Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunne, että on aina ollut sivuosassa omassa elämässään

Vierailija
30.12.2024 |

Käytännössä kaikki mitä tapahtuu, tapahtuu muiden kautta, muille tapahtuvien asioiden ohessa, kuin sivutuotteena. Näin on ollut oikeastaan aina. Muilla tällaista? 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Vierailija
2/7 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, paitsi mulle ei tapahdu mitään edes muiden kautta. Katson vaan kun muille tapahtuu. Ponnistelen että omassa elämässä tapahtuisi jotain ja aina menee pieleen, en vaan saa samaa kuin muut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Sitten katkaisin napanuoran, lopetin turhan miellyttämisen ja mielistelyn, irroittauduin muiden määrittelemistä rooleista ja aloin elää omaa elämääni. Nyt olen oman elämäni pääroolissa. 

Suosittelen lämpimästi. 

Vierailija
4/7 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen täällä sivussa ja kaikki tapahtuu todellakin minulle, eikä ole ketään, kenen kanssa jakaa tätä hulluutta.

Vierailija
5/7 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla traumataustaa? Traumatisoituneilla on aika tavallista jäädä ikään kuin psyykkisesti ulkopuolelle kaikesta. Eletään näennäisesti elämää, mutta ei kuitenkaan olla läsnä. Usein yksi seuraus on, että muistoja syntyy vähänlaisesti, etenkin sellaisista tavallisista asioista. Missä käytiin, ketä oli mukana, mitä on tehnyt töissä jne.

Vierailija
6/7 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen täällä sivussa ja kaikki tapahtuu todellakin minulle, eikä ole ketään, kenen kanssa jakaa tätä hulluutta.

Minä olen totaalisen syrjässä, ja minulle suoraan ei tapahdu yhtään mitään; käytännössä en ole edes olemassa. Sen sijaan muille, elämässä pakollisille yksilöille tapahtuu jatkuvasti, ja näiden tapahtumien heijasteet vaikuttavat myös minun elämääni - yleensä negatiivisesti.

Vierailija
7/7 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla traumataustaa? Traumatisoituneilla on aika tavallista jäädä ikään kuin psyykkisesti ulkopuolelle kaikesta. Eletään näennäisesti elämää, mutta ei kuitenkaan olla läsnä. Usein yksi seuraus on, että muistoja syntyy vähänlaisesti, etenkin sellaisista tavallisista asioista. Missä käytiin, ketä oli mukana, mitä on tehnyt töissä jne.

Olen eri, mutta mulla on juurikin rankka traumatausta. Käytännössä muistoja ei ole lainkaan, huomaan alitajuisesti ihan aktiivisesti unohtavani lähes kaiken. Tunnen kaikki muistot erittäin raskaina, kuin taakkoina, eivätkä hyvienkään muistojen tunnelataukset pysy, vaan muuttuvat ahdistaviksi ja raskaiksi *kantaa*.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme