Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelen vastuuntuntoisen miehen kanssa,

Vierailija
27.02.2007 |

ensimmäistä kertaa elämäni aikana.

Kohta vuosi seurustelua takana. Kaikki edelliset suhteet ovat olleet mahdottomia: mies täysi kakara, ei vastuunkantoa lainkaan eikä huolta huomisesta.

Koskaan ei ole voinut olla varma perjantaiaamuna, milloin miehen näkee seuraavan kerran. Palaako se ryyppyreissultaan jo yöllä, lauantaiaamuna vai kenties sunnuntai-iltana. Tuleeko kesken viikonlopun puhelinsoitto jostain Tuusulasta, että tuu huora hakemaan täältä Tsöken luota kun fyrkat ja röökit on loppu eikä juna kulje.

Yhdenkään eksän kanssa ei ole voinut olla varma, koska ne vittuuntuvat duuniinsa ja ottavat loparit heittäytyen työkkärin rahoille. Tai vanhempiensa tilipusseille, jos vain käsiksi pääsee (katsos jos työkkäriin ei jaksa lähteä).

Ikinä ei ole voinut olla varmuutta siitä, jos ne alkavat tehdä pimeitä töitä. Koskaan ei ole voinut olla satavarma siitä, mitä tauteja ne reissuiltaan tuovat kotiin. Aina ryyppyreissun ja morkkiksen jälkeen on tullut tää " mää niin rakaaastan suaa" -vaihe.

Useimmat ovat arvostelleet minua, että mikä se on kun ei miehet kelpaa, onko sulla jotenkin rima liian korkealla. Olen nimittäin 33-vuotias.

Mutta NYT minulla on mies, joka on rehellinen, vastuuntuntoinen, eikä mihinkään addiktoitunut. On käynyt vakituisessa työssä 5 vuotta. Lapsia edellisestä liitosta. Lapset tasapainoisia, kivoja ja enimmäkseen hyväntuulisia. Tapaamiset ja elarit sujuvat. Sitoutuminen ei kammota. Pettämistä ei tarvitse jatkuvasti pelätä. Mies on sopivan kiltti, oikealla tavalla itsepäinen, eikä lainkaan väkivaltainen.

Tässä suhteessa saa olla oma itsensä. On kuin taakka olisi pudonnut sydämeltä, vihdoinkin voi jakaa elämäänsä jonkun täysipäisen ihmisen kanssa... Hitsit, että olenkin tyytyväinen!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen, minullakin on ihana mies.

Vierailija
2/8 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks olkoon nykyisestä tilanteesta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliset miehet ovat tulleet tuttujen kautta, lähinnä ovat olleet entisten työkavereiden kavereita. Aika usein ollaan tavattu pippaloissa tai baarissa, jossa isommalla porukalla liikkeellä. Olin alle 26v töissä ravintolassa.

Vierailija
4/8 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja treffipalstalta tämä uusi, joten kaikille epäilijöille tiedoksi; sieltä voi oikeasti löytää HYVÄN kumppanin!

Vierailija
5/8 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kynnys oli kova lähteä yhteenkään suhteeseen.

Vierailija
6/8 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kuvitella. Mies joka puhuu noin, on varmaan jo heti ensi tapaamisella käyttäytynyt niin mauttomasti, että minun kumppaniksi olisi turha edes haaveilla. Prolemeininkiä.

Hyvä, että sinulla on nyt hyvä mies. Mutta minusta olet tuhlannut monta vuotta elämästäsi loosereille, kirjoituksesi perusteella.

Vierailija
7/8 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En voi kuvitella. Mies joka puhuu noin, on varmaan jo heti ensi tapaamisella käyttäytynyt niin mauttomasti, että minun kumppaniksi olisi turha edes haaveilla. Prolemeininkiä.

Hyvä, että sinulla on nyt hyvä mies. Mutta minusta olet tuhlannut monta vuotta elämästäsi loosereille, kirjoituksesi perusteella.

Se kommentti, joka katkaisi kamelin selän oli " pitääkö mun lyödä sua että sä uskoisit?"

No ei kai.

Entiset suhteeni ovatkin kestäneet vain 8kk - 2v. Lapsia en IKIMAAILMASSA olisi noihin tehnyt...

ap

Vierailija
8/8 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mutta... yksikään JÄRKEVÄ mies ei ole aikaisemmin minusta ollut kiinnostunut?! Yhtäkään " kunnollista" en ole ns. edellisessä elämässäni dumpannut, enkä yksiäkään treffeja " kunnollisten" kanssa perunut - koska niitä ei ole ollut. En muista, että kukaan fiksu mies olisi koskaan tullut minua baarissa jututtamaan...

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan