Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä kiehtoo eniten bdsm seksissä?

Vierailija
30.12.2024 |

"to be or not.."

-

(kiinnostaa..)

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että saa naisen orgasmoimaan niin monta kertaa että hän on suostuvainen ihan mihin vaan ja oikeen anelee että saa takaapäin panon tai ottaa suihin 🙂. Onnistuu helposti, kun sitoo naisen seksi hepeneissään sänkyyn ja kiinnittää värisevän dildon anukseen ja wand-sauvan vibraamaan klitorista. Harvempi enää puolen tunnin jälkeen vastustelee jos kyselee suihinoton tai takaapäin nainnin perään. Useimmiten saa molemmat.

Vierailija
2/48 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikki, valtadynamiikka, kivun ja nautinnon rajan tutkiminen, antautuminen, intensiiviset kokemukset. Sidotuksi tai muuten rajoitetuksi tuleminen ja suht lievät kipukokemukset sekä henkinen puoli (turvallisuus, jännitys ja alistuminen) itselleni tärkeimmät elementit. 

N49

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihotun kun nainen saa piiskaa ja kiihottuu siitä.

-Ankara Mies

Vierailija
4/48 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama.

Vierailija
5/48 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikki, valtadynamiikka, kivun ja nautinnon rajan tutkiminen, antautuminen, intensiiviset kokemukset. Sidotuksi tai muuten rajoitetuksi tuleminen ja suht lievät kipukokemukset sekä henkinen puoli (turvallisuus, jännitys ja alistuminen) itselleni tärkeimmät elementit. N49

Kiitos, mielenkiintoista kuulla..

itse. koin ehkä jotain vastaavaa kun olin itsekin operoitavana(medikaaliasuolitähystinsessio) ei siinä.pitänyt olla mitään..nosellaista vaan.

Jäin miettimään. Oli niin paljon noita..

Samoja kokemuksia mitä mainitsit. (Pois lukien noi. 'leikki ja antautuminen')..Olihan se vakava paikka, (medikaalisuolitähystinsessio) mutta kuitenkin. Oli itselleni ehkä, hieman ajatuksia avaava kokemus.

Onko tämä sulle aina ollut sellai tärkeä elementti seksissäsi/ehkä jo nuorempanakin jos ollut? -ap

Vierailija
6/48 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leikki, valtadynamiikka, kivun ja nautinnon rajan tutkiminen, antautuminen, intensiiviset kokemukset. Sidotuksi tai muuten rajoitetuksi tuleminen ja suht lievät kipukokemukset sekä henkinen puoli (turvallisuus, jännitys ja alistuminen) itselleni tärkeimmät elementit. N49

Kiitos, mielenkiintoista kuulla..

itse. koin ehkä jotain vastaavaa kun olin itsekin operoitavana(medikaaliasuolitähystinsessio) ei siinä.pitänyt olla mitään..nosellaista vaan.

Jäin miettimään. Oli niin paljon noita..

Samoja kokemuksia mitä mainitsit. (Pois lukien noi. 'leikki ja antautuminen')..Olihan se vakava paikka, (medikaalisuolitähystinsessio) mutta kuitenkin. Oli itselleni ehkä, hieman ajatuksia avaava kokemus.

Onko tämä sulle aina ollut sellai tärkeä elementti seksissäsi/ehkä jo nuorempanakin jos

Täällä on ketju nimeltä (suurin piirtein) onko bdsm piirteet olleet aina sinua. Siinä aika moni (minäkin) kertoi, että on se taipumus näkynyt jo aikana ennen seksuaalisuuden heräämistä. 

Vierailija
7/48 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen veriset perseposket ja hysteerinen nyyhkytys!

Vierailija
8/48 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikki, valtadynamiikka, kivun ja nautinnon rajan tutkiminen, antautuminen, intensiiviset kokemukset. Sidotuksi tai muuten rajoitetuksi tuleminen ja suht lievät kipukokemukset sekä henkinen puoli (turvallisuus, jännitys ja alistuminen) itselleni tärkeimmät elementit. 

N49

Itselläni samat kuin yllä. Lisäisin vielä kontrastin arkeen äitinä ja vaimona. Kukaan ei uskoisi sitä, että alistuminen ja kaikki se, mitä bdsm sisältää, toimii täydellisenä arjen nollaajana ja nautinnon lähteenä. Jotenkin sekin saa kierteille, kun esimerkiksi  edustaessani tai anoppilassa käydessäni vaatteet peittävät vieläkin istuessa tuntuvat tuoreet session jäljet. N 41

Vierailija
9/48 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on upeaa kulkea "ihmisten ilmoilla" vaimoni kanssa session jälkeen. Tunnen olevani niin ylpeä hänestä. Tämä hymyilevä nainen tässä vierelläni juurikin aamulla alistui piiskattavaksi ja palveli nöyrästi herraansa.

Vierailija
10/48 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N49

Itselläni samat kuin yllä. Lisäisin vielä kontrastin arkeen äitinä ja vaimona. Kukaan ei uskoisi sitä, että alistuminen ja kaikki se, mitä bdsm sisältää, toimii täydellisenä arjen nollaajana ja nautinnon lähteenä. Jotenkin sekin saa kierteille, kun esimerkiksi  edustaessani tai anoppilassa käydessäni vaatteet peittävät vieläkin istuessa tuntuvat tuoreet session jäljet. N 41

Mielenkiintoista kuulla, kiitos.

*ehkäpä* Sulla on. - "(sisäinen-)exhibitionism includes exposing the genitals to sexual arousal or a strong desire to be noticed by other people after sexual activity"..? -ap

Vierailija
11/48 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaisi miten sen puolen saisi itsestä pois. Se on ajanut minut tilanteisiin ja tekemisiin ihmisten kanssa, joita joudun katumaan lopun elämäni. En kuitenkaan pysty lopettamaan ja itseviha, toivottomuus ja ahdistus vain syvenevät  ajan kanssa.

Vierailija
12/48 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaisi miten sen puolen saisi itsestä pois. Se on ajanut minut tilanteisiin ja tekemisiin ihmisten kanssa, joita joudun katumaan lopun elämäni. En kuitenkaan pysty lopettamaan ja itseviha, toivottomuus ja ahdistus vain syvenevät  ajan kanssa.

Omaa seksuaalisuuttaan ei varmaankaan pysty muuttamaan. Mutta voit toki valita millaisten ihmisten kanssa olet tekemisissä.

Vierailija
13/48 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eritteet, erityisesti paska.

Vierailija
14/48 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eritteet, erityisesti paska.

Melkoinen asiantuntija lausunto taas. Hanki tollo elämä.

Vierailija
15/48 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Omaa seksuaalisuuttaan .. ihmisten kanssa olet tekemisissä."

Mitä tarkoitat, kirjoitit: "tilanteisiin ja tekemisiin ihmisten kanssa, joita joudun katumaan lopun elämäni. "? 

Mielenkiintoista, mutta 'mikä on mennyt vikaan'..? Kun näin kerroit. -ap

Vierailija
16/48 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alistuminen ja kontrollin antaminen toiselle täysin kiihottaa. Samoin piiskalla tuotettu kipu orgasmin pitkittäminen ja pakko orgasmit. Olet sidottuna avuttomana ja sinulle tuoteaan orgasmeja, tulet hallitsemattomasti uudelleen ja uudellen tuskansekaisesti. Vastustelu ei auta toinen vaan hallitsee ja kontrolloi. Itselläni em: asiat toimii ja olo on seestynyt ja rauhallinen montapäivää session jälkeen. Rita 31.

Vierailija
17/48 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omaa seksuaalisuuttaan ei varmaankaan pysty muuttamaan. Mutta voit toki valita millaisten ihmisten kanssa olet tekemisissä.

Minulle ainoa terve valinta olisi yksinäisyys. En sitä halua, enkä osaa valita, joten on pakko alistua hyväksikäytettäväksi ja rikkoa itseäni uudestaan ja uudestaan.

Vierailija
18/48 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat, kirjoitit: "tilanteisiin ja tekemisiin ihmisten kanssa, joita joudun katumaan lopun elämäni. "? 

Tulet itse huomaamaan minkälaisia kinkyt todellisuudessa ovat, jos niihin piireihin menet. Ei kannata uskoa niihin satuihin mitä noista kerrotaan. Ihmisiä kohdellaan kuin roskaa ja kertakäyttöesineinä.

Vierailija
19/48 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulet itse huomaamaan minkälaisia kinkyt todellisuudessa ovat, jos niihin piireihin menet. Ei kannata uskoa niihin satuihin mitä noista kerrotaan. Ihmisiä kohdellaan kuin roskaa ja kertakäyttöesine

Taas yksi asiantuntija joka huutelee vailla monkäänlaista BDSM kokemusta. Hommaa elämä tiukkis.

Vierailija
20/48 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latex fetish

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi