Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Ellu ja Ansku eronneet?

Vierailija
31.12.2024 |

Viettäneet ainakin joulun erillään ja muutenkaan ei kummankaan instassa näytetä eikä mainita toista ollenkaan. 

Kommentit (2648)

Vierailija
1321/2648 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elluhan on kertonut sairaalloisesta mustasukkaisuudestaan. Joko Anskua on alkanut ahdistaa tai sitten Ellua ja on uusi muija näköpiirissä. Näinhän hän yleensä toimii että uutta matoa koukkuun ensin ja sitten vanha kiertoon.

Ansku ei ole mikään lepakko joten nyt vaan kunnollinen, normaali mies rinnalle ja perhettä perustamaan kun on vähän kokeiltu naistakin tässä välissä ja todettu, ettei ole mun juttu.

Vierailija
1322/2648 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menee korkeintaan 3 vuotta. A ilmoittaa raskaudestaan. Luulen mä. 🥰

käy pian viidettäkymmentä

So? Laura Malmivaarakin sai kuopuksensa viiskymppisenä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1323/2648 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elluhan on kertonut sairaalloisesta mustasukkaisuudestaan. Joko Anskua on alkanut ahdistaa tai sitten Ellua ja on uusi muija näköpiirissä. Näinhän hän yleensä toimii että uutta matoa koukkuun ensin ja sitten vanha kiertoon.

Ansku ei ole mikään lepakko joten nyt vaan kunnollinen, normaali mies rinnalle ja perhettä perustamaan kun on vähän kokeiltu naistakin tässä välissä ja todettu, ettei ole mun juttu.

Miten ajattelit hänen perheen perustavan? 

Vierailija
1324/2648 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

painostettiinkohan tähän suhteeseen

Vierailija
1325/2648 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaiset mielenterveysongelmaan perustuvat suhteet (homous friikimpi hmous eli tytyily siis transuilu/lesbous) ei niitä pidä verrata edes normaaleihin heterosuhteisiin. 

Vierailija
1326/2648 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kertoo kyllä hyvin tämän ketjun kommentoijien alykkyyden kun porukassa vaahdotaan kuinka Anskun nyt pitäisi perustaa perhe ja tehdä lapsia jne. 

vai onko kaikki kommentoijat miehiä jotka ei tajua vaihdevuosista yhtään mitään 😂

Vierailija
1327/2648 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä veikkaan tässä käyneen:

Ellun ja Susanin välillä on tapahtunut näillä pyöräreissuilla jotain, mikä on ylittänyt suhteen ja Anskun rajan. Asiasta on lopulta omantunnon riskien takia kertonut Anskulle Susan, eikä Ellu itse. 

Aika näyttää miten Susanin suhteen käy.. 

Tämä vain yhden kirjoittajan spekua. 

Vierailija
1328/2648 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uutisia: ansku ja elli perusti yrityksen pari kk sitten vielä, marraskuun lopussa rekisteröivät yhdessä "Ei se oo ku tehä Oy". Eli jos olisi eroamassa miksi yhteinen firma? Mitä jos tää onkin vaan mediatemppu että esittävät eroamista

Marraskuun alussa tarkemmin 8.11.2024. Sen pyöräreissun jälkeen kaikki meni pieleen, tai siltä näyttää.

Tunteekohan Susani olevansa syypää eroon? Hänhän ns. Tunkeutui väliin. Jos susani ei olis ehdottanut pyöräreissuja, niin sitten ellu ois ollut enemmän kotona ja tehnyt ehkä reissuja anskun kanssa. Nyt ellun aika meni susanin kanssa seikkailuun

Vierailija
1329/2648 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uutisia: ansku ja elli perusti yrityksen pari kk sitten vielä, marraskuun lopussa rekisteröivät yhdessä "Ei se oo ku tehä Oy". Eli jos olisi eroamassa miksi yhteinen firma? Mitä jos tää onkin vaan mediatemppu että esittävät eroamista

Marraskuun alussa tarkemmin 8.11.2024. Sen pyöräreissun jälkeen kaikki meni pieleen, tai siltä näyttää.

Tunteekohan Susani olevansa syypää eroon? Hänhän ns. Tunkeutui väliin. Jos susani ei olis ehdottanut pyöräreissuja, niin sitten ellu ois ollut enemmän kotona ja tehnyt ehkä reissuja anskun kanssa. Nyt ellun aika meni susanin kanssa seikkailuun

miksi ylipäänsä pyysi eetä alunperin, varattua naista

Vierailija
1330/2648 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ansku muistaakseni jossain välissä toi esille ihan että haluaisi reissata kumppaninsa kanssa jne. Kun nää kaks oli omilla reissuillaan.

Vierailija
1331/2648 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sääli lasta

Vierailija
1332/2648 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä veikkaan tässä käyneen:

Ellun ja Susanin välillä on tapahtunut näillä pyöräreissuilla jotain, mikä on ylittänyt suhteen ja Anskun rajan. Asiasta on lopulta omantunnon riskien takia kertonut Anskulle Susan, eikä Ellu itse. 

Aika näyttää miten Susanin suhteen käy.. 

Tämä vain yhden kirjoittajan spekua. 

Näin varmasti on käynyt.

Vierailija
1333/2648 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen kysymys tuo on? Mies ja lapsi siihen - niin ne yleensä perustetaan.

Vierailija
1334/2648 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kertoo kyllä hyvin tämän ketjun kommentoijien alykkyyden kun porukassa vaahdotaan kuinka Anskun nyt pitäisi perustaa perhe ja tehdä lapsia jne. 

vai onko kaikki kommentoijat miehiä jotka ei tajua vaihdevuosista yhtään mitään 😂

Onko Ansku ilmoittanut, että hänellä olisi jo menopaussi? Esivaihdevuodet on kuitenkin täysin eri asia kuin varsinaiset vaihdevuodet. Esivaihdevuodet voi alkaa, vaikka vielä imettäisi.

Vierailija
1335/2648 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sääli lasta

MIksi? Että syntyy rakastavaan perheeseen. Häpeäisit kommenttiasi, kateellinen!

Vierailija
1336/2648 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänellä on EDELLEEN alkaneet jo ne vaihdevuodet. Etkö ole seurannut häntä, lukenut ketjua vai et vain tiedä miten naisen keho toimii?

ESIvaihdevuodet. Niidenkin aikana nainen voi tulla vielä raskaaksi, jopa 10 vuoden ajan.

Vierailija
1337/2648 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ansulla oli mahkut onnelliseen perhe-elämään rakastavan miehen kanssa omakotitalossa luonnon rauhassa ja helmassa

valitsi kuitenkin toisin ja tässä tulos

Miksi miehen kanssa olisi asiat paremmin? 

Vierailija
1338/2648 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sääli lasta

Mitä hel vettiä? Miten niin sääli?

Vierailija
1339/2648 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohiksena, mutta eikö perheitä perusteta ihan vaan hankkimalla puoliso ja sitten niitä lapsia? Toiset perustavat sen perheen vaikka sen puolison lasten myötä, toiset adoptoicat, toiset ottavat sijaislapsia, toiset tulevat ihan vaan raskaaksi ja synnyttävät ja toiset hankkivat koiria puolison kanssa ja kutsuvat sitä perheekseen. 

Siis teoriassa perheen perustamien ei ole kovin vaikeaa. Käytännössä tietenkin se saattaa olla todella vaikeaa, jos ei löydä sopivaa puolisoa. Mutta en oikeasti ymmärrä miksei Ansku voisi perustaa vielä vaikka kuinka monta perhettä elämänsä aikana.

Vierailija
1340/2648 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sääli lasta

MIksi? Että syntyy rakastavaan perheeseen. Häpeäisit kommenttiasi, kateellinen!

mieti tuota ikäeroa

lapsi on 20v niin vanhemmat raihnaisia 70-vuotiaita pappa ja mummo

samanikäisiä kuin kavereiden isovanhemmat