Jos tilillesi tulisi nyt aivan yllättäen 50 euroa rahaa
Niin minkälaiset uuden vuoden bileet pitäisit huomenna?
Kommentit (49)
Hakisin laatikon olutta, patonkia, makkaraa ja pelaisin loput pelikoneella
Mahtaisinkohan huomata moista? Jos tulisi 500k€, kävisin ostamassa shamppista kuoharin sijaan. Menen samoihin juhliin joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Mahtaisinkohan huomata moista? Jos tulisi 500k€, kävisin ostamassa shamppista kuoharin sijaan. Menen samoihin juhliin joka tapauksessa.
Mä huomaisin ku nyt on 12,64e tilillä ;S
En huomaisi moista. Ihan samalla tavalla viettäisin huomista kuin muutenkin.
No en edes huomaisi tuollaista summaa. Katon tiliotetta ehkä pari kertaa kuukaudessa.
Selvittelisin mistä on kyse jos pankkiin saa edes yhteyttä. Olen köyhä, ei minulla olisi varaa maksaa rällättyä 50€ takaisin.
Muutoin viettäisin uudenvuoden kuten nytkin: Kotona sängyllä leväten ja ehkä vähän syöden tavallista ruokaa.
No en huomaisi, kun en päivittäin käy katsomassa paljon on tilillä rahaa.
Olisin autuaan tietämätön, että tilille on tullut yllättäen rahaa.
Viidelläkympillä ei kyllä juhlita millään tavalla. Kerran sillä käy ruokakaupassa ja siihenpä se sitten kuluikin.
No en edes huomaisi sinne tullutta 50 euroa. Tai lähtenytkään. Ihan se ja sama tuollainen raha. Ei siis muuttaisi mitään. Mädit ja valkoviinit ostin jo, huomenna vielä jotain sipsiä ja muuta.
Onko oikeasti Suomessa ihmisiä, joille 50e on iso raha? Mä en ees huomaisi.
Vierailija kirjoitti:
Viidelläkympillä ei kyllä juhlita millään tavalla. Kerran sillä käy ruokakaupassa ja siihenpä se sitten kuluikin.
Kyllä sillä saa jo pullon ihan hyvää kuoharia ja paketin nakkia sekä patongin!
Ostaisin ruokaa sillä, ihan tavallista safkaa kaappiin.
Vierailija kirjoitti:
Onko oikeasti Suomessa ihmisiä, joille 50e on iso raha? Mä en ees huomaisi.
Kouluikäiset lapset, niillä viikkoraha voi olla sen 50e
Hitsi, minähän sain jouluna lahjaksi 50 euroa käteisenä. Pitääpä hakea huomenna kuohari 😊
Tilille tullutta rahaa en varmaan huomaisi.
En edes huomaisi moista.
1.000 euroa tai enemmän kiinnittäisi huomioni. Saldo pyörii käyttötilillä 20.000 - 40.000 euron välillä ja normimenot kuukaudessa 5.000 - 8.000 euroa.
En minkäänlaisia, koska se rokotettaisiin ensi kuun toimeentulotuesta. Maksaisin sillä ensi kuun vuokraa.
Jos saisin sen käteisenä, ostaisin vodkaa, nikotiinipusseja ja tuoppeja baarissa.
Samaa kuin nytkin. Katsoisin sarjaa Netflixistä.