihan mielenkiinnosta haluan nähdä mitä toiset kirjoittavat profiiliinsa ja millä tavoin etsivät sitä mitä etsivät. Sen verran myös kunnioitan vaivannäköä, että luen jo siksikin. Täytyy myöntää, että katsoo jatkossa joitakin eri silmin. Esim. yksinäisyyttä ei päälle päin kaikista huomaa ja monella on muitakin ikäviä tarinoita profiilissaan tai ovatkin muuten täysin erilaisia ihmisiä kuin mielikuvani heistä aiemmin oli. Joko hyvässä tai pahassa. Joo, tunnistan monet tuolta live-elämästä ulkonäön perusteella.
m44
Nimenomaan tekstiin kiinnitin huomiota ja myös googletin tyypin silloin kuin etsin kumppania itselleni. Vaikka olisi ollut miten kivan näköinen kaveri, mutta ei mitään profiilitekstiä, tarkoitti se automaattista tyhjäpäätä tai seksinvonkaajaa ja ohitin tyypin.
En, ei sitä profiilitekstiä voi panna.
Vierailija kirjoitti:
en, vain otsikon
Ai pelkän nimen? ;)
Eihän kuvat kerro riittävästi.
Mä en ymmärrä sitä,kun moititaan sitä, että Tinder on liian ulkonäkö keskeinen sovellus, mutta miten se eroaa siitä, että kiinnostut IRL toisesta ihmisestä? Jos sä näet vaikka baarissa jonkun tyypin, niin ulkonäköön sä ekana kiinnität huomion. Ethän sä tiedä siitä tyypistä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä sitä,kun moititaan sitä, että Tinder on liian ulkonäkö keskeinen sovellus, mutta miten se eroaa siitä, että kiinnostut IRL toisesta ihmisestä? Jos sä näet vaikka baarissa jonkun tyypin, niin ulkonäköön sä ekana kiinnität huomion. Ethän sä tiedä siitä tyypistä mitään.
Mutta eleet ja olemuksen näkee, mitä ei kuvista voi nähdä.
Luen aina. Samoin vilkaisen muut tiedot, kuten onko lapsia tai palaako rööki. Joskus todella harvoin jos näen tekstittömän profiilin, mutta katseesta erottuu sympatiaa, niin saatan hyväksyä toisen.
Useimmat menee samantien vasuriin. Sit jos on pelkästään jotain kukkapuskakuvia niin ne myös välittömästi vasemmalle.
Mulla on ehkä sillai tiukat kriteerit naiselle että hyvin nopeasti huomaa jo ekasta kuvasta ettei kiinnosta yhtään.
Joka tapauksessa pelkkien kuvien perusteella on hyvin vaikea sanoa ihmisestä mitään ja varmasti moni kiinnostava ihminen menee vasemmalle vaan koska kuvat eivät ole onnistuneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eleet ja olemuksen näkee, mitä ei kuvista voi nähdä.
Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.
Vierailija kirjoitti:
Eräs 181cm pitkä nainen sanoi, että hänelle käy vain vähintään 182cm pitkä mies, kun hän ei halua itseään lyhyempää miestä.
Mä luulin, että nuo naisten asettamat pituuden vähimmäisvaatimukset ovat jotain päästä keksittyä legendaa, mutta ilmeisesti se on totta. Mä itse olen 179cm pitkä nainen ja mä olen deitttaillut miehiä, jotka ovat minusta muutaman sentin lyhyempiä. Toki itseäni pidemmät miehet ovat viehättäviä, mutta ei se mikään deal breaker ole jos mies on vähän lyhyempi kunhan ei ole päätä lyhyempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulin, että nuo naisten asettamat pituuden vähimmäisvaatimukset ovat jotain päästä keksittyä legendaa, mutta ilmeisesti se on totta. Mä itse olen 179cm pitkä nainen ja mä olen deitttaillut miehiä, jotka ovat minusta muutaman sentin lyhyempiä. Toki itseäni pidemmät miehet ovat viehättäviä, mutta ei se mikään deal breaker ole jos mies on vähän lyhyempi kunhan ei ole päätä lyhyempi.
Mä taas en ymmärrä, miten ihmiset kummastelee muiden parinvalintakriteerejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ne ole. On myös ensimmäisiä kysymyksiä jota kysytään, jos en piruuttani ole laittanut pituuttani profiiliin. Todella monella naisella lukee pituustoive jo profiilissa joko kierrellen tai ihan sentteinä.
-eri180m
Kuvien perusteella päätän luenko profiilia. Suurin osa menee vasuriin jo pelkän ensimmäisen kuvan perusteella. Olen niin pinnallinen etten voisi seurustella ja perustaa perhettä henkilön kanssa joka ei miellytä silmää. Ja se on eri asia kuin jos pitkään yhdessäolon jälkeen ulkonäkö muuttuu radikaalisti esim. onnettomuuden seurauksena, silloin vaikuttaa jo muut asiat yhdessäoloob.
Vierailija kirjoitti:
En, ei sitä profiilitekstiä voi panna.
Kuvaako voi? Miksi edes olet siellä, jos kuvat riittää, niitä on netti täynnä.
en, vain otsikon