Miten vaihtuu vuosi palstalaisilla?
Onko suuria suunnitelmia vuoden vaihtumiselle, vai oletteko kotosalla? Itse vietän perinteisen uudenvuoden, perheen näkemistä, telkkarin katselua ja rakettien kyttäystä. Illalla ajattelin väijyä jääkiekkoa, tehdä nachopellin kera perinteisten nakkien ja perunasalaatin, sekä ehkä nautiskella muutaman olusen. Ehkä pelaankin jotain tovin. Mukavaa vuodenvaihdetta palstalaisille!
Terveisin Naispelko31
Kommentit (26)
Käytiin päivällä sukuloimassa kälyn ja anopin luona, anoppi laittoi ruokaa. Sitten tultiin kotiin, laitettiin ulkotulet palamaan, käytiin saunassa. Illalla paistellaan vegenakkeja ja syödään majoneesisalaatteja, palan painikkeeksi vähän kuoharia. Irtokarkkipussin ja Netflixin parissa menee loppuilta. Raketteja ei täällä maalla juuri näy ja hyvä niin. :)
Menin taas kerran tämän pallon kyydissä auringon ympäri. jeejeejee....
Täällä vuosi vaihtuu tuntia myöhempää kun teillä.
Kaikille vauvapalstailijoille suomeen Hyvää Uutta vuotta terveisin Svea mamman maasta.
Olen ystävättäreni luona Gotlanissa. Käytiin vähä aikasempaa Visbyyn tuomiokirkossa uudenvuoden rukouksessa.
Nyt juodaan roseeta ja syödään keksejä ja jeri sortin juustoja ja tietty lammasta leikkeleen muodossa.
Olen hankkinut viisi grammaa kokaiinia