Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viihtyisittekö yksiössä, jossa on iso erillinen ovellinen keittiö sekä suht iso eteinen, johon mahtuu huonekaluja?

Vierailija
31.12.2024 |

On siis jugend eli 1920-luvulla rakennettu talo.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omasta mielestäni tuollainen pohja on vähän vaikea. Vaikka erillinen keittiö sinänsä onkin hyvä juttu, niin tuossa tapauksessa se toinen huone on yleensä niin pieni, että sänky tekee siitä liian makuuhuoneen tyylisen. Yksiössä isompi yhtenäisempi tila on monikäyttöisempi ja huonekalut saa aseteltua siten, että keittiön, olohuoneen ja makuuhuoneen huonekalut ovat paremmin sovussa keskenään.

Murphy bed

Vierailija
22/25 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

100-neliöinen yksiö voisi olla ihan jees. Joku 40-neliöinen ei todellakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä kaipailisin vähintään erillistä makuuhuonetta, mielellään kahta niin saa toiseen työhuoneen / vierashuoneen.

Vierailija
24/25 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erillinen keittiö pitää aina olla käryn takia. Mutta mieluummin asun yksinään tällaisessa kolmiossa, 75m2.

Pro tip: jos ruuanlaitto tuottaa haitallisia käryjä, valmistettu ruokakin on myrkyllistä.

Vierailija
25/25 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksiössä erillinen keittiö ja olen vähän 50/50 sen suhteen. Näin talviaikaan on kiva että voi tuulettaa kunnolla yhden huoneen kerrallaan ilman että jäätyy, mutta fiksummin neliöt voisi hyödyntää jos niitä ei tuhlaantuisi keittiöön. Yksiö ei ole mikään "edustusasunto" eli sinänsä ruokapöydälle ja erillisille tiloille ei ole tarvetta. Talossa, missä viihdytetään vieraita, voi olla tarve erillisille huoneille. Minulla ei esimerkiksi ole erillistä ruokapöytää, vaan keittiössä on nyt sitten joogamatto ja muuta ei-keittiökamaa, joka voisi olla ihan hyvin samassa tilassa muidenkin tavaroiden kanssa

Mitä ruanlaittoon tulee, käryjä tulee vain pannulla paistamisesta, joka on todella epäterveellinen ruuanvalmistustapa. Itse en sitä harrasta

Mutta jos asunto nyt tuollainen on, niin sitten on ja vuokralainen varmaan sopeutuu siihen sitten. Jos kuitenkin mietit että puratko seinän, niin pura

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi