Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vaihtuu vuosi palstalaisilla?

Vierailija
31.12.2024 |

Onko suuria suunnitelmia vuoden vaihtumiselle, vai oletteko kotosalla? Itse vietän perinteisen uudenvuoden, perheen näkemistä, telkkarin katselua ja rakettien kyttäystä. Illalla ajattelin väijyä jääkiekkoa, tehdä nachopellin kera perinteisten nakkien ja perunasalaatin, sekä ehkä nautiskella muutaman olusen. Ehkä pelaankin jotain tovin. Mukavaa vuodenvaihdetta palstalaisille!

Terveisin Naispelko31

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hankkinut viisi grammaa kokaiinia

Vierailija
22/26 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännisä

Vierailija
24/26 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin päivällä sukuloimassa kälyn ja anopin luona, anoppi laittoi ruokaa. Sitten tultiin kotiin, laitettiin ulkotulet palamaan, käytiin saunassa. Illalla paistellaan vegenakkeja ja syödään majoneesisalaatteja, palan painikkeeksi vähän kuoharia. Irtokarkkipussin ja Netflixin parissa menee loppuilta. Raketteja ei täällä maalla juuri näy ja hyvä niin. :)

Vierailija
25/26 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin taas kerran tämän pallon kyydissä auringon ympäri. jeejeejee....

Vierailija
26/26 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vuosi vaihtuu tuntia myöhempää kun teillä.

Kaikille vauvapalstailijoille suomeen Hyvää Uutta vuotta terveisin Svea mamman maasta.

Olen ystävättäreni luona Gotlanissa. Käytiin vähä aikasempaa Visbyyn tuomiokirkossa uudenvuoden rukouksessa.

Nyt juodaan roseeta ja syödään keksejä ja jeri sortin juustoja ja tietty lammasta leikkeleen muodossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme