Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tietyt ihmiset tekevät itse pizzan?

Vierailija
30.12.2024 |

Pizzeriasta saa valmiiksi kun sanoo niin omavalintaiset täytteet mitä siihen haluaakin?

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä saa pikkupizzeriasta ostaa niitä pohjia, siis sellaisina taikinapalloina.

Vierailija
22/55 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tehty pizza on parempaa kuin pizzerioiden pizzat. Siis tietenkin, jos osaa tehdä pizzaa. 

Mulla on kotona tehdystä pizzasta jo lähes 50 vuoden kokemus. Lapsuudenkodissani 70-luvulla tehtiin aina pizzaa itse, sillä lähimpään pizzeriaan oli 18 km matkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinelävänä en ymmärrä. Pellilisen ainekset on kalliit, jos täytteenä on mitään lihaa.

Foodorasta flash dealinä ja etukoodilla vakiolättylästä perhepitsa tohon ovelle 11e. On kinkku, salami ja kebab mukana. Sopii kokeilla tehdä kympillä pellillinen kotona. Ja se maku. Joo, on varmaan itse tehty "parempi".

Vierailija
24/55 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perus pizzan hinta 2000-luvulla 5-7 euroa, nykyään 13-15 euroa. Vain tyhmä maksaa nykyhintoja.

Tarkoitat, että tyhmä syö pitseriassa ilman tarjouksia, kun tilaamalla himaan woltilta tai foodoralta saa saman kiekon 8-10e.

- helsinki

Vierailija
25/55 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinpä taas ITSE eilen pizzaa, nam

26/55 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanu lähteä kauppaan, ni tein itte 😁

Vierailija
27/55 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perus pizzan hinta 2000-luvulla 5-7 euroa, nykyään 13-15 euroa. Vain tyhmä maksaa nykyhintoja.

25 vuotta kulunut vuodesta 2000. Ei mikään ole saman hintaista kuin silloin.

Vierailija
28/55 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, koska pizzeriasta ei saa rotta ja trollitäytteillä.

Vierailija
29/55 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

PIZZA on hirveetä, teki sen kuka vaan!

Vierailija
30/55 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paikallisesta ravintolasta saa kyllä todella hyvää pizzaa, mutta sinne on 14 km matka. Ei kotiinkuljetusta. Joskus käymme siellä, mutta kun kotona syömme, teemme pizzan itse.

4 kasvavaa nuorta ja 2 aikuista, joiden ei soisi enää kasvavan. 2 pellillistä pizzaa on oikein sopiva määrä meille.

Joskus on tehty jokaiselle oma ja paistettu arinalla, mutta isolle porukalle kätevämpi tehdä kaksi isoa pizzaa.

No ei kuulosta aivan paikalliselta ravintolalta, jos sinne on 14 km matkaa :D

Vierailija
31/55 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinelävänä en ymmärrä. Pellilisen ainekset on kalliit, jos täytteenä on mitään lihaa.

Foodorasta flash dealinä ja etukoodilla vakiolättylästä perhepitsa tohon ovelle 11e. On kinkku, salami ja kebab mukana. Sopii kokeilla tehdä kympillä pellillinen kotona. Ja se maku. Joo, on varmaan itse tehty "parempi".

En edes halua lihaa pizzaani. Yöks. Tonnikala-herkkusieni-aura on tarvikkeiltaan varmasti halvempi kuin kympin.

Aurajuuston palasta riittää kolmelle pellilliselle. Tuoreet herkkusienet ovat käytännössä "ilmaisia", kymppiä ei saa menemään vaikka laittaisi mukaan punasipulia, salamia js ananasta.

Maku on 10 kertaa parempi kuin ostopizzan ja pohjan teen itse. Jos sinä et vain osaa?

Vierailija
32/55 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska meillä ei ole pizzeriaa lähimaillakaan.

Vierailija
33/55 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paikallisesta ravintolasta saa kyllä todella hyvää pizzaa, mutta sinne on 14 km matka. Ei kotiinkuljetusta. Joskus käymme siellä, mutta kun kotona syömme, teemme pizzan itse.

4 kasvavaa nuorta ja 2 aikuista, joiden ei soisi enää kasvavan. 2 pellillistä pizzaa on oikein sopiva määrä meille.

Joskus on tehty jokaiselle oma ja paistettu arinalla, mutta isolle porukalle kätevämpi tehdä kaksi isoa pizzaa.

No ei kuulosta aivan paikalliselta ravintolalta, jos sinne on 14 km matkaa :D

Lähikauppa on vielä kauempana. Mutta on meillä kesäaikaan oikeasti paikallinen ravintola 7 km päässä.

Vierailija
34/55 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä teen itse pizzaa ja välillä haen. Sitä voit miettiä nyt sitten aikasi kuluksi 

Vierailija
35/55 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök valmis pissat... Itse tehtynä kaiken parasta.

Vierailija
36/55 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hinnat on nousseet, tilat maksaa, sähkö maksaa, palkat on nousseet jne 

Vierailija
37/55 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yksi tietty ihminen ei vieläkään ymmärrä, mitä sana "tietty" tarkoittaa?

Vierailija
38/55 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole parempaa pizzaa mitä iskäni tekee. Voi se ruuanlaittokin olla harrastus, kuin että se on pakkopullaa.

Vierailija
39/55 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten rakastama itse tehty "peltipizza" ei ole mitään pizzaa, vaan suomalaisten itsensä keksimä piirasmainen versio pizzasta.

Pizzan kuuluu näyttää ja maistua sellaiselta kuin ne pizzeriassa ovat.

Vierailija
40/55 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyt ihmiset tekee itse pizzaa että tiettyjen AP:iden ei tarvitse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan