Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko koskaan antanut säälistä?

Vierailija
31.12.2024 |

Olet ollut treffeillä jonkun kivan tyypin kanssa, ja vaikka on kivaa yhdessä, niin kaikki ei silti ihan klikkaa, mutta annat homman päätyä seksiin, vaikka tiedät ettei toista tapaamista tule.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrasmiehenä olen antanut naisille.Muutamille jopa usean viikon ajan

Vierailija
22/24 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risteilyllä oli yhden yön juttu varatun naisen kanssa. Mukava tapaaminen, mutta uskoin sen jäävän vain siihen ja kertakohtaamiseksi. Risteilyn jälkeen nainen alkoi kuitenkin ottaa yhteyttä lähes päivittäin ja toivoi tapaamista.

Pitkään mietin mutta suostuin tapaamiseen. Tapaamsien jälkeen pidin tarkoituksella etäisyyttä ja yritin olla huomaamaton, mutta nainen jatkoi viestien lähettämistä ja ehdotti uusia tapaamisia yhä uudelleen.

Tämä jatkui lähes puoli vuotta. Hän oli aloitteellinen, varsin määrätietoinen, kun taas itse olin vetäytyvä ja niukkasanainen. Lopulta sain katkaistua suhteen mutta edelleen tulee viestejä ja ehdotuksia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Risteilyllä oli yhden yön juttu varatun naisen kanssa. Mukava tapaaminen, mutta uskoin sen jäävän vain siihen ja kertakohtaamiseksi. Risteilyn jälkeen nainen alkoi kuitenkin ottaa yhteyttä lähes päivittäin ja toivoi tapaamista.

Pitkään mietin mutta suostuin tapaamiseen. Tapaamsien jälkeen pidin tarkoituksella etäisyyttä ja yritin olla huomaamaton, mutta nainen jatkoi viestien lähettämistä ja ehdotti uusia tapaamisia yhä uudelleen.

Tämä jatkui lähes puoli vuotta. Hän oli aloitteellinen, varsin määrätietoinen, kun taas itse olin vetäytyvä ja niukkasanainen. Lopulta sain katkaistua suhteen mutta edelleen tulee viestejä ja ehdotuksia. 

Nielikö ja oliko ahnas anaali 

Vierailija
24/24 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks poika oli tosi ihastunut minuun koko kouluajan. Niin pitkään kun nyt ajattelee, että se kiinnostus seksuaalisessa mielessä herää joskus nelos-viitosluokalla. Ysillä päätin sitten antaa sen panna mua. En ollut mitenkään ihastunut häneen tai mitään, mutta harrastettiin seksiä muutaman kerran koulun jälkeen meillä kotona ja kerran salissa näyttämöllä esiripun takana. En semmoisia orgasmeja ole saanut kenenkään kanssa kuin sen pojan kaa sain. Siksi sitä ei osannut oikein lopettaa koska tuntui niin hyvältä.