Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt kun lopetin alkoholin käytön,sosiaalinen elämäni on kaatunut täysin koska en voi osaa puhua ihmisille selvänä,hymyilen vain hämilläni

Vierailija
08.06.2026 |

Ja puren kynsiä.

Yksi syy,miksi aloin teininä juoda olikin juuri se että pääsisin ulos kuoresta ja tutustuisin uusiin ihmisiin.

Olen nyt 50 ja edelleen yhtä huono tutustumaan selvänä uusii ihmisiin kuin olin  15vuotiaanakin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-vuotiaan ei kuulu ryypätä.

Vierailija
2/10 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitähän tässä kysyttiin vai.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juo sitten. Keksit siihen kuitenkin minkä tahansa syyn. 

Vierailija
4/10 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena tekee paljon muutakin mitä ei pitäisi. 

Paitsi jos on kiltti.

Vierailija
5/10 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi sodiaaliset taidot ovat taitoja, joita voi kehittää 

Vierailija
6/10 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raitistuminen tosiaan tuo aika paljon haasteita, minuakin ahdistaa olla ihmisten parissa selvinpäin, mutta kyllä siihen ajan kanssa kai tottuu tai sitten vaan erakoidun, parempi sekin kun juomisen jatkaminen.

Vierailija
7/10 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut sen niin etten sitä alkoholin päälle liimaamaa sosiaalisuutta oikeasti tarvitsekaan. Nautin tästä rauhasta.

Vierailija
8/10 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Olen 49vuotias ja koko elämäni kuullut että "miksi sä oot niin hiljaa?" "sano jotain" "osaaks toi puhua jne". Luulen että ujo luonne ja koulukiusaaminen ovat myötävaikuttaneet asiaan.

Kun tapaan uuden ihmisen,osaan sanoa "Hei olen Jenni!" ja sitten vaan  nyökyttelen ja koetan soveltaa kasvojen ilmeet kuvastamaan henkilön tarinaa  ( "Siskoni  on sairaalassa". silmät suuriksi ja käsi suulle. "Minulla on upea mies" leveä hymy, Jne jne.)

Humalassa tätä  ongelmaa ei ole vaan kerron koko elämäntarinani ja pussailen kaikkia.

Vierailija
9/10 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorena tekee paljon muutakin mitä ei pitäisi. 

Paitsi jos on kiltti.

Ai nyt kiltteys onkin paheksuttava asia? Ota teistä juopoista selvää.

Vierailija
10/10 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästäkin ketjusta huomaa,etteivät sosiaaliset ja puheliaat ihmiset tiedä millaista on olla se  ahdistuneesti hymyilevä seinäruusu joka ei saa sanaa suustaan.  Kun sinua aletaan pitää outona tai luullaan että jotain pahaa on tapahtunut koska eihän se nyt voi olla normaalia,ettei aikunen  ihminen osaa puhua uusille naamoille

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme