Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tietyt ihmiset tekevät itse pizzan?

Vierailija
30.12.2024 |

Pizzeriasta saa valmiiksi kun sanoo niin omavalintaiset täytteet mitä siihen haluaakin?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paikallisesta ravintolasta saa kyllä todella hyvää pizzaa, mutta sinne on 14 km matka. Ei kotiinkuljetusta. Joskus käymme siellä, mutta kun kotona syömme, teemme pizzan itse.

4 kasvavaa nuorta ja 2 aikuista, joiden ei soisi enää kasvavan. 2 pellillistä pizzaa on oikein sopiva määrä meille.

Joskus on tehty jokaiselle oma ja paistettu arinalla, mutta isolle porukalle kätevämpi tehdä kaksi isoa pizzaa.

Pellilistä pizzaa? Tarkoitit kait pitsaa, sitä pullamössö taikinaan tehty.

oikea pizza ei pellillä paistu.

Vierailija
42/55 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi??

No koska ne osaa!

Kun löytäisikin sellaisen naisen joka osaa muutakin kuin piirtää itselleen naaman, mutta aika harvassa tuntuu olevan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pizzerian pizzat on pääosin paskaa. Jos haluaa muuta kuin paskaa niin tekee itse. Kokeilepa tehdä vaikka napolilaista pizzaa pizzakivellä leivinuunissa. Tosi hyvää! 

Tulee juu tosi edulliseksi, kun pitää ensin hankkia se omakotitalo ja sinne se leivinuuni. Todellakin paljon halvemmalla pääsee, kun tilaa sen yhden pitsan aika ajoin kotiinkuljetuksella pizzeriasta.

Vierailija
44/55 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pizzaa haluaa syödä kotona, niin itse tekeminen on melkein ainoa vaihtoehto, kuljetus vaikka kuinka hyvästä paikasta kestää sen verran että siinä menee pizza pilalle. Pizza on parasta suoraan uunista lautaselle ja kuljetus tuhoaa sen.

Vierailija
45/55 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka tykkää itsetehdyn pitsan mausta. Tai sellainen, joka todella haluaa tietää mitä pitsassa on. Pizzerian pitsan täytteet voivat lopulta olla mitä vain. 

Vierailija
46/55 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paikallisesta ravintolasta saa kyllä todella hyvää pizzaa, mutta sinne on 14 km matka. Ei kotiinkuljetusta. Joskus käymme siellä, mutta kun kotona syömme, teemme pizzan itse.

4 kasvavaa nuorta ja 2 aikuista, joiden ei soisi enää kasvavan. 2 pellillistä pizzaa on oikein sopiva määrä meille.

Joskus on tehty jokaiselle oma ja paistettu arinalla, mutta isolle porukalle kätevämpi tehdä kaksi isoa pizzaa.

Mulla ois leivinuuni ja grillikatoksessa muurattu pizzauuni joissa paistuu vaikka pizzatkin, mutta se paistaja puuttuu .😪 

Vierailija
47/55 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pizzerian pizzat on pääosin paskaa. Jos haluaa muuta kuin paskaa niin tekee itse. Kokeilepa tehdä vaikka napolilaista pizzaa pizzakivellä leivinuunissa. Tosi hyvää! 

Tulee juu tosi edulliseksi, kun pitää ensin hankkia se omakotitalo ja sinne se leivinuuni. Todellakin paljon halvemmalla pääsee, kun tilaa sen yhden pitsan aika ajoin kotiinkuljetuksella pizzeriasta.

Täh?

Kyllä joka ukko nyt talon hommaa joka tapauksessa joten ei se yksi pitsan paistaja nyt niin kovin kalliiksi tule ja onhan siitä nyt muutenkin iloa.

oletko oikeasti noin yksinkertainen, että kuvittelet sen kotiinkuljetuksen tulevan yhtään sen halvemmaksi kuin hakemalla itse ne pizza tarpeet kaupasta samalla kun siellä muutenkin käy? 

Vierailija
48/55 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh?

Kyllä joka ukko nyt talon hommaa joka tapauksessa joten ei se yksi pitsan paistaja nyt niin kovin kalliiksi tule ja onhan siitä nyt muutenkin iloa.

oletko oikeasti noin yksinkertainen, että kuvittelet sen kotiinkuljetuksen tulevan yhtään sen halvemmaksi kuin hakemalla itse ne pizza tarpeet kaupasta samalla kun siellä muutenkin käy? 

Ei kun sinä olit niin yksinkertainen, ettet tajunnut, että vastaukseni koski leivinuunia, jota ei ole681 vs kotiinkuljetettu pizza.

Kotipizzasi on ilmeisen ravintoköyhää, jos ei edes järki toimi.

Vierailija
49/55 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla on aina ajoittain näitä tolloja omakotitalon ja leivinuunin omistajia, jotka tyhmänä ihmettelee, miksi jotkut hankkii pizzan pizzeriasta, eikä tee niitä itse leivinuunissa, ja miksei kaikki muka tee itse ruisleipää, vaikka ne niin näppärästi valmistuu leivinuunissa.

No kun ei nääs ole sitä leivinuunia täällä kerrostalossa!

Vierailija
50/55 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh?

Ainoa köyhä lienet sinä jos sinulla ei edes omakotitaloa ole 😂 

Vierailija
51/55 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Marttojen kurssilla ja siellä tehtiin, ei pitsaa, mutta halkaisijaltaan iso pyörrä ruiseikläleivän puolikas ja siiten sai valita pöydästä kaikenltaista päälle ja sitten uunin - tuli hyvää - hyvä korvike pitsalle tehdä lämpimiä voileipiä?

Vierailija
52/55 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstalla on aina ajoittain näitä tolloja omakotitalon ja leivinuunin omistajia, jotka tyhmänä ihmettelee, miksi jotkut hankkii pizzan pizzeriasta, eikä tee niitä itse leivinuunissa, ja miksei kaikki muka tee itse ruisleipää, vaikka ne niin näppärästi valmistuu leivinuunissa.

No kun ei nääs ole sitä leivinuunia täällä kerrostalossa!

Eipä siellä kerrostaloissa ole kyllä mitään muutakaan. Tai onhan siellä, kelarottia jotka pitäisi uunittaa. 

Vierailija
53/55 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ois leivinuuni ja grillikatoksessa muurattu pizzauuni joissa paistuu vaikka pizzatkin, mutta se paistaja puuttuu .😪 

Mikä estää sinua paistamasta?

Vierailija
54/55 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pizzaa haluaa syödä kotona, niin itse tekeminen on melkein ainoa vaihtoehto, kuljetus vaikka kuinka hyvästä paikasta kestää sen verran että siinä menee pizza pilalle. Pizza on parasta suoraan uunista lautaselle ja kuljetus tuhoaa sen.

Tämä on niin totta. Joko syöt pizzan pizzeriassa tai teet sen itse kotona.

Kotiin kuljetettuna pizza ottaa pahvista makua  ja on haalea. Yöks

Vierailija
55/55 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten aiemmissa "miksi tehdä ruokaa" jankkauksissasi: Voit hallita 100% mitä siihen pizzaan menee ja voit tehdä neljäkin pizzaa yhden "pizzeria"lätyn hinnalla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi