Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kadun sitä että lähdin suhteeseen nuoremman miehen kanssa

Vierailija
31.12.2024 |

Kiva olla tietoinen että miehen naismaku on oikeasti ihan erilainen mitä itse olen. Hän on minua 10 vuotta nuorempi ja vaikka suhde muuten hyvä, ahdistaa kun alkaa koko ajan seurailla instassa minua 10-20 vuotta nuorempia, vähäpukeisia naisia. Hänellä saa kuulema olla "ystäviä". Minun mielipaha ei häntä kauheasti liikuta, tai ainakaan hön ei ole valmis tekemään asialle mitään. 

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiselle on luontaista katsoa kauniita ihmisiä. Oma itsetuntoni kestää sen.

Juu, mutta tuo ei ole sama.

Ei ole sama? Onkohan sulla perusteluita? Ai ei? Niinpä.

Vierailija
22/33 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En rehellisesti tunne yhtäkään naista, enkä ole itse ollut yhdessäkään suhteessa, joka olisi tehnyt minut tyytyväiseksi. Olen päätynyt lopputulemaan, että yksinkertaisesti miehen läsnäolo aiheuttaa naisessa kroonista tyytymättömyyttä, joka sitten ilmenee tavalla tai toisella

Millä lailla tämä asia liittyy miehen läsnäoloon? Me olemme etäsuhteessa joten suurimman osan aikaahan emme ole yhdessä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelin 7 vuotta nuoremman miehen kanssa pari vuotta. Suhteen syvennyttyä hän alkoi tehdä kyselyitä sukulaisiltaan ja työkavereiltaan mitä mieltä muut ovat ikäerosta. Hän kertoi siitä avoimesti. Vatvottuaan asiaa ilmoitti sitten, että olen liian vanha, vaikka lapsentekohaaveita ei enää ollutkaan. Sanoi vielä, ettei hän kyllä varmaan löydä yhtä fiksua ja mukavaa noista kuin minä. Soitteli ja tekstailit pitkään, vaihdoin numeron....

Eli seksit ja infot ulos naisesta, ja nainen luiskaan. Lopettakaa nämä suhteet ja jatkossa vain valtion ja jumalan siunaamaan avioon. Miehet olkoot ilman naisia jos ei tällainen kiinnosta

Vierailija
24/33 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin. Nyt kun itsellä alkaa olla ikää elämä ei menekään niinkuin itselle olisi mukavampaa. 

Vierailija
25/33 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä se kakara. 

Hän on 37 v että ei nyt ihan kakara enää.ap

Minun mies on samanikäinen ja kuolaa myös itseään 20 vuotta nuorempia. Minä olen häntä muutaman vuoden nuorempi.

Vierailija
26/33 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tämä ikään liittyy? Luuletko, ettei limaiset ikämiehet kyttää parikymppisiä yhtä lailla? Fiksu mies kyllä pitää nämä omana tietonaan, koska kunnioittaa puolisoaan eikä halua tehdä itsestään pelleä.

Siis paljastaa pelleyttään koko maailmalle. Älkää huoliko, kyllä me sen tiedämme vaikka esitättekin. Toki hiljaisuus on silti kunnioittavaa, ihan niinkuin housujen pippelinsä päällä pitäminenkin.

Mies pitää penistään housujen ulkopuolella jos siltä tuntuu eikä sinulla nainen ole siihen mitään sanomista.

Vierailija
27/33 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En rehellisesti tunne yhtäkään naista, enkä ole itse ollut yhdessäkään suhteessa, joka olisi tehnyt minut tyytyväiseksi. Olen päätynyt lopputulemaan, että yksinkertaisesti miehen läsnäolo aiheuttaa naisessa kroonista tyytymättömyyttä, joka sitten ilmenee tavalla tai toisella

Siltäpä tuo on vaikuttanut. Naisella tulee niin suuret paineet pistää mies salonkikelpoiseksi että kehtaa esitellä muille ja vähän väliä tulee jotain nurisemista.

Vierailija
28/33 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tämä ikään liittyy? Luuletko, ettei limaiset ikämiehet kyttää parikymppisiä yhtä lailla? Fiksu mies kyllä pitää nämä omana tietonaan, koska kunnioittaa puolisoaan eikä halua tehdä itsestään pelleä.

Limaiset ikämiehet?

#miesviha

Kun vanhempi mies katsoo nuoria naisia, on säälittävä limainen runkkari. Kun taas vanha nainen katsoo nuoria komeita miehiä, on vahva itsenäinen nainen joka ottaa mitä haluaa.

#tasa-arvo

Vierailija
29/33 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmana ei tässä ole kyllä nyt se miehen ikä vaan se, että hän on luonteeltaan kusipää. 

Vierailija
30/33 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisooko etupylly pyypyy, hyhhyh pahalle?

Vierailija
31/33 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä se kakara. 

Hän on 37 v että ei nyt ihan kakara enää.ap

Minun mies on samanikäinen ja kuolaa myös itseään 20 vuotta nuorempia. Minä olen häntä muutaman vuoden nuorempi.

Minulla on 4-kymppisenä ollut kaksi 20v nuorempaa rakastajatarta yhteensä noin 7 vuotta. Ihan normitouhua.

Vierailija
32/33 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei fiksu nainen tee mitään empatiakyvyttömällä miehellä, jonka tunnevaje lopulta hankaloittaa kaikkea kanssakäymistä. Miksi sallia elämänsä parisuhdeosion olevan vaikeaa.

Vierailija
33/33 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain mummojako pitäisi katsella? Eikö se olisi sairasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä