Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä kiehtoo eniten bdsm seksissä?

Vierailija
30.12.2024 |

"to be or not.."

-

(kiinnostaa..)

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Omaa seksuaalisuuttaan .. ihmisten kanssa olet tekemisissä."

Mitä tarkoitat, kirjoitit: "tilanteisiin ja tekemisiin ihmisten kanssa, joita joudun katumaan lopun elämäni. "? 

Mielenkiintoista, mutta 'mikä on mennyt vikaan'..? Kun näin kerroit. -ap

"Tulet itse huomaamaan minkälaisia kinkyt todellisuudessa ovat, jos niihin piireihin menet. Ei kannata uskoa niihin satuihin mitä noista kerrotaan. .."

-

"Taas yksi asiantuntija joka huutelee vailla monkäänlaista BDSM kokemusta. Hommaa elämä tiukkis."

Mielenkiintoista, vaikka en ole 'niin vihree kuin luulisi' - kun kyselen vain. Osaan lukea ihmisiä aina, ennen kuin 'mitään edes tapahtuu' - oikeesti. Tämä ei ole mikään eri-tilanne minulle. -ap

Vierailija
22/48 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa se, että normaalisti kunnioitan naisia ja parisuhteessa elätän ja luon turvaa. En ole äärimmäisen bdsm, mutta on kiihottava olla hieman herra kerrankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi asiantuntija joka huutelee vailla monkäänlaista BDSM kokemusta. Hommaa elämä tiukkis.

Tässä taas hyvä esimerkki BDSM-ihmisistä ja heidän ajattelutavasta sekä moraalista. Olen pyörinyt skenessä sellaiset 8-9 vuotta. Mikä mahtaisi olla riittävä määrä kokemusta? 

Ikävistä asioista ei saa kertoa eikä puhua, varaudu AP siihen jos aiot mukaan hypätä.

Vierailija
24/48 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkomielle, obsessio. Kun mulla on dom (tai daddy-dom) jota haluan totella, palvella ja miellyttää, olen kuin huumattu. Tuntuu niin hyvältä kun iso mies käskee ja ottaa minut, kun saan pienenä ja kilttinä istua sylissä, kun mut laitetaan polvilleni ja otetaan tiukasti tukasta kiinni..

Saan alistua täysin ja koko maailma katoaa ympäriltä. Ne väreet selkäpiissä kun hän sanoo kovasti ja ottaa minut tiukkaan otteeseensa, laittaa käden vaativasti olalleni, ottaa niskastani kiinni, painaa minut alleen eikä päästä pois vaikka rimpuilen ja vikisen.

Mä vaan rakastan joka hetkeä. Olen ihan ekstaasissa ja se tyydyttää mua ihan jokaisella tavalla, emotionaalisesti, fyysisesti, seksuaalisesti. En välttämättä edes tarvitse orgasmia, nautin vaan siitä tunteesta ja käsittelystä. 

Samoin kiihotun huolenpidosta, kun hän kyselee vointiani, järjestää asioitani, pesee vaatteeni ja huolehtii että kaikki on kunnossa. Tunne on vaan kokonaisvaltaisesti rakastettu ja turvallinen.

Vierailija
25/48 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää 🥵

Vierailija
26/48 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas yksi asiant..iukkis.

Tässä taas hyvä esimerkki BDSM.. ajattelutavasta sekä moraalista. Olen pyörinyt skenessä sellaiset 8-9 vuotta. Mikä mahtaisi olla riittävä määrä kokemusta? 

Ikävistä asioista ei saa kertoa eikä puhua, varaudu AP siihen jos aiot mukaan hypätä.

Kiitos, mielenkiintoista vaika tuon jo arvatenkin, osasin arvatakin: kemiat ovat hyvien ihmisten parissa tärkeitä. Näin olen aina itsekin menetellyt, ja tiedostanut, 'meitä on niin moneen eri junaan..' -ap

Vierailija
27/48 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät halua dominoida, niin saa itse dominoida heitä.

Vierailija
28/48 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät halua dominoida, niin saa itse dominoida heitä.

Niinkö? 

Taitaa olla ettet ole tavannut (nais-)Dominoita, niin Saat itse Kokea sen Dominoinnin heiltä.. ok?

Vierailija
29/48 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettavaa paskaa. Naiset on nykyään niin sekaisin.

Vierailija
30/48 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se pieksentä on vaan niin seksikästä! Vasaralla polvilumpiot tohjoksi! Sorkkautaa takaraivoon! Kiihottavaa!!!!1+!

Vierailija
31/48 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallinta. Vaikka oikeasti en voisi tehdä toiselle sellaista, mitä hän ei halua, silti ajatus kutkuttaa. Mieti nyt, normaalisti sinua vahvempi lihaksikas mies on edessäsi avuttomana voimatta liikuttaa käsiään tai jalkojaan. Puhut hänelle, mitä kaikkea vallassasi olisi juuri sillä hetkellä tehdä. Voit jopa kysyä lupaa tietäen saavasi sen, mikä on vieläkin kiihottavampaa...

Kostun nytkin, jo pelkästä ajatuksesta.

Vierailija
32/48 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan olla joku ihan muu 

Vierailija
33/48 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen hallitseminen  ja valta kontrolloida sekä myös rajoittaa aisteja. Mutta kaikki tämä ja muukin tapahtuu yhdessä sovittujen sääntöjen mukaisesti. 

Vierailija
34/48 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se pieksentä on vaan niin seksikästä! Vasaralla polvilumpiot tohjoksi! Sorkkautaa takaraivoon! Kiihottavaa!!!!1+!

Siununa hakisin äkkiä apua jos tuollainen ajatusmaailma.

Vierailija
35/48 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä niin päin että isomieheni alistuu minulle mukisematta viikonkoppuisin. Kahlitsen hänet ja laitan pannankaulaan taluttimella. Ohjailen piiskalla ja komentelen, mies on kun puudeli ja tottelee piiskaa ja komentojani. Hän nauttii olla alistettuna ja minä olla dominoiva kuningatar. Kaikki toteutamme kuitenkin turvasanalla ja luottamuksella. Seksielämme on ihan fantastista ollut jo useammanvuoden kun löysimme BDSM seksin saloihin. Fanni 36.

Vierailija
36/48 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valta ja hallinta ja sitten toisinpäin ajateltuna avuttomuus ja alistuminen. Ja kun kaikki tämä on turvallista, niin kivoja leikkejä.. Meillä sidotaan noin kerran kuussa, yleensä mies sitoo naisen, mutta joskus toisinkin päin. Köysiä, käsirautoja, teippejä... Sidottua on sitten lupa kiusata vaikka pidemmänkin kaavan mukaan eli piiskausta, läpsimistä, tökkimistä, kutittelua jne. Viime aikoina meidän sessiot on menneet pitkälti kutittelun puolelle, joka on aivan loistava kidutuskeino eikä jätä jälkiä, mutta aiheuttaa suurta avuttomuuden tunnetta. Ja toki myös seksiä samassa yhteydessä. Meillä mies laukeaa session päätteeksi ja minä 1-2 kertaa session aikana.

Vierailija
37/48 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin olin seksisä aika varovainen, kunnes selvisi,  että vaimoni haluaa alistua. On kiihottavaa olla se, joka ottaa toisen ja käyttää voimaa ja tekee mitä haluaa. Tulee eläimellinen tunne. Vaimoa kiihottaa se, kun hän ei päätä mitään vaan häntä käsitellään kovakouraisesti, kunhan ei liian kovakouraisesti. Ei ole kauheasti käytetty mitään leluja tai piiskoja, ihan käsi iholla riittää köysien ja käsirautojen lisäksi.

Vierailija
38/48 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahva yhteys toiseen, luova ja utelias rajojen tutkiminen, alistuminen, kivun tuomat endorfiinit, yksinkertaisesti hauskanpito yhdessä. Miksi tyytyisi tylsään seksiin, jos voi kokeilla laajalla skaalalla?

Vierailija
39/48 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaisi miten sen puolen saisi itsestä pois. Se on ajanut minut tilanteisiin ja tekemisiin ihmisten kanssa, joita joudun katumaan lopun elämäni. En kuitenkaan pysty lopettamaan ja itseviha, toivottomuus ja ahdistus vain syvenevät  ajan kanssa.

Omaa seksuaalisuuttaan ei varmaankaan pysty muuttamaan. Mutta voit toki valita millaisten ihmisten kanssa olet tekemisissä.

Minulle ainoa terve valinta olisi yksinäisyys. En sitä halua, enkä osaa valita, joten on pakko alistua hyväksikäytettäväksi ja rikkoa itseäni uudestaan ja uudestaan.

Nautit siitä tunteesta, että koet sinun olevan pakko alistua? Nautit siitä tunteesta, että koet meneväsi rikki uudestaan ja uudestaan.

Ne ovat sinulle tuttuja ja turvallisia tunteita.

Entä, jos lähtisit omalle epämukavuusalueelllesi? Että alkaisitkin tekemään asioita, joissa ei ole pakon tunnetta?

Tai en tiedä mikä juttu tuo on. Ehkä se kuuluu tuohon tyydyttävään tunteeseen, että sinulla on orpo olo?

Vierailija
40/48 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan olla joku ihan muu 

Mielenkiintoista kuulla, mutta kerro vaan vielä

vähän enemmän, mitä tuolla tarkoitat? -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi