Miten meni 2024 vuosi?
Tänään vuoden viimeinen päivä.Miten sinulla meni vuosi 2024?
Kommentit (33)
Jumala on ollut armoton. Yksinäisyyttä, pettymyksiä ja pahaa oloa vain ollut tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Jumala on ollut armoton. Yksinäisyyttä, pettymyksiä ja pahaa oloa vain ollut tarjolla.
Toivon että tulevana vuonna on paremmin asiat sinulla!
Samoin kuin aiemmat tällä vuosikymmenellä.
Ainoa hyvä asia mikä tulee mieleen: 0 saikkupäivää töistä. Muuten todella tapahtumaköyhä ja tylsä vuosi
Ihan hyvä ja tavallinen vuosi. Ei tapahtunut oikein mitään mainittavaa. En usko että tulen muistamaan vuotta 2024 jälkeenpäin. Tosin minulla on kyllä aika huono muisti.
Oli yleisesti parempi vuosi kuin edellinen. Jossain vaiheessa rasittava, etenkin syksy.
EI niiin hirveä vuosi kuin edellinen vuosi mutta ylöspäin. Toivotaan että talous paranee vuonna 2025. Tosin meikäläisellä se ei parane kuin ns. onnenpotkulla. Ja sitä ei tänikäsellle enää tule. Avot sie.
Ikävästi.
Esimiehellä on mt-ongelmia.
Keväällä käytiin lomamatkalla, olen jo unohtanut koko matkan. Kesällä olin kotona. Yksi osa remonttia tuli valmiiksi. Muut remontit vielä odottavat, se jotenkin himmentää saavutusta.
Ensi vuodelle ei ole suunnitelmia. Tasapaksuus alkaa olla jo hyväksi.
Sanotaan niin, että likimain paras asia vuodessa 2024 on, että se vihdoin loppuu. Eipä ole isot odotukset tulevallekaan vuodelle kyllä. Tuskin on silläkään tarjota juuri muuta kuin pskaa pskan päälle.
Huono vuosi.
Sairauden pahenemista, työttömyyttä, rahahuolia ja vielä ero vireille eli tulin hylätyksi vaikeuksieni keskellä.
Ensi vuoden on pakko olla parempi.
Olihan siinä hetkensä, mutta aika raskas vuosi oli kaiken kaikkiaan. 2025 tulee olemaan paljon parempi!
Oli kiva mutta myös omituinen ja raskas vuosi. Tuli tehtyä kivoja reissuja mutta syksyllä tuli myös ns. lunta tupaan. Toivottavasti ensi vuosi on iloinen, touhukas mutta myös rauhallisempi vuosi.
Olin parisuhteessa ekaa kertaa, muutin, kävin töissä, aloitin terapian
Opin, että ihmiskunta on edelleen raivostuttavan tyhmä. Veikkaan, että vuoden päästä opetus on sama.
Huono vuosi, todella huono!
1. Terveys meni, polvi paskana ja rytmihäiriöihinkin tuli lääkitys
2. Vuoden alussa oli työpaikka, sitten teki konkan, 3 kk työttömänä, nyt sairaspäivärahalla
3. Puolisolla on toinen, myönsi suoraan. Väittää että olen luvannut, kun mua ei huvita.
4. Auto hylättiin katsastuksessa, ei ole rahaa korjata.
5. Puoliso asuu toisen luona eikä ole edes hyvää joulua toivottanut
6. Kaikesta johtuen olen sekoamassa, tunnen ja myönnän sen. Muisti pätkii, teen asioita väärin päin jne jne
7. Elämä on ohitse, jaksan vielä 5 tuntia, sitten lähden pienelle matkalle...
Vierailija kirjoitti:
Huono vuosi, todella huono!
1. Terveys meni, polvi paskana ja rytmihäiriöihinkin tuli lääkitys
2. Vuoden alussa oli työpaikka, sitten teki konkan, 3 kk työttömänä, nyt sairaspäivärahalla
3. Puolisolla on toinen, myönsi suoraan. Väittää että olen luvannut, kun mua ei huvita.
4. Auto hylättiin katsastuksessa, ei ole rahaa korjata.
5. Puoliso asuu toisen luona eikä ole edes hyvää joulua toivottanut
6. Kaikesta johtuen olen sekoamassa, tunnen ja myönnän sen. Muisti pätkii, teen asioita väärin päin jne jne
7. Elämä on ohitse, jaksan vielä 5 tuntia, sitten lähden pienelle matkalle...
Mee nukkumaan, lepää. Aloita puhtaalta pöydältä. Voimia. Olet stressaantunut, et sekaisin.
Jumala on ollut armollinen.Mitään suurempaa ongelmaa ei ollut.