Törkeä kommentti mieheltä
Olen sairastanut syömishäiriötä pitkään nuorena ja nuorena aikuisena ja paino on ollut todella arka asia aina. Pari vuotta sitten paino alkoi yhtäkkiä nousta selittämättömästä syystä, ehkä olen tuhonnut aineenvaihduntani. Riitelin mieheni kanssa tänään ja aivan puskista hän kertoi kuinka ällöttävä olen ja "tuntuu patukka maistuvan". Olen yrittänyt tulla sinuiksi nykyisen painon kanssa, jotta voisin sitä terveellisin keinoin alkaa pudottamaan, mutta en todellakaan tiennyt, että mieheni ajattelee minusta näin. Tuntuu todella pahalta ja nyt on rehellisesti sanottuna sellainen olo, etten pysty enää mieheni kanssa olemaan esim. alasti tuon kommentin jälkeen. Miksi pitää sanoa noin ilkeästi, kun tietää että asia on arka?
Kommentit (12)
En sano noin ilkeesti. Koskaan. Ota yhteyttä, haluun auttaa 🤗
Halusi loukata. Heitä äijä pellolle, ei tuota tarvitse sietää.
Koska hän on suomalainen ja kuuluu ilkeisiin suomalaisiin. Ero? Itse en kuluttaisi aikaa kauheasti elämässä rumasti kommentoivan kanssa ja jos ällöttää oikein. Mies ei taida olla koskaan edes nähnyt niitä joille maistuu suklaapatukka.
No eiköhän suhde ollut siinä. Hän ei halua eikä arvosta sinua, joten älä tuhlaa enää aikaasi.
Eikö se ole hyvä että nyt tiedät mitä hän oikeasti ajattelee? Mieti jos et tietäisi mitä siellä päässä liikkuu.
Minäkin olen lähdössä, aika monesti olen kuullut olevani läski ja syöväni "kaiken ja koko ajan". Viimeinen ei kyllä ainakaan pidä paikkaansa, mutta eipä nämä kerrasta toiseen lipsahtaisi suusta jos hän ei niin ajattelisi.
En kyllä tiedä miksi sitten läskin otti alunperinkään.
Välillä sitten olen muka niin ihana, varsinkin kun on selvinpäin.
En ole alasti hänen edessään enää ja syönkin yleensä kun hän on jo nukkumassa...
Kyllä minä jollekin toiselle kelpaan varmasti, mutta tällä miehellä on jokin syömishäiriö, ja hän odottanee samaa minulta.
En aio hommata osteoporoosia sentään.
Salaperäistä painon nousua esiintyy aika paljon, onkohan se jonkun tuntemattoman viruksen aiheuttamaa?
Toi oli kyllä todella ilkeää mieheltä. Olisin varmaan heittänyt takaisin kommenttia miehen patukan riittävyydestä, tiedän ei olisi kypsää käytöstä alentua samaan.
Mulle mies on joskus myös suhteen alussa kommentoinut että maha on pömppö kun olin toipunut itseni näännyttämisestä niin luonnollisesti sitä kroppa kerää tavaraa sisäelimien suojaksi... Ollaan juteltu asiat halki ja ymmärsi törppöytensä ja on sen jälkeen auttanut mua suhtautumaan syömiseen normaalisti eli joidenkin kanssa pystyy keskustella. Mutta tuo on niin paha että ymmärrän hyvin jos jää kaivelemaan. Tsemppiä sulle kehon hyväksymisen kanssa, se on mahdollista, muiden typerät sanomiset vaan pakko todeta roskaksi ja pitää mielessä tärkeimpänä oma hyvinvointi. Pystyt siihen <3
Paska sunnuntaitrolli. Ap on nähnyt alastoman miehen viimeksi lapsena perhesaunassa.
YHYY YHYY TUNTUU NIIN PAHALTA YHYY😩😫
Akka vetää psyykenlääkkeitä ja Fazerin Sinistä. Jo on kÄsItTäMäTöN syy.
Sinulla on edelleen syömishäiriö. Ei se ole mihinkään hävinnyt.
Hullun julmasti sanottu!
Kyllä miettisin miestä kaksi kertaa.