Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Ellu ja Ansku eronneet?

Vierailija
31.12.2024 |

Viettäneet ainakin joulun erillään ja muutenkaan ei kummankaan instassa näytetä eikä mainita toista ollenkaan. 

Kommentit (2648)

Vierailija
1361/2648 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen kutina on, että Anskun seuraava kumppani on mies.

Vierailija
1362/2648 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menee korkeintaan 3 vuotta. A ilmoittaa raskaudestaan. Luulen mä. 🥰

Hänellä on EDELLEEN alkaneet jo ne vaihdevuodet. Etkö ole seurannut häntä, lukenut ketjua vai et vain tiedä miten naisen keho toimii?

ESIvaihdevuodet. Niidenkin aikana nainen voi tulla vielä raskaaksi, jopa 10 vuoden ajan.

Ei todellakaan voi enää Anskun arvoilla.

Ja tähän vielä lisäyksenä, että mainitsi jo viime syksynä FSH arvon olleen 97 ja sitä ennen oli kärsinyt oireista jo vuoden. Menopaussin raja on yleensä 40 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1363/2648 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ellu kirjoitti että joskus ihmiset kasvavat erilleen.. tämä tuli kyllä niin äkkiä ja molempien käytöksestä näkee että jotain muuta on kyllä tapahtunut.

Mitä hittoa, kasvaneet erilleen? Kuitenkin mökki hommattu alle vuosi sitten, samoin kai koira.

Tais erilleen kasvu tapahtua fillariretkien aikana muiden naisten kanssa.

Vierailija
1364/2648 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänellä on EDELLEEN alkaneet jo ne vaihdevuodet. Etkö ole seurannut häntä, lukenut ketjua vai et vain tiedä miten naisen keho toimii?

ESIvaihdevuodet. Niidenkin aikana nainen voi tulla vielä raskaaksi, jopa 10 vuoden ajan.

Mitkä arvot? Tiedätkö sinä jotain hänen hormooniarvojaan?

Juu, tiedän. Sinäkin voit käydä lukemassa ne hänen julkaisuistaan.

Vierailija
1365/2648 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Tämä sukupolvi elää yleisönsä kautta, jopa näin henkilökohtaisissa ja intiimeissä asioissa. Muutoin heitä ei ole olemassa. Vain ulkopuolinen todistaja ja heidän heijastamansa vastine todentaa yksilön tässä Platonin luolana some-sukupolvessa.

Vierailija
1366/2648 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitä sanoo susani

Susanna sanoo, että on elämässään joutunut pakolla sopeutumaan rooleihin ja katuu sitä nyt. Mielessä kävi, olisiko jonkinlainen pohjustus tulossa olevalle elämänmuutokselle...?

https://yle.fi/a/74-20136048

Vierailija
1367/2648 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen takia hän on niistä kirjoittanut? Onko hän yrittänyt lasta, vai miksi hän niitä mittailee?

Vierailija
1368/2648 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mitä sanoo susani

Susanna sanoo, että on elämässään joutunut pakolla sopeutumaan rooleihin ja katuu sitä nyt. Mielessä kävi, olisiko jonkinlainen pohjustus tulossa olevalle elämänmuutokselle...?

https://yle.fi/a/74-20136048

Siis SUSANI sanoo, ei autocorrect tunnistanut nimeä

Vierailija
1369/2648 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä veikkaan tässä käyneen:

Ellun ja Susanin välillä on tapahtunut näillä pyöräreissuilla jotain, mikä on ylittänyt suhteen ja Anskun rajan. Asiasta on lopulta omantunnon riskien takia kertonut Anskulle Susan, eikä Ellu itse. 

Aika näyttää miten Susanin suhteen käy.. 

Tämä vain yhden kirjoittajan spekua. 

Näin varmasti on käynyt.

Jotain tällaista.  Itse seurasin jo marraskuun reissun stooreja että mitä hittoa,  en ite kotiin jätettynä tyttöystävänä/kihlattuna kattelis tollasta.  Etenkin kun oli jo toka reissu kyseessä,  ja jatkoa sillekin ilmeisesti suunnitteilla.

Vierailija
1370/2648 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välivaltaa?

Vierailija
1371/2648 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

E sählännyt taas jotain ja pahasti. Susani tekemässä elämänsä virhettä kun vaihtamassa miehensä elluub

Vierailija
1372/2648 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen on nopeatempoinen ja toinen liian rauhallinen hänelle. Jos koko ajan tehdään eri juttuja niin ei siinä enää olla toisesta kiinnostuneita.

Rauhalliselle ihmiselle on hökäle eli ylivilkas liikaa ja päinvastoin.

Eiköhän ole aikas normaalia,että nykyaikana erotaan suitsait eikä jäädä ihmettelemään. Hyvä jos kumpikaan ei ole taloudellisesti toisesta riippuvainen niin helppo laittaa lusikat jakoon. 

Ja senjälkeen sama onko uutta matoa jo koukussa. Moni nuoripari/heteropari varsinkin lapsineen on paljon tukalammassa tilanteessa. Vaikka tekisi mieli ja olisi aihetta erota niin ei vaan löydä konstia raha-asioitten vuoksi. Monesti sama probleema vanhemmillakin pareilla, kun on yhteistä omaisuutta.

Nimenomaan, tiedän eräänkin uusperheen jossa mies kitkuttelee omien puheidensa mukaan siihen saakka, kunnes lapset muuttavat kotoa. Tällä parilla ei ole yhteisiä lapsia, molemmilla lapset edellisestä liitosta, remontin tarpeessa oleva vanha omakotitalo ja lainaa reippaasti. Siitäpä ei sitten ihan äkkinäisellä päätöksellä lähdetäkään. Asiat ovat tietysti vain järjestelykysymyksiä mutta kyllä haluaisin tietää jos kumppani olisi liitossa vain lasten vuoksi ja puhuisi vieläpä muille kuin minulle näistä ajatuksistaan.

Vierailija
1373/2648 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susani on selvästi pahoillaan olevan oloinen..,hän on laittanut Anskulle jotain sydämiä joihinkin alkuvuoden juttuihin. Katuu tekoaan, ja on myöntänyt sen Anskulle. Anskun ja Susanin välit vaikuttavat olevan neutraalit/ok. Ellu ei ole oma-aloitteisesti myöntänyt mitä pyöräreissulla on käynyt, ja Ansku on jättänyt hänet.

Uskoisin että Ansku olisi jätettynä erilainen, kuin mitä on nyt: on selkeästi loukkaantunut, mutta tehnyt itse päätöksen asiasta Ellun perseiltyä ja petettyä Anskun luottamuksen. 

Vierailija
1374/2648 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Susani on selvästi pahoillaan olevan oloinen..,hän on laittanut Anskulle jotain sydämiä joihinkin alkuvuoden juttuihin. Katuu tekoaan, ja on myöntänyt sen Anskulle. Anskun ja Susanin välit vaikuttavat olevan neutraalit/ok. Ellu ei ole oma-aloitteisesti myöntänyt mitä pyöräreissulla on käynyt, ja Ansku on jättänyt hänet.

Uskoisin että Ansku olisi jätettynä erilainen, kuin mitä on nyt: on selkeästi loukkaantunut, mutta tehnyt itse päätöksen asiasta Ellun perseiltyä ja petettyä Anskun luottamuksen. 

Voihan olla myös et E on yrittänyt jotain lähentymistä pyöräreissuilla, mut S ei ole ollut mukana ja on sit kertonut A:lle ja lopputuloksena A ja S hyvissä väleissä, A kiitollinen S:lle kertomisesta ja lojaaliudesta ja A jättänyt E:n.

Vierailija
1375/2648 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin!

Vierailija
1376/2648 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan olla myös et E on yrittänyt jotain lähentymistä pyöräreissuilla, mut S ei ole ollut mukana ja on sit kertonut A:lle ja lopputuloksena A ja S hyvissä väleissä, A kiitollinen S:lle kertomisesta ja lojaaliudesta ja A jättänyt E:n.

Tässä tapauksessa tuskin suunnittelisivat seuraavaa pyöräilyreissua.

Vierailija
1377/2648 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin annan heidän elää omaa elämäänsä ja julkishakuista tyyliään ihan omilla konsteillaan.

Vierailija
1378/2648 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tuo on tietty hyvä pointti että eivät varmaan enää lähtisi pyöräreissuilleen jos siellä olisi jotain tapahtunut. Tai no vaikea sanoa....

Voihan se olla niinkin että Ansku on vaan kyllästynyt tuohon ettei Ellu ole paljoa kotona, eikä kykene tasaiseen arkeen. Kuitenkin heidän ongelmat näyttävät ajoittuvan viime syksyyn. 

Vierailija
1379/2648 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta Ansku löytää miehen ja pikapikaa on raskaana.

Vierailija
1380/2648 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesbot nuolee toistensa karvamattoja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä