Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mieheni alkoholisti??

15.09.2008 |

Jos juo joka arki-ilta 2-3 tölkkiä III- olutta ja viikonloppuna sitten kontillisen (24tlk). Vahvoja juo kuin sieni silloin kun niitä on. Luojan kiitos asutaan niin pienellä paikkakunnalla ettei täällä ole Alkoa. Mutta jos jostain kirkasta saa on se mennyt jo sen illan aikana.

Mieheni kieltää olevansa alkoholisti. Minä kyllä olen sitä mieltä että hän on.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta mun mieheni juo jo liikaa - ja hän juo olutta ehkä n. 10 tölkkiä viikossa. Joskus viikonloppuisin saattaa juoda viiniä ruoan kanssa.

Vierailija
2/4 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule toimeen ilman alkoholia, keho "vaatii" alkoholia joka päivä. Eli alkoholi määrää elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/4 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuna kaatokänni ainakin yhtenäpäivänä, krapulasta ei selviä ilman tasureita. Nyt enenevissä määrin ottanut viikollakin, muutama lasi viiniä useampana arki-iltana. Tässä alkaa itsellä olla hermot loppu. Meillä kaksi alle viisivuotiasta lasta, en haluaisi heidän joutuvan kärsimään tästä. Itsellä alkaa jo heijastua omaan psyykkiseen hyvinvointiin kun koko ajan pohtii miten juominen jatkuu. Mies lupaa aina maanantaisin parantaa tapansa, mutta perjantaina viimeistään korkki aukeaa taas.

Olen huomannut kärsiväni miehen juomisesta monella tavalla ja ajatellut hakeutua alkoholisitien omaisten tukiryhmään. Ehkä sen kautta saan tukea tilanteeseen ja joskus pääsen päätökseen jättää miehen ellei hänkin ala hoitamaan ongelmaansa ammattiauttajan kanssa.