Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö lihaksikasta miestä viehättävänä?

Vierailija
31.12.2024 |

Jos puhutaan pelkästään ulkonäköseikoista, niin onko lihaksikas mies mielestäsi viehättävä? 

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki Miehet on yököttäviä.

Onko mielestäsi ok, että homo ajattelee naisista samoin?

Vierailija
22/41 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään eniten omasta miehestä, joka juoksee pitkää matkaa. Ihaninta on hyvä hartia-vyötärösuhde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenä katson lihaksikkaita miehiä kateellisena ja saan heidän näkemisestään treenimotivaatiota. 

Vierailija
24/41 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, varsinkin jos heillä on tapana kuljeskella hautausmailla.

Miksi hautausmailla kuljeskelu on tärkeää?

Se on ajatus, joka on lainattu Juhani Ahvenjärven runosta.

Vierailija
25/41 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako ketjua tästä pitää tehdä päivässä? En pidä lihaksikkaista miehistä, jos sillä tarkoitetaan jotain kehonrakentajaa. 

Vierailija
26/41 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän atleettista kehoa esteettisenä. Ihanne antiikin kreikan veistokset. Minusta sellainen keho kertoo kantajansa päättäväisyydestä, pitkäjänteisyydestä ja kyvystä huolehtia itsestään. Toki päässäkin pitää olla jotain. Sivistynyt ihminen yhdistettynä lihaksikkaaseen kehoon on paras.

Vierailija
27/41 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pidän atleettista kehoa esteettisenä. Ihanne antiikin kreikan veistokset. Minusta sellainen keho kertoo kantajansa päättäväisyydestä, pitkäjänteisyydestä ja kyvystä huolehtia itsestään. Toki päässäkin pitää olla jotain. Sivistynyt ihminen yhdistettynä lihaksikkaaseen kehoon on paras.

Veistoksissa on monenlaista miehen kehon mallia? Kumpiko on mieluisampi, Hercules vai Diskobolos?

Mulla on omatekoinen teoria siitä, että naisilla on kaksi ihannevartaloa, toinen on pitkä ja pitkäjäseninen kuten Diskobolos ja toinen on leveärakenteinen, lyhytjäseninen kuten Hercules. Ja pienempi ryhmä on sitten naiset, jotka pitävät poikamaisesta twink-tyyppisestä miehestä, esim Antinous.

Vierailija
28/41 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä. Enimmäkseen oon ihastunut ihan perus ei-lihaksikkaisiin miehiin, joilla on vähän vatsaakin. N37

Vierailija
29/41 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veistoksissa on monenlaista miehen kehon mallia? Kumpiko on mieluisampi, Hercules vai Diskobolos?

Mulla on omatekoinen teoria siitä, että naisilla on kaksi ihannevartaloa, toinen on pitkä ja pitkäjäseninen kuten Diskobolos ja toinen on leveärakenteinen, lyhytjäseninen kuten Hercules. Ja pienempi ryhmä on sitten naiset, jotka pitävät poikamaisesta twink-tyyppisestä miehestä, esim Antinous.

ps. En tiedä mistä tuohon ekaan lauseeseen livahti kysymysmerkki :)

Vierailija
30/41 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten ja naisten vastaukset eroaa tässä toisistaan.

Sen näkee siitä, miten paljon miehet bodaa. Luulevat sitä seksikkääksi, vaikka se on seksikästä enimmäkseen muiden miesten mielestä.

Vierailija
31/41 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle se poikamainen, kiitos. Michelangelon David on ihana.

Vierailija
32/41 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ps. En tiedä mistä tuohon ekaan lauseeseen livahti kysymysmerkki :)

Omaa silmää miellyttää hercules-tyyppinen vartalo enemmän. Toki tämähän riippuu hlön pituudesta ja ruumiinrakenteesta muutenkin. Kaikista vartalotyypeistä saa jossain määrin lihaksikkaan ja treenatun. Se vain vaatii työtä ;)

Vierailija
33/41 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hugh Jackmanin kroppa se kaikkein ihanteellisin on.

T: Mies

Vierailija
34/41 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle se poikamainen, kiitos. Michelangelon David on ihana.

Ok :) Taidanpa tehdä tästä kyselyn mikä viehättää palstan naisia eniten noista. En tosin ehdi vahtia ketjua, kun olen lähdössä uutta vuotta juhlimaan. Toki ketju saattaa poistua 10 minuutissa.

35/41 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En 😃

Vierailija
36/41 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäntevä Raksamies ilman paitaa kesähelteellä. Kielletty näky nykyään.

Raksamies ja jäntevä ei mahdu samaan lauseeseen. Taitaa olla yksi huonokuntoisimmista ammattiryhmistä ulkonäön perusteella.

Vierailija
37/41 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hugh Jackmanin kroppa se kaikkein ihanteellisin on.

T: Mies

Niin, miehet kuolaa sen kroppaa. Naiset vähemmän.

Vierailija
38/41 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi jos menee yli ja clittaa näyttää pieneltä kalulta

Vierailija
39/41 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

32. Aivan, käy sinäkin vastaamassa kyselyyn niin nähdään mikä vartalotyyppi miellyttää palstan naisia eniten. Kyselyssä ei huomioida sitä, että suurimmalla osalla on vartalossaan jokin virhe, niin naisilla kuin miehilläkin, kun taas kyselyssä ovat mukana vain ideaalit. Ja ns. virheet voivat olla osa henkilön viehätystä.

Vierailija
40/41 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pidän erittäin viehättävänä. Ääripäät kuten esim Bull Mentula ei iske. 

Toisaalta, aivan liian moni suomalainen mies on ylipainoinen joten siihen verrattuna Bullinkin näköiset menee etusijalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä