Stubb ei pidä uudenvuodenpuhetta!!!
Kommentit (55)
Ketä edes kiinnostaa pressojen höpötykset kahtia jakautuneessa Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pitää, ja edeltäjästään poiketen suorana.
Ai, se kerkeää olla kotomaassa niin kauan? Vai onko sittenkin taas matkoilla ja kamerat ovat Kanarialla mukana?
Vierailija kirjoitti:
Ei minua ainakaan. #eiminunpresidenttini
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun pressasi taitaa olla Putin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun pressasi taitaa olla Putin.
Ihan Suomen kansalainen olen ollut vuodesta 1965 alkaen ja presidentinvaaleissa äänestänyt vuodesta 1988 alkaen. Miten kauan sinä?
Klo 12 tulee ihan normaalisti pressan puhe TV1:ltä 1.1.2025.
Vierailija kirjoitti:
Haluaa välttää sanomasta Jumalan siunausta. Siitä tulisi 1500 e sakko.
sanoisiko Stubb muutenkaan. Toivottavasti joskus. Mutta toivottavasti ei sita jautta etta ollaan niin hädässä
Miksi AV:lla saa esittää tämmösiä valeuutisia? Mode normaalisti poistaa lähes kaikki ketjut mutta tämmöset Venäjän pelikirjan mukaiset ketjut saa jäädä. Tehkääpä siitä omat johtopäätökset.
Vierailija kirjoitti:
Miksi AV:lla saa esittää tämmösiä valeuutisia? Mode normaalisti poistaa lähes kaikki ketjut mutta tämmöset Venäjän pelikirjan mukaiset ketjut saa jäädä. Tehkääpä siitä omat johtopäätökset.
🥱🥱
Vierailija kirjoitti:
Mitä perinteitä?
Kuka uskoo enää vuonna 2024 satuolentoihin? Ihmiset eroavat kirkosta joka vahvistaa asian. On hyvä että "uskonnollisia perinteitä" ei pidetä enää. Muuttakaa Venäjälle jos haluatte satuilla aikuisena.
Emme voi estää valitsemasta kadotusta, mutta voimme kehottaa, että ota ensin selvää asioista ja päätä vasta sitten.
Tosityhmä etenee vaaravaroituksista huolimatta kohti rotkoa ja näyttää vaan keskaria varoittajille. Satuolennoksi haukkuminen ym. epäuskon osoitus ei kadota Jumalaa, taivasta, helvettiä ym. mihinkään. Ne ovat ja pysyvät epäuskosta huolimatta.
Kuka uskoo enää vuonna 2024 satuolentoihin?
Nykyihmiset uskovat elokuvien satuhahmoihin entistäkin enemmän tänä päivänä. Harry Potterit ym. keksityt hahmot ovat huippusuosittuja. On jopa noitakouluja ym. humpuukia. Ennen vanhaan sentään vain katsottiin näitä juttuja, nykyään niihin mennään itse mukaan.
Jumala taas ei kelpaa sen takia, koska synneistään ei pääse taikasauvaa heilauttamalla eroon, vaan pitää tehdä parannus. Siinäpä se syy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ykköseltä klo 12
Ei tulee ohjelmatietojen mukaan:
Ohjelmatietojen päivittäjätkin ottavat kantaa Stubbia vastaan. Oikein.
Vierailija kirjoitti:
Taidat itse olla Venäjän pelikirjan mukainen olio. Aivan oikein että palstalla saa ottaa kantaa Stubbia vastaan.
Purkko Mannola laulaa sen tilalla.
Vierailija kirjoitti:
Stubb toivottamassa Herran siunausta.. oikeasti voiko kornimpaa olla?
Mistä sä sen puheen sisällön tiedät? Eihän siinä mikään pakko ole mitään uskonnollisia Herran siunauksia toivottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ykköseltä klo 12
Ei tulee ohjelmatietojen mukaan:
Kyllä tulee
Paras uudenvuodenpuhe koskaan. Stubb on oikea presidentti tähän aikaan.
Stubbille jatkokausi tällä menolla
Onko tämä joku juttu, että presidentti yleensä pitää uudenvuodenpuheen?