Kaupan kassan kauniit kynnet
Kävin eilen kaupassa ja kassajonossa huomasin, että kassaneidillä oli mielestäni todella kauniit pitkät kynnet. Hänen kynsillään oli tyylikkäät tummanpunaiset lakkaukset. Vapaata reunaa hänen kynsissään oli ehkä n. 1 cm verran ja kärjet siististi pyöristetyt.
Ehkä yhdet hienoimmista kynsistä, jotka olen viime aikoina sattunut näkemään. Vilkaisin niitä moneen kertaan. Oli kyllä vaikeaa olla tuijottamatta niin hienoja kynsiä. Kassajonossa edelläni oli muutama nainen, ja sen pistin merkille, että myös he huomasivat kassaneidin hienot kynnet.
Kommentit (30)
Nosto. Tykkääkö kukaan muu kauniista ja siisteistä pitkistä kynsistä?
Minä rakastan kaikkea kaunista. Pitkät huolletut kynnet on ihanan näköiset mutta vain muilla ihmisillä.
Itselläni on pöpökammo eikä pitkät kynnet ole hygieeniset.
Vierailija kirjoitti:
Minä rakastan kaikkea kaunista. Pitkät huolletut kynnet on ihanan näköiset mutta vain muilla ihmisillä.
Kiitos kivasta kommentistasi.
Pitkät kynnet voivat olla todella tyylikkäät ja siistit, ainakin jos ovat luonnolliset (eli omat) kynnet. Mutta on silti varmasti oma hommansa pitää sellaiset niin hyväkuntoisina ja siisteinä kuin näkemälläni kassaneidillä. Eikä sellaiset vaan kaikkiin hommiin sovellu, vaikka moneen kylläkin.
Edellinen viesti oli siis aloittajalta. Palsta kirjasi minut jostain syystä ulos
Koskaan en ole katsonut, minkälaiset kynnet kassatyöntekijällä on. Jonossa katselen vain ympärilleni tai lattiaan. Vain kasvoihin tulee kassalla työskentelevää katsottua.
kynsien ihailija kirjoitti:
Jos olisin supliikimpi niin olisin ehkä voinut sanoa hänelle jotain, että "hei, onpa sulla hienot kynnet!" tai vastaavaa. Mutta sitten mietin, että noi naispuoliset kassat joutuvat niin paljon kaikkea pskaa kuuntelemaan asiakkailta, että en sitten viitsinytkään kommentoida mitään.
Luulen, että useimmat kassat ilahtuvat kyllä siitä, jos heille sanoo ihan vain jonkin pienen ystävällisen asia, kuten kehuu kynsilakkaa. :)
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin supliikimpi niin olisin ehkä voinut sanoa hänelle jotain, että "hei, onpa sulla hienot kynnet!" tai vastaavaa. Mutta sitten mietin, että noi naispuoliset kassat joutuvat niin paljon kaikkea pskaa kuuntelemaan asiakkailta, että en sitten viitsinytkään kommentoida mitään.
Luulen, että useimmat kassat ilahtuvat kyllä siitä, jos heille sanoo ihan vain jonkin pienen ystävällisen asia, kuten kehuu kynsilakkaa. :)
Luulen, että ajattelevat että mitähän tuokin perverssi lässyttää.
Vierailija kirjoitti:
Koskaan en ole katsonut, minkälaiset kynnet kassatyöntekijällä on. Jonossa katselen vain ympärilleni tai lattiaan. Vain kasvoihin tulee kassalla työskentelevää katsottua.
Meitä on niin moneen junaan, kuten vanha sananlasku sanoo. Itse tsekkaan kynnet käytännössä aina viimeistään silloin, kun maksan ostokset.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin itsekin ajatella noin. Mutta silti miehenä kynnys lähteä sanomaan tuollaisia juttuja on todella korkealla, koska väärinkäsitysten riski on suuri...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täähän se olis se syy miksi en oo uskaltanut pahemmin kehua kenenkään tuntemattoman naisen kynsiä.
Viime vuonna lounasravintolassa kehuin kassan vaaleanpunaisia kynsiä kauniin värisiksi, ja hän ei oikein tiennyt miten siihen suhtautuisi. Oli tosi kiusallinen tilanne.
Tämä friikki sitten taas🤮
Eikö löydy oikeita fetissipalstoja, kun täällä pitää ulista!!
Roskiin!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Tämä friikki sitten taas🤮
Eikö löydy oikeita fetissipalstoja, kun täällä pitää ulista!!
Roskiin!!!!!
Kiitos kun nostit aloitusta. Mutta miksi koet tarpeelliseksi kommentoida noin ikävästi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 57-vuotias täti ja kaikki tuollaiset kehuni on aina otettu iloisesti vastaan. 🙂 Veikkaan että samanikäiseen mieheen suhtauduttaisiin eri tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 57-vuotias täti ja kaikki tuollaiset kehuni on aina otettu iloisesti vastaan. 🙂 Veikkaan että samanikäiseen mieheen suhtauduttaisiin eri tavalla.
Näin hieman itsekin ajattelen. Oon itse nuorempi mutta sillä tuskin on mitään merkitystä.
Joskus mietin, että oispa mahdollista muuttua naispuoliseksi, niin voisi kehua kauniita kynsiä ilman negatiivisia taka-ajatuksia.
Nosto kauniille kynsille :)
Ketään muita siisteistä, pitkistä kynsistä pitäviä?
Vierailija kirjoitti:
Lähikaupan kassalla on kyllä hyvä perse ja tissit! T: M65+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähikaupan kassalla on kyllä hyvä perse ja tissit! T: M65+
Okei, kiva kuulla, mutta luulisin, että aika harva nainen pitää noin suorasukaisista kommenteista! Kun jo minun (mielestäni) kohteliaat kuvailutkin naisten kauniista kynsistä yleensä poistetaan palstalta alta aikayksikön. Oon oikeastaan vähän yllättynyt, miten tämä ketju on pysynyt näinkin pitkään linjoilla.
Nyt tulikin muuten mieleen, että joskus kuun vaihteessa näin samassa kaupassa toisenkin naispuolisen kassan, jolla myös erikoisen hienot kynnet.
Ne hänen olivat lakkaamattomat ja hieman lyhyemmät kuin eilen näkemälläni kassalla. Siistiä ja kauniin valkeaa vapaata reunaa ehkä 0,5 cm. Muodoltaan ehkä hieman harvinaisemmat; neliömäiset. Ei henkilökohtaisesti suosikkimuotoni, mutta olivat mielestäni silti kauniit.
Hän lepuutti toista kättään kassakoneiston päällä ja hänen kyntensä olivat siinä hyvin esillä. Vilkaisin muutamaan kertaan hänen kynsiään ja mielestäni ne olivat kyllä kauniit..