Jos tilillesi tulisi nyt aivan yllättäen 50 euroa rahaa
Niin minkälaiset uuden vuoden bileet pitäisit huomenna?
Kommentit (49)
Jos tililleni tulisi 30 euroa korvamerkittyä rahaa niin ostaisin kottikärryyn umpikumisen renkaan ja työntelisin sitä koko illan.
Vierailija kirjoitti:
Vuosi vaihtuu venäjällä komean ilotuksen voimin, on raketteja ja hienoja esityksiä pitkin venäjää. Kaikilla on hyvät uudenvuoden herkut, paljon kaviaaria, herkkuja monta pöytää, hyvää viiniä mistä suomalainen voi vain haaveilla....
Ei tarvitse katsoa sähkönhintaa, millon voisi mennä uudenvuoden saunaan ja paistaa kinkkua.
Noin se saattaa ollakin. Suomessa ei ole varaa edes ottaa aattoa vapaapäiväksi eikä varsinkaan ostaa aitoa shamppanjaa vaan halvinta kuohuviiniä.
Harvemmin huomaan noin pieniä summia. Ostin eilen satasen junaliput ja kattelin samalla eri tilini lävitse pääpiirteissään. Jouluna oli tullut junalipun verran osinkoja Amerikasta. Hyvä niin.
Ostaisin lisää olutta ja sipsejä.
En taitaisi huomata tuollaista pikkusummaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minkäänlaisia, koska se rokotettaisiin ensi kuun toimeentulotuesta. Maksaisin sillä ensi kuun vuokraa.
Jos saisin sen käteisenä, ostaisin vodkaa, nikotiinipusseja ja tuoppeja baarissa.
voi reppana pummia kun oot köyhä.
En ole köyhä, vaan minulla on vähäiset ja joustavat tarpeet. Olen ollut kauemmin työelämässä kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Onko oikeasti Suomessa ihmisiä, joille 50e on iso raha? Mä en ees huomaisi.
Säästötilillä tuskin huomaisin edes 50 tonnin heittoa suuntaan tai toiseen.
En huomaisi summaa vasta kun katson tiliotteen. Siinä käyn läpi miinukset ja plussat ja ihmettelisin mistä tämä 50 euroa on tullut. Tosin katson tiliotteen vain noin kaksi kertaa kuukaudessa.
odotahan kun sultakin loppuu työt syystä tai toisesta...