Nukutko valot päällä?
Minä nukun nyt, kun jaksa nousta sammuttamaan valoja. Olen yksin kaupunkiasunnolla kerrostalossa ja mua pelottaa. Kotona maalla pimeässä ei pelota. Toki siellä on mies ja kissoja! Täällä olen nyt ypöyksin.
Kommentit (7)
En. En pelkää pimeää. Joskus oikaisen vaikka yöllä säkkipimeän metsän läpi keskellä pimeintä kaamosta. Mutta ainakin puolet naisista, joiden kanssa olen seurustellut, on pelännyt pimeätä, ihan vaikka omassa asunnossa yksin ollessaan. Tuntuu olevan tosi yleistä naisille pelätä pimeätä.
Täällä kaupungissa on paljon hiljaisempaa kuin kotona maalla. Siellä kuuluu yöllä kaikenlaisia rasahduksia ja pamauksia ja joskus murahduksiakin, kun kissat tappelevat. Tai mitä ääniä ovatkaan.
Vierailija kirjoitti:
En. En pelkää pimeää. Joskus oikaisen vaikka yöllä säkkipimeän metsän läpi keskellä pimeintä kaamosta. Mutta ainakin puolet naisista, joiden kanssa olen seurustellut, on pelännyt pimeätä, ihan vaikka omassa asunnossa yksin ollessaan. Tuntuu olevan tosi yleistä naisille pelätä pimeätä.
Sun kimppuun ei ole sitten pimeässä kukaan hyökännyt. Asutko maalla vai kaupungissa?
En nuku paitsi jos en enää jaksa nousta ylös sammuttamaan niitä. Asun yksin kaupungissa, olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
En nuku paitsi jos en enää jaksa nousta ylös sammuttamaan niitä. Asun yksin kaupungissa, olen nainen.
Oletko nro 2? Luulin sinua mieheksi.
Tv päällä nukahdan joskus kuten tänään, ekana heräsin kello 3, katoin Lapin poliiseja sohvalla pitkällään, nukahdin 5 ja nukuin puoli 8
Juu. On unimaski. Kaupungissa ja koneissa voi olla haamuja.